Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhliiko monetkin vielä aikuisiällä synttäreitä?

Vierailija
25.04.2016 |

Työkaveri (mies kohta 30v) kertoi tänään että oli ollut viikonloppuna juhlimassa kaverinsa 31v synttäreitä ja olivat sitten baarissa olleet. Omiin korviini kuulosti vähän huvittavalta ja teinimäiseltä että vielä 31v ihan baariinki asti juhlimaan. Kyllä meilläkin pikku täytekkakku syödään kun synttäreitä vietetään mutta enemmän häpeän tunne tulisi sanoa kavereille että hei mä täytän jo 31v juhlitaanko:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että on teiniä, jos aikuisella on hauskaa ja kiva pieni tekosyy pitää pirskeet? Pitää olla aina vaan otsa rypyssä ja jyrsiä ituvo6ikkareita kotosalla. Pahinta, jos kuvittelee itsestään jotain, ja luulee, että joku voisi haluta muka muakin onnitella.

"mää nyt vaan oon tällanen, emmää mitää tartte..."

En ymmärrä kaltaisiasi ankeuttajia. Ei ole mikään ihme, että suomenruotsalaiset elää meitä pidempään, kun ne ei ajattele noin haljusti.

N49

Ei vaan että eikös aikuinen voi juhlia jo ihan muuten vain juhlimalla eikä painottamalla just niitä synttäreitä. Mua ainakin nolottais sanoo monille mun kohta 40v kavereille että hei täytän vasta 31v ryypätäänkö kunnolla. Muuten kyllä voisin sanoo että juhlitaanko vähän tänään. Ap

Eli sua ärsyttää se, että joku pitää itseään juhlimisen arvoisena... Joopa joo, mä ymmärsin kyllä mainiosti, mitä ajattelet, en vaan hyväksy tuollaista ankeuttamista. Anna kun arvaan: valmistujaiset on sinusta typeriä, kun kuka tahansa voi valmistua, ja mitä leuhkimista siinä muka on. Jouluna et halua lahjoja, kun se on turhaa itsetehostusta, "etkä sä mitään tartte".

Juu ei.

Eih. Nyt ei puhuttu valmistujaisista eikä joulusta sillon meillä juhlitaan ja jouluna on lahjoja, tosin aikuisena minulle riittää pari kolme joululahjaa, perus boxerit, karkkipussi ja jallupullo ja lapsille sitten 20 lahjaa. Juuri tätä samaa asiaa tarkoitan synttäreilläkin että eihän aikuisen tartte enää juhlia samanlaisia synttäreitä kuin lasten mehukestit että 20 kaveria tulee ja juhlimalla juhlitaan... vai ootteko tosissanne että jos lapsi saa 20 joululahjaa niin teidän pitää vanhempina saada myös 20 lahjaa tai tulee itku? Eikös aikuistuminen yleensä tarkoita kypsyyttä myös juhlimisen kanssa. Ap

Vierailija
22/25 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti voi ja saakin juhlia,olipa ikä mikä tahansa.Meillä on ollut tapana kutsua,läheisimmät henkilöt.Paras on saada ystävät yhteen hyvän ruuan ja asiallisin juomin,puilla lämmitetty sauna kruunaa illan.On selvinpäin tai juomingit kelpaa.EI OLE TARKOITUSKAAN VETÄÄ LÄRVIT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset juhlii, toiset ei. Juhlia saa vaikka pierujensa määrää, jos haluaa. Ei asiasta ole lakia. Isäni juhlii joka vuosi sitä, että kävi kuoleman kielissä ja selvisi, muutaman ystävänsä kanssa. 

Itse taas en juhlinut edes viisikymppisiäni yhtikäs mitenkään, edes oman perheen kanssa. Mutta toiset juhlii vaikka 52-vuotissynttäreitään ja senkun juhlivat, oma asiansa. Hyvä syy tavata kavereita. 

Vierailija
24/25 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiireissä aika monet ovat juhlineet kolmekymppisiä, toiset myös nelikymppisiä, ja miksei juhlittaisi? Varsinkin kolmekymppiset sijoittuvat aikaan, jolloin moni oli työllään saanut, jo hieman omaisuutta ja säästöjä, joten aikuisiän kaveripiiri oli mukava kutsua juhliin, jotka on varaa järjestää itse alusta loppuun. Vähänpä noita tilaisuuksia tulee, milloin voi saada ystävänsä ja harvemmin nähdyt kaverit saman katon alle.

Yleisinä juhlapäivinä voi monesti kokoontua pienemmällä porukalla, koska osalla on menoja omien kavereiden kanssa, eikä kukaan halua uutenavuotena, vappuna tai juhannuksena kierrellä edes kaksissa tai kolmissa-neljissä bileissä. Tupaantuliaiset ja pyöreät vuosikymmenet antavat hyvän tekosyyn koota se oma tuttavapiiri kokoon.

Vierailija
25/25 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet eivät ainakaan juhli. He ovat niin ikäviä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi