Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vastuu ehkäisystä vierittyy miehille (sinkkuelämässä)?

Vierailija
25.04.2016 |

Nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi niin miksi ihmeessä naiset olettavat, että voivat lähteä "jatkoille" ilman kondomejaan? Luulevatko saavansa munaa vaikka eivät tee asian eteen mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös carrie käytä pessaaria?

Vierailija
2/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle siis muodostunut riesaksi se, että naiset vaativat sinulta seksiä ilman kondomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kerro yhtään, mitä kohtauksessa tapahtui. 

Vierailija
4/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna niille moraalittomille lutlkille vahingossakaan! Niskaperseote ja ulos kämpästä!

Vierailija
5/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle siis muodostunut riesaksi se, että naiset vaativat sinulta seksiä ilman kondomia?

Itse asiassa kyllä. Monikin lähtee aika kiihkeänä baarista mukaan ja sitten kun tulee ehkäisy puheeksi niin "ei mulla vaan ole, sulla pitää olla" :D

En kyllä pane naisia jotka ei ota osaa asioiden hoitoon.

Vierailija
6/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä. Monikin lähtee aika kiihkeänä baarista mukaan ja sitten kun tulee ehkäisy puheeksi niin "ei mulla vaan ole, sulla pitää olla" :D

Sittenpä kysyt jo baarissa, onko neidillä varmuusvälineet mukana. Yksinkertaista.

Vierailija
7/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen ole helpoin ostaa itselleen sopivat kumit?

Vierailija
8/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98% miehistä on keskikokoinen kalu joka toimii normi kondomilla.

Vierailija
9/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla aina edes kelmua mukana jos haluavat itselleen suuhoitoa?

Vierailija
10/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenpä kysyt jo baarissa, onko neidillä varmuusvälineet mukana. Yksinkertaista.

Luulis naisella olevan kun on ainoa kaksikosta joka voi tulla tiineeksi.

Vierailija
11/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin naisena hommasin aina ite kortsut. Tosin joillain miehillä ei tahdo seistä kunnolla kumin kanssa, varsinkaan baari-illan päätteeksi. Mut tuntemattomat aina riskejä, vaikka pilsuja söisikin, ku ei tiedä, mitä tauteja niiltä saa. Et jos kaipaa seksiä ilman kumia niin parisuhde tai vakkaripano hyvä olla.

Vierailija
12/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt jo päästä yli siitä sarjasta, jookosta. 

13/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei ole.

Vierailija
14/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinä olet niin houkutteleva isäehdokas, että tiineytyminen on tarkoituksenakin?

Vierailija
15/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi miestä kiinnostavan myös tuo tiineysasia, siinä kun voi 9kk päästä poliisit tulla ovelta noutamaan verikokeisiin ja pamahtaa 18 vuoden elatusvelvollisus.

Plus ne kaikki kivat kipeät rakkulataudit ja hivit tarttuu ihan molempiin suuntiin.

Vierailija
16/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä harvemmin on kondomeja mukana. Minulle kaikki kondomit tuntuvat samalta, mutta miehellä voi olla "EIVÄT NÄMÄ NORMAALIKOKOISET MAHDU" -kompleksi, "HALUAN NIITÄ ERI MERKKISIÄ/VÄRISIÄ/MAKUISIA" -kompleksi tai muuta mukavaa. Minulle kondomin "nystyröillä" tai muullakaan ominaisuuksilla ei ole väliä (kunhan hommansa hoitaa), koska en ole huomannut että mikään kondomeistä tuntuisi paremmalta tai pahemmalta kuin toiset.

17/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä harvemmin on kondomeja mukana. Minulle kaikki kondomit tuntuvat samalta, mutta miehellä voi olla "EIVÄT NÄMÄ NORMAALIKOKOISET MAHDU" -kompleksi, "HALUAN NIITÄ ERI MERKKISIÄ/VÄRISIÄ/MAKUISIA" -kompleksi tai muuta mukavaa. Minulle kondomin "nystyröillä" tai muullakaan ominaisuuksilla ei ole väliä (kunhan hommansa hoitaa), koska en ole huomannut että mikään kondomeistä tuntuisi paremmalta tai pahemmalta kuin toiset.

Magnum-kondomit ovat juuri noille kompleksisille :D Ne oikeasti liian isot joutuvat tilaamaan netistä, ainakin USAssa. Suomen tilannetta en tiedä. Saako Suomessa isojakin kondomeja kaupasta?

Vierailija
18/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei ole.

V***u, että alat olla ärsyttävä. Sun äijäs litramällejä ruiskuttavine megahehtaarimoloineen ei kuulu joka ketjuun. Ääliö.

Vierailija
19/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ehkäisy ei olisi miehen asia?

Se on ainoa tapa sinun varmistua siitä, että et joudu tahtomattasi elatusvelvolliseksi.

Jos lasket lastisi naiseen, menetät sen jälkeen kaiken päätösvaltasi asian suhteen.

Ja sitten tietysti ne taudit.

Valtaosa sun baaripokista syö taatusti pillereitä, mutta ilman kumia on turha edes yrittää päästä pukille.

Vierailija
20/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresti ihmetyttää, että yksikään itseään vähääkään arvostava nainen antaisi noin yksinkertaiselle ihmiselle. Varmaan iskemilläsi pubiruusuilla ei ole mukanaan kondomeita koska heille on yllätys, että jollekin kelpaavat.