Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä lidl vaan on edullinen!

Vierailija
25.04.2016 |

Kävin nopeesti lasten kanssa ostaas jätskit. Otettiin 8 tuuttia ja mukaan tarttui vielä maalaislimppu, 2 litraa maitoa, 400g edam ja kermaviili. Arvatkaa loppusumma. Juusto oli tarjouksessa, muut normihinnoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Lisäks muovipussi.

T.ap

Vierailija
2/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuu arvauksia enempää niin kerron eli 6,90 oli loppusumma! En olis kyllä oikeesti mistään muualta päässy tolla hinnalla ulos vaikka kuinka haluisin.

Vierailija
4/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy niitten harrastaman stalkkauksen takia! Se että joutuu baarissa kuuntelemaan LiDL mainoksia ja vedenjuojia kertoo kyseisestä puljusta jo sen verran paljon, että en sitä Suomenmaahan hyväksyisi! Terveiset Saksaan! Noi äskeisetkin mainokset oli maksettuja mainoksia, eikö niin?

Vierailija
5/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella edullinen hinta. 

Kävin tänään Lidlissä ja laskuni oli 13 euroa. Prismassa olisin maksanut tuotteista lähes 20 euroa.

Vierailija
6/6 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fafadfsf kirjoitti:

En käy niitten harrastaman stalkkauksen takia! Se että joutuu baarissa kuuntelemaan LiDL mainoksia ja vedenjuojia kertoo kyseisestä puljusta jo sen verran paljon, että en sitä Suomenmaahan hyväksyisi! Terveiset Saksaan! Noi äskeisetkin mainokset oli maksettuja mainoksia, eikö niin?

Öö, nyt mä en ymmärtäny. Miten ne stalkkaa? Ja joo on ihan yhden normaali av-mamman ihmettely aiheesta. Olin niin hämmentynyt kassalla. Oltiin vaan nopeesti napattu tuotteet hyllyistä enkä hintoja katsonu. Jouduin oikeen tarkistaa että onko kaikki tuotteet kuitissa. Huomasin kyllä et kassakin vilkas uudelleen mun ostoksii kun oli sanonu ton hinnan :D Mitään rahaa en valitettavasti saa tästä aloituksesta. :) oiskin siistii jos saisin.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi