Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

no jo on taas puku uudessa ä-pakkauksessa!!

Vierailija
28.02.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka ne muut vaatteet olis kivoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan menee,ei voi mitään..niinpä,minkähänlainen sen puvun sit pitäis olla että se kelpais KAIKILLE!?Mä en ymmärrä miks te jaksatte marista joka asiasta.Jos ei puku kelpaa niin sit varmaan kannattaa mennä ja ostaa sellanen mikä miellyttää itteä.

Vierailija
5/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei hyvä kun niin mintunvärinen. Ei hyvä kun niin epäsopivaa ruskeeta yläosassa. Jne. Hohhoijaa.

Vierailija
6/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ´04 pakkaus, josta itse pukua ei kyllä tullut käytettyä. Lapsi syntyi kesän alussa ja syksyllä innostuin ostamaan huuto.netistä puvun...tuntui se pakkauksen puku niin suurelta.

Mutta tässä ´06-pakkauksessahan noi bodyt on tosi pirtsakoita!

Ja täytyy sanoa, että tosi hienoa, että noita kestiksiäkin on laitettu mukaan:-)

Vierailija
7/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa raskaana.

Aika jännä kyllä kun vaal.sininen mielletään neutraaliksi väriksi. Eli tyttövauva voidaan ihan hyvin pukea vaaleansiniseen. Entä poika vaaleanpunaiseen? Mitä jos pakkaus olis kauttaaltaan vaaleanpunainen? Hih. Sitten vasta keskustelua syntyis.

Mä sain viime vuoden pakkauksen ja ajattelin, että nyt ollaan menossa kirkkaampia värejä kohti, mutta niin vaan on hempeän pastellinen tämä pakkaus. Ihana!

Vierailija
8/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle ei lataudu noi kuvat Kelan sivulta!

Muuten olen sitä mieltä, että kiva että on noita kestovaippoja, voi kokeilla niitäkin, esikoisen kanssa koko kestovaippamaailma tuntui niin sekavalta etten osannut mitään valita. Olen ihan varma että poika tulee tällä kertaa, niin väritkin on ihan ok jos vaaleansinistä on.

Vierailija
9/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miksi ei ainakin nuo ulkopuvut voisi aina olla esim. luonnonvalkoiset/beiget, eikä jotain väriä. Ne nyt taatusti sopisi sekä tytölle että pojalle ja ikuinen valitus loppuisi. Paitsi että eipä taitaisi valitus loppua sittenkään :)

Itse sain pakkausen 2004, jossa oli vaaleansininen puku, paljon on tytöllä käytetty ja hyvin käy väri tytöllekin. Mä en ikinä jaksa ymmärtää sitä, että ihmiset kehtaavat valittaa näin hienosta ja ainutlaatuisesta ilmaisesta lahjasta. Olen samaa mieltä siitä, että jos ei miellytä, niin rahat käteen ja ostamaan sellaista, joka miellyttää.

Vierailija
10/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku pakkauksen ottanut myy minulle sellaisen tykötarpeineen ensi syksynä. Itse en ottanut pakkausta, kun on edellisestä vauvasta kaikki tavarat vielä ja olisin vielä saanut tämän edellisen pakkauksen. Tuon uuden pakkauksen puvun haluan kyllä.

Vierailija
11/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteitä ja iloisia värejä. Ainut minusta selkeä " poikavaate" oli se collegepuku.

Eniten tykkäsin vuoden -99/2000 pakkauksen haalarista. Tummansini-punainen, jossa nallen kuvia. Siinä haalarissa on käännettävät hihan- ja lahkeensuut (saa siis käännettyä " tumpuiksi" ). Haalaria voi käyttää jo pienellä vauvalla ja jalat ja kädet pysyy lämpöisenä.

Ja nuo haalarin värit... Meillä ainakin haalari on sopinut vielä liki 2-vuotiaana, joten vaalea haalari etelä-Suomen talvessa on todella epäkäytännöllenen.

Vierailija
12/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppapukuhan oli suorastaan villin näköinen. Itse taidan kuitenkin ottaa rahana, koska edelliseltä lapselta on pakkaus vuosimallia -04 niin hyvä vielä. Siitä pakkauksesta tykkäsin tosissani.

Vierailija
13/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pakkausta ole kenenkään pakko ottaa, jos on niin hyi ja yök. :)

Vierailija
14/14 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen tulen myös elokuiselleni saamaan.