Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on 157 cm ja mies 168 cm

Vierailija
25.04.2016 |

Tuleeko lapsistakin todennäköisesti lyhyitä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olisin kasvanut 190cm pitkäksi saisin pillua ja kaikki ongelmani katoisivat. Kaikki ongelmani johtuu naisen puutteesta.[/quote]

Ei mee kyllä noin. Itse olen 190 ja monesti huomannut, kun mua päätä lyhyemmillä miehillä on lauma naisia ympärillään.

Ongelma ei ole pituudessa, vaan sosiaalisissa taidoissa. Toisaalta minulla on myös todella korkea ÄO joka saattaa vaikuttaa siiehen, että suurimmaksi osaksi ihmiset tuntuvat tylsiltä ja puhuminen heidän kanssa on turhauttavaa.

Vierailija
22/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä aloituksessakin lyhyt mies lisääntymässä. Lopeta siis urputus m24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, just samat pituudet kuin minulla ja miehelläni :)

Vierailija
24/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies täällä kyselee neuvoa että pitäisikö sut vaihtaa pidempään :/

Taitaa olla ilta sanan äärellä jossain kodissa...

Vierailija
25/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä aloituksessakin lyhyt mies lisääntymässä. Lopeta siis urputus m24.

Sinä mikään mies ole femakkosuvakki ämmä trolli. Lyhyt mies on todennäköisesti rikas ja siksi päässy liisääntymään..

Vierailija
26/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun molemmat vanhempani ja koko suku molemmilta puolilta ovat pitkiä ja itse olen 156cm. Veljeni on 190cm....

Eli ihan mitä tahansa sieltä voi tulla.

Vierailija
27/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat 149 ja 165cm, lasten pituus tuossa välissä. Molemmat kuitenkin nättejä ja siroja, tuskin on ongelmaa kumppanin löytämisessä.

Asennehan sen määrää, aika vastenmielistä luettavaa tässäkin ketjussa oleva "kaikki ongelmani johtuvat pillun puutteesta ja pillua en saa koska oon niin lyhyt naisten vika yhyy".

Vierailija
28/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Täällähän puhutaan meidän lapsista. Sentit täsmää just eikä melkein

Vierailija
29/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin lyhyeiden ei kannata lisääntyä. Sillä jos syntyy poika hän ei tule saamaan ikinä pildee lyhyytensä takia. Tulee samanlainen lassukka kun minusta ja olen ikuisesti katkera vanhemilleni kun sain heiltä lyhyys geenin.

M170cm

Ihminen, joka noin ajattelee piitudesta kärsii paljon suuremmista ongelmista kuin lyhyys.

Eli vaikka sinäkin pitkäksi olisit tullut niin et olisi ongelmilta säästynyt. Siitä olen aivan varma.

Jos olisin kasvanut 190cm pitkäksi saisin pillua ja kaikki ongelmani katoisivat. Kaikki ongelmani johtuu naisen puutteesta.

Ongelmasi voivat olla naisen puutetta mutta se ei johdu pituudestasi todellakaan. Kukaan ei noin ajattelevaa miestä huolisi vaikka olisi 195cm. Hanki ensin asenne kuntoon ja vähän erillaista suhtautumista asiaan.

Olen kiltti ja mukava mies. Moni nainen sanonut että olen tosi kiva tyyppi mutta liian lyhyt.

Vierailija
30/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on 162 cm ja isä ehkä noin 174.

Itse naisena olen hyvin pitkä, 178 cm että ei ne pituudet välttämättä periydy noin.

Kukahan se oikea isä on?

Vierailija
31/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön odotettu pituus: (äidin pituus + isän pituus - 13 cm) / 2 = 156 cm.

Pojan odotettu pituus: (äidin pituus + 13 cm + isän pituus) / 2 = 169 cm.

Todennäköisesti ylläoleva antaa oikeaa suuntaa, mutta eihän pituus aina niin suoraviivaisesti määräydy. Itse olen esimerkiksi 10 cm tuolla kaavalla laskettua odotettua pituutta pidempi. Epäilen tosin sen johtuvan osin aikaisin alkaneesta murrosiästä, mutta voi olla myös geenit periytyneet yllättävällä tavalla.

Vierailija
32/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies täällä kyselee neuvoa että pitäisikö sut vaihtaa pidempään :/

Taitaa olla ilta sanan äärellä jossain kodissa...

No hei vähänkö ois kätevää, jos mun mieskin kävis täällä! Ei tarttis aina linkittää sille hauskoja ketjuja :)

Vierailija
33/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 korjaa: siis olen 10 cm lyhyempi kuin odotettu pituus.

Vierailija
34/34 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön odotettu pituus: (äidin pituus + isän pituus - 13 cm) / 2 = 156 cm.

Pojan odotettu pituus: (äidin pituus + 13 cm + isän pituus) / 2 = 169 cm.

Todennäköisesti ylläoleva antaa oikeaa suuntaa, mutta eihän pituus aina niin suoraviivaisesti määräydy. Itse olen esimerkiksi 10 cm tuolla kaavalla laskettua odotettua pituutta pidempi. Epäilen tosin sen johtuvan osin aikaisin alkaneesta murrosiästä, mutta voi olla myös geenit periytyneet yllättävällä tavalla.

Ei tosiaan määräydy noin suoraviivaisesti :D

Meitä on kolme siskosta, ja vanhempamme ovat noin 170 cm pitkiä. Minä olen 157 cm, ja toinen siskoistani noin 180 cm. Nuorin sisko sentään lähellä vanhempien pituutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme