Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua niin, että näyttää pidemmälle?

Vierailija
25.04.2016 |

Olen siis n. 165cm nainen. Kysyisin asioista tietäviltä mitkä vaatekikat saa näyttämään pidemmältä? Olen aika hoikkakin vielä ja siro.. Ärsyttävää kuunnella parilta sukulaiselta miten on pikkulikka lyhyt, nuorennäköinen jne. Ovat itse mua nuorempia ja yli 170cm+ paljon isompia. Olen ajatellut että luultavasti pukeudun usein niin että näytän lyhyemmälle?

Eli muita kikkoja kuin ne korkkarit korkkarit..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi viisainta vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eikä piitata ihmisten puheista? Olisi huomattavasti helpompaa kuin kikkailla loppuikänsä kaikenmaailman temppujen kanssa.

Vierailija
2/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka 166cm, jolla pitkät jalat mutta lyhyt selkä. Kuvissa näytän pitkältä, mutta luonnossa väitetään aina pieneksi. Korostan kyllä jalkoja eli käytän pillifarkkuja ja korkeita kenkiä. Mutta mitä vikaa pienuudessa ja siroudessa on? Minusta kaunista :) ja miehenikin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuohon paljon kikkoja. Itse olen vain 156 cm ja seuraavia tulee käytettyä:

- Pukeutuminen niin, ettei tule värikatkosta vaakasuunnassa, koska se visuaalisesti katkaisee kropan ja lyhentää. Eli ei esim. yhdenväristä paitaa ja ihan toisenvärisiä housuja, vaan mieluiten samanväriset tai lähellä toisiaan olevat värit. Esim. villatakki tai jakku siinä päällä voi olla erivärinen, pääasia kunhan siitä välistä näkyy se yhtenäinen pituussuuntainen väripinta.

- Korkokengät, miel. kiila, ja vähän ylimittaiset lahkeet. Kun on tasapohjaiset kiilakorot, joista lahje peittää suurimman osan, ihmiset ei edes huomaa että kas, tuollahan on 7-10 cm korkoa kengissään. Se näyttää vaan siltä että olisi pitkät jalat, ja koko ihminen olisi pidempi.

- Katseen kiinnittäminen kropan yläosaan sillä, että hiukset on ylöspäin, ja vaatteissa / koruissa on tehosteita painotettuna kropan yläosaan. Esim. lantion kohdalla roikkuva iso olkalaukku vetää katsetta maahan ja siksi lyhentää, kun taas "kainalossa kannettu" kohottaa ja pidentää.

- Hoikat linjat vaatteissa, eli mitään valtavan leveää tai liehuvaa. Kun on kapea, näyttää suhteessa pidemmältä, kun taas jos levittää itseään muhkeilla vaatteilla, näyttää tukevammalta ja lyhyemmältä. 

- Hiuksiin korotusta joko ylöspäin volyymiä omaavalla lyhyellä mallilla, tai korkealla kiinni olevalla pitkällä tukalla. 

Mutta ap nyt ei ole edes mikään erityisen pieni ja lyhyt, hyvin lähellä naisten keskimittaa. Itse en viitsisi tuon mittaisena nähdä vaivaa ollenkaan sen kanssa, että yrittäisin näyttää pidemmältä. En nytkään muuten kuin töissä viitsi, töissä tuntuu vaan että kun olen miesvaltaisella alalla ja miesten keskellä, niin on kivampi näyttää edes vähän pidemmältä.

Vierailija
4/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä kaikkea, mikä katkaisee poikittain eli ei näyttäviä vöitä tai kaulapantamaisia koruja. Pidentävän efektin saat, kun ala- ja yläosa ovat samanväriset; jakku tai bleiseri voi olla eri väriä, jos alta näkyy housujen/hameen värinen paita/toppi. Vältä ahtaita kaula-aukkoja; v-aukko tai avara kaula-aukko pidentävät kaulaa. Kaulakorujen kannattaa olla roikkuvaa mallia, sen sijaan roikkuvat korvikset lyhentävä kaulaa. Vältä vaakaraitoja ja säkkimäisiä vaatteita ja lyhyitä lahkeita. Myöskään nilkka- tai pohjepituiset hameet eivät ole hyvä idea. Housuissa paras on maltillisesti levenevä pitkä lahje ja alla tietty ne korkkarit. Nutturakampaus tuo lisäsenttejä.

Vierailija
5/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisisaappaat 6" koroilla. Pitkittäisraidoitettu kissapuku. Koppalakki. Ruoska.

M

Vierailija
6/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi viisainta vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eikä piitata ihmisten puheista? Olisi huomattavasti helpompaa kuin kikkailla loppuikänsä kaikenmaailman temppujen kanssa.

No,sanotaanko näin, että se tuntuu olevan muille  joku ongelma ei mulle..

Vierailija
7/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas jos mulla on tyyliin jotkut 8cm korot niin ihmetellään "miten oot noin pitkä" ja katse suunnataan maahan :D

Aikuisetkin ihmiset  kiinnittää tosi paljo pituuteen huomiota. 

Vierailija
8/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuohon paljon kikkoja. Itse olen vain 156 cm ja seuraavia tulee käytettyä:

- Pukeutuminen niin, ettei tule värikatkosta vaakasuunnassa, koska se visuaalisesti katkaisee kropan ja lyhentää. Eli ei esim. yhdenväristä paitaa ja ihan toisenvärisiä housuja, vaan mieluiten samanväriset tai lähellä toisiaan olevat värit. Esim. villatakki tai jakku siinä päällä voi olla erivärinen, pääasia kunhan siitä välistä näkyy se yhtenäinen pituussuuntainen väripinta.

- Korkokengät, miel. kiila, ja vähän ylimittaiset lahkeet. Kun on tasapohjaiset kiilakorot, joista lahje peittää suurimman osan, ihmiset ei edes huomaa että kas, tuollahan on 7-10 cm korkoa kengissään. Se näyttää vaan siltä että olisi pitkät jalat, ja koko ihminen olisi pidempi.

- Katseen kiinnittäminen kropan yläosaan sillä, että hiukset on ylöspäin, ja vaatteissa / koruissa on tehosteita painotettuna kropan yläosaan. Esim. lantion kohdalla roikkuva iso olkalaukku vetää katsetta maahan ja siksi lyhentää, kun taas "kainalossa kannettu" kohottaa ja pidentää.

- Hoikat linjat vaatteissa, eli mitään valtavan leveää tai liehuvaa. Kun on kapea, näyttää suhteessa pidemmältä, kun taas jos levittää itseään muhkeilla vaatteilla, näyttää tukevammalta ja lyhyemmältä. 

- Hiuksiin korotusta joko ylöspäin volyymiä omaavalla lyhyellä mallilla, tai korkealla kiinni olevalla pitkällä tukalla. 

Mutta ap nyt ei ole edes mikään erityisen pieni ja lyhyt, hyvin lähellä naisten keskimittaa. Itse en viitsisi tuon mittaisena nähdä vaivaa ollenkaan sen kanssa, että yrittäisin näyttää pidemmältä. En nytkään muuten kuin töissä viitsi, töissä tuntuu vaan että kun olen miesvaltaisella alalla ja miesten keskellä, niin on kivampi näyttää edes vähän pidemmältä.

Nuo konstit toimivat lähinnä silloin, kun kohdetta katsotaan alaviistosta eikä muita ihmisiä näy mittapuina. Pienestä ei saa pitkää millään muulla keinolla kuin nostamalla hänet pakkilaatikon päälle seisomaan, ja silloinkin joka ikinen näkee ensimmäisenä sen laatikon.

Vierailija
9/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon heijastimia ja otsalamppu.

Vierailija
10/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin näkyy pidemmälle. Jos haluat näyttää pidemmältä, laita korkkarit.

Vierailija
11/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa mun housut. Lahjetuumat 36. Ja aina ihmetellään, että miten sä voitkin olla noin pitkä. Ei oo helppoo tääkään....

Vierailija
12/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan kateellisia kun oot vanhempi ja näytät nuoremmalta.

Vierailija
13/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sun pituinen, pukeudun kokomustaan ja aina ilman mitään korkkareita luullaan että olen yli 170. Tosin olen aika kapea hartioista ja lantiosta että se voi lisätä sitä vaikutelmaa.

Vierailija
14/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele puujaloilla.

Vierailija
15/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Sirot lyhyehköt naiset on just kaikista kauneimpia. Nykyään näkee valitettavan harvoin. Tosin sinäkään et oo kyllä lyhyt vaan keskimittaa.

Vierailija
16/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puujalat. kannataa kysellä jostain vanhojen sirkusten jäämistöstä

Vierailija
17/24 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin näkyy pidemmälle. Jos haluat näyttää pidemmältä, laita korkkarit.

Kysymys olikin, miten näyttää pidemmälle. Otsalamppu näyttää pidemmälle. Ja heijastimet näkyy pidemmälle.

Vierailija
18/24 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pidemmältä vai näkyy pidemmälle? Mitä tässä tarkoitetaan? En kertakaikkiaan ymmärrä kysymystä.

Vierailija
19/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoja tuttuja sulla ap 

Vierailija
20/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lyhyempiä kavereita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan