Sinun ja miehesi ikäero
Mielenkiinnosta kyselen millainen ikäero teillä ja miehillänne on? Itse olen 36 ja mies 45. Ikäeroa siis yhdeksän vuotta. Nuorempana olin naimisissa itseäni jonkin verran nuoremman miehen kanssa ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen nykyisin. Mies on erittäin hyväkuntoinen ja nuorekas, mutta kuitenkin kypsä ja elämänkokemusta omaava. Osaa ottaa minut ihan eri tavalla huomioon, seksi on aivan uskomatonta jne.
Kommentit (42)
Minä 18v mieheni 49v
Tänä vuonna olen varautunut siihen että Anna hänelle ikimuistoisen viikonlopun parin viikon päästä kun hän täyttää 50vuotta.sitten mälli lentää meiltä molemmilta useampaan kertaa.Ostin synttärilahjaksi nahkaisen lateksi puvun ja piiskan.nahkaruoska soi
Minä olen 32, mies 33. Aloitimme seurustelun ollessamme 18- ja 19-vuotiaita lukiolaisia.
Pääosin on ollut oikein mukavaa ja käytännöllistä olla suht saman ikäisiä. Elämänvaiheet ovat aina menneet yksi yhteen, muutenkin olemme eläneet hyvin samankaltaiset elämät samankaltaisista lähtökohdista ja ymmärtäneet hyvin toistemme maailmaa. Joskus vajaa kymmenen vuotta sitten sitä mielessään leikitteli ajatuksella vähän kypsemmistä miehistä, mutta koskaan en olisi tosissani vaihtanut. Erityisesti vuosikymmenen tai muutaman kuluttua lienen oikein tyytyväinen mieheni ja minun väliseen ikäeroon, kun ollaan jo aikuisia, kypsiä ihmisiä, eikä miehen korkeampi ikä toisi enää samanlaista "lisäarvoa" kuin nuorempana, vaan pelkästään mahdollisia käytännön hankaluuksia.
Ei siis sillä, etteikö jokainen rakastuisi ihmiseen, eikä tämän ikään. Ja itsekin varmasti huolisin mieheni, vaikka hän olisi minua huomattavasti vanhempi / nuorempi, koska rakastan häntä ihmisenä. Mutta on tämä samanikäisyys minusta aika kätevä juttu, niin parikymppisenä kuin oletettavasti eläkeiässäkin.