Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 35 ja menkkamaiset kivut

Vierailija
25.04.2016 |

Hei, osaisko joku kokeneempi vastata. Mulla on raskausviikkoja 35+ ja on nyt noin kuukauden ajan sillon tällön juilinut ja kihelmöinyt alavatsassa, en ole kiinnittänyt asiaan sen kummemmin huomiota kun se ei ole ollut edes jokapäiväistä. Nyt on kuitenkin eilis iltana, tänä aamuna ja muutenkin tänään ollut alamaha kipeä niinkuin ois menkat alkamassa. Vatsa kovettuu välillä kokonaan, välillä osittain ja välillä ei taida kovettua ollenkaan mutta kivut jatkuvat. Ei ole kuitenkaan sietämätöntä kipua, en edes ole särkylääkettä vielä ottanut.
voiko tämä olla ennakko-oireita lähestyvästä synnytyksestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan esikoista odotan, sen takia olen vähän pihalla :D

Ap

Vierailija
2/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa supistuksilta? Muistelen itse loppuraskaudesta menkkamaisia kipuja, en vaan muista miltä viikoilta alkaen... Kannattaa synnärille soitella herkästikin jos iskee päälle, niin voi käydä tarkistuttamassa tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla supistuksia. Onko kipu jatkuvaa vai tauottuuko?

Oot hyvillä viikoilla jo, voithan soittaa synnärille mutta jos synnytys on käynnissä niin sitä ei enää yritetä estellä. Eli jos supistukset kovenee ja säännöllistyy niin ettet meinaa kotona enää pärjätä niin sit viimestään soitto synnärille ja sieltä sut todennäkösesti pyydetään näytille.