Tuleeko miehesi paljon?
Aihe on ehkä hiukan arka, mutta luulisi näin isolla palstalla olevan kokemuksia hyperspermiasta.
Onko teillä ollut siitä käytännön ongelmia? Kokeeko mies sen ongelmana? Entä sinä?
Meillä ei onneksi housut sotkeennu, mutta heti kun esim. kosken miehen erektioon, se alkaa vuotamaan kuin hana. Seksin jälkeen on ihan mahdoton idea jäädä sänkyyn "tukkimatta vuotoa", eikä siihen mikään Kleenex auta, vaan pitää olla pyyhe.
Lähinnä toivoisin muiden kokemuksia ja mielipiteitä asiasta.
Kommentit (24)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 215 senttiä pitkä, voitti Chuck Norrisin kädenväännössä ja on entinen lääkäri, nykyään elellään tosin hänen sijoitustuotoillaan. Pari ämpärillistä spermaa myös tulee aina jos vain näkee minut.
Kuulostaa kivalle. Minun mieheni ei ole yli 2m, voittanut Chuck Norrisia kädenväännössä eikä ole ikinä käynyt lääkistä. Ämpäreittäin ei onneksi tule spermaakaan. Mutta hyvä jos sinulle sopii.
Oh no, Helnykin sperminaattori on saanut kilpailijan! :) Nyt äkkiä Helnyc mielikuvitus juoksemaan ja keksimään uusia tarinoita. Pitäähän tuo kilpailija lyödä laudalta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 215 senttiä pitkä, voitti Chuck Norrisin kädenväännössä ja on entinen lääkäri, nykyään elellään tosin hänen sijoitustuotoillaan. Pari ämpärillistä spermaa myös tulee aina jos vain näkee minut.
Kuulostaa kivalle. Minun mieheni ei ole yli 2m, voittanut Chuck Norrisia kädenväännössä eikä ole ikinä käynyt lääkistä. Ämpäreittäin ei onneksi tule spermaakaan. Mutta hyvä jos sinulle sopii.
Oh no, Helnykin sperminaattori on saanut kilpailijan! :) Nyt äkkiä Helnyc mielikuvitus juoksemaan ja keksimään uusia tarinoita. Pitäähän tuo kilpailija lyödä laudalta.
Oikeasti kuinka yksipuolisen kuvan jotkut ovat saaneet miehestäni, että jaksavat epäillä häntä joko mielikuvituksen tuotokseksi tai vaihtoehtoisesti jopa harhaksi? Mikä elämässäni on niin älyttömän uskomatonta? Miehessäni on niin paljon vikoja, että olisin todennäköisesti keksinyt helpomman kumppanin itselleni.
Yksi niistä on hyperspermia. Olisin toivonut, että palstalla olisi ollut ihmisiä, joilla on kokemusta aiheesta, mutta ilmeisesti siitä ei puhuta senkään vertaa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saimme tietää taas jotain uutta alfauroksen ja seksin ylipapittaren suhteesta. Kärsiikö miehesi myös ummetuksesta ja paskoo sen jälkeen nyrkin kokoisia timantteja?
En tiedä kärsiikö mieheni ummetuksesta. Tuskin, kun syö paljon kuituja.
Ette taidakaan olla kovin läheisiä. Vai onko suolentoiminta se suhteenne tabu.
http://i.imgur.com/UYu3H96.gif
"lypsyaika!"