Millainen aikuinen lukee kirjoja ?
Kommentit (14)
On kyllä. Kirjojen lukeminen kertoo selkeästi siitä, että on jäänyt lapsen tasolle.
Sellainen, joka ei järkkää tällaisia aloituksia.
Siis minä, ja tykkään myöskin siitä, että Suomi pärjäs taas junnukisoissa jääkiekossa, vaikka se onkin vain marginaalilaji.
Ei lapset osaa lukea. Eikä tyhmät aikuiset.
Kai jokainen aikuinen, joka on joskus oppinut lukemaan, lukee kirjoja.
No minä luen ja paljon. Exäni ei lue lehtiäkään, mutta hän kävikin koulunsa apukoulussa, eikä saanut edes ammattia hankittua...
Mun mieskään ei lue mitään, mutta seuraa kuitenkin niin paljon kaikkia asiaohjelmia ja tutkii asioita esim. netistä, että taitaa tietää paljon mua enemmän.
Ja on käynyt tekun, minä vain ammattikoulun.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ja älykäs
Osa toki niitäkin. Tiedän myös monta kirjoja lukevaa aikuista, jotka ovat kaukana sivistyneestä ja älykkäästä. Tyyliin kirjoitustaidoton siivoja jne. Ei kirjojen lukeminen kuitenkaan älykkyyttä nosta, vaikka muuten viihdyttävää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ja älykäs
Toki niitäkin joukossa. Itse tiedän muutamia aikuisia, jotka viihtyvät kirjojen parissa, mutta ovat kaukana älykkäistä ja sivistyneistä, tyyliin kirjoitustaidoton siivoja 62 v. Lukeminen on mukava harrastus, mutta ei niitä dekkareita ja elämäkertoja lukemalla älykkyys ikävä kyllä kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ja älykäs
Toki niitäkin joukossa. Itse tiedän muutamia aikuisia, jotka viihtyvät kirjojen parissa, mutta ovat kaukana älykkäistä ja sivistyneistä, tyyliin kirjoitustaidoton siivoja 62 v. Lukeminen on mukava harrastus, mutta ei niitä dekkareita ja elämäkertoja lukemalla älykkyys ikävä kyllä kasva.
Jotenkin olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka pitävät siivoojia tyhminä. Minusta ainakaan, se joka meidän firmassa siivoaa, ei ole tyhmä. Monesti elämä vaan vie tiettyihin ammateihin.
Sivistynyt ja älykäs