Oululaiset tai lähikunnissa asuvat!
Mies sai Oulusta töitä ja nyt pitäis miettiä sopivaa aluetta uuden kodin paikaksi. Aluksi muutamme vuokralle, mutta kesällä ois tarkoitus ostaa tai rakentaa omakotitalo.
Mikä alue Oulussa tai lähikunta on lapsiperheelle sopiva ja samalla myös kohtalaisen edullinen ostaa / rakentaa talo? MIehen työpaikka on Oulun keskustassa eikä sillä ole merkitystä asiunalueen valinnan suhteen. Kehukaa nyt kotiseutujanne!
Kommentit (32)
siellä alueet ovat yleensä " huonomaineisia" .
Itse suosittelen Oulunlahtea, Kiviniemeä ja Kaakkurin vanhoja osia
untia tarkastelee. Lestadiolaisuus ei ainakaan minulle ole näkynyt juuri missään, eikä siitä ainakaan ole haittaa ollut. Taitaa olla vähenemään päin edustus tässä kunnassa.
Kyllä niitä huonomaineisia alueita löytyy eteläpuoleltakin!! ja ihan joka paikassa on omat hyvät ja huonot puolensa!! Itse en ainakaan muuttaisi mistään hinnasta Oulun KAUPUNGISTA yhtään mihinkään. Paras paikka tämä on asua ja elää! Pakkoko se aina on olla se OMAkotitalo???
terv. Yksi rivarissa asuva onnellinen oululainen
Suosittelen Oulun pohjoispuolta: Kiiminki, Jääli, Haukipudas.
varmasti halvempia kuin Oulussa. Suosittelen!
Mutta lähikunnista tosiaan Tupos ja myös Liminka.
OULUNSALO JA KEMPELE KIVOJA,,MUTTA HINNAT NOUSSEET JO PALJON,,OULUSSA TODELLA KALLISTA OSTAA TALO JA TONTIT
Liminka on PERSEESTÄ! Kaikki kyylää toisia ja tietää toisen asiat paremmin kuin omat. En voi suositella!
Kannattaisi sinunkin ottaa aikuisen rooli perheessäsi, niin ei tarvitsisi pelätä lasten kavereita =)
Vierailija:
jos lapsesi saa yhden lestakaverin niin kohta on kaksikymmentä sisarusta teillä katsomassa tv:tä :)
jääli on lepposa pikku paikka jossa kaikki jääliläiset ovat noin 3-4kilometrin säteellä rauhallinen ja niin eespäin mut kallis ellei ota vuokralle
miten sulla voi pää kestää keskustassa siellä on aivan perseestä t.jääliläinen juntti
Tänään tuli Oulun kaupungin tiedotuslehti " Kaupunki rakentaa 2006" , jossa juttuja mm. " Kaupunki luovuttaa ennätysmäärän omakotitontteja vuosina 2006-2008" , " Tonttien luovutus alkaa kesällä" . Sitten on annettu osoite www.ouka.fi/tekninen/tontit/tonttitori jossa tietoa nuista tonttijutuista.