Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava joka on hyvin negatiivinen ja viesteistä tuli paha olo

Vierailija
12.11.2022 |

Olen yrittänyt tukea häntä kun tämä on viestitellyt ja kertonut pahasta olostaan.
Yhden kerran kuvailin omia vakavia oireitani enkä ole häntä rasittanut.
Pari päivää sitten väitti että mulla on samat jutut.
Hän on kuitenkin vuosikausia jaarittanut samoista ongelmistaan.
Tuli tosi paha olo, lähetti pahaa energiaa samalla.
Haluaa kertoa vain omista olotiloistaan, ei reagoi mun asioihin!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein 4 vuotta sitten vakaan päätöksen: En auta ketän enää ilmasiksi.En suostu kenenkään valituksia,sairauksia, pahan puhet kunteleman muista : Vaikka henkilö olisi lähisukua, ystävät tai tutavat.Minulle vaan ritti.Jätän taakseni negatiiviset ihmiset.En ole kenenkään roskalaatikko.

Vierailija
2/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa siinä olis, jos sanoi, että sulla on samat jutut kuin hänellä, jos sulla on samat jutut? Ei kai se mitään negatiivista ole? Ymmärsitkö viestin jotenkin väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä pahaa siinä olis, jos sanoi, että sulla on samat jutut kuin hänellä, jos sulla on samat jutut? Ei kai se mitään negatiivista ole? Ymmärsitkö viestin jotenkin väärin? 

Ei sinänsä ole pahaa mutta kun hänellä on ollut useiden vuosien ajan samat jutut.

Ei varmaan itse tajua tätä.

Moittii yhtä sukulaistaan aina.

Vierailija
4/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein 4 vuotta sitten vakaan päätöksen: En auta ketän enää ilmasiksi.En suostu kenenkään valituksia,sairauksia, pahan puhet kunteleman muista : Vaikka henkilö olisi lähisukua, ystävät tai tutavat.Minulle vaan ritti.Jätän taakseni negatiiviset ihmiset.En ole kenenkään roskalaatikko.

Joo. Olen kuunnellut, neuvonut ja koskaan ei ota kantaa mun oloihin, itse olen huonovointinen tosi usein.

Nakkaa päälleni pahaa oloaan.

Vierailija
5/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että nyt riitti hänen valituksensa, et kuuntele sitä enää ja esto.

Kerrassaan omituinen suhde teillä, perustuu ruikuttamiseen. Taitaa olla sinunkin pääasiallinen harrastuksesi.

Vierailija
6/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lakkaa ihmettelemästä näitä teidän sangen omituisia ihmissuhteita.

Onko mulla sitten poikkeuksellisen tervehenkiset läheiset? Onnekas olen.

Vierailija
7/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että nyt riitti hänen valituksensa, et kuuntele sitä enää ja esto.

Kerrassaan omituinen suhde teillä, perustuu ruikuttamiseen. Taitaa olla sinunkin pääasiallinen harrastuksesi.

Se ei ole mikään harrastus kun ihminen voi huonosti.

Vierailija
8/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet vain alkanut voimakkaasti heijastaa häntä eikä sinua vaivaa mikään. Varsinkin jos on kovin affektiivinen tai empaattinen ihminen niin pitkäaikaisella aivopesulla on tuokin tila saavutettavissa. Eli on tartuttanut oireensa sinuun. Yksi vaihtoehto on myös se, että hänellä ei ole mitään ongelmia ja on todellakin niin ilkeä ihminen että tahallaan on tehnyt sinulle tuon. Älä ole sen kanssa tekemisissä ja löydä itsesi.

Vierailija
9/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mielivammaset on juuri tuollaisia. Rypevät itsesäälissään ja myrkyttävät samalla ympärillä olevia ihmisiä. Niin on viimeisen päälle tuo homma nähty.

Vierailija
10/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta..

Minulla sama kokemus. Yhden tutun mielestä minulla ei voinut olla ongelmia koska minulla on työpaikka, talo ja mies. Olen aivan nuoresta asti kärsinyt masennuksesta, olen silti pystynyt käymään töissä (hyvin yksinäinen työ, sopii minulle kun en jaksa olla ihmisten seurassa). Minä en saanut sanoa mitään. Jos sanoin, ei se ollut mitään koska kuitenkin voin käydä töissä. Hyvin yksipuolista. Lopulta erään keskustelun jälkeen hän väitti että minä ajattelen että koska maksan veroja, olen jotenkin parempi ihminen. En ajattele niin, enkä ole koskaan mitään sinnepäin sanonut. Tämä oli liikaa enkä enää ollut yhteydessä sen jälkeen. Tuntui pahalta olla niin näkymätön lopulta ihmisenä. Että hän näki vain sen työn ja muut mikä ei minusta lopulta hirveästi kerro. Ihan kuin ihmisellä ei enää työn saatuaan ole elämässä ongelmia :D

Vierailija
11/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa puhua vain kaunistellen, lapsille ei sanota ei eikä lapsia puhuta pahoja.

Sitten pää leviää ensimmäsisestä vastoinkäymisestä ja jonotetaan terapiaan kaksi vuotta vain siksi ettei läheisille saa kertoa menevän huonosti vaan kaikki on mahtavaa ja hienoa!

Kuulostaa niin amerikkalaiselta kuin voi kuulostaa.

Vierailija
12/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa se energiavampyyri pellolle. Jos et suhteestanne mitän muuta saa kuin pahaa mieltä, katkaise välit ja etsi parempaa seuraa!

Vierailija
13/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo mielivammaset on juuri tuollaisia. Rypevät itsesäälissään ja myrkyttävät samalla ympärillä olevia ihmisiä. Niin on viimeisen päälle tuo homma nähty.

Totta. 10 vuotta oon kuunnellut ja vastaillut viesteihin kun suvun kanssa ongelmia.

Oisko itsessäkin vikaa?

Riitaa haastaa suvun kanssa.

Mun ololla ei ole merkitystä.

Vierailija
14/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksnaamakansa kirjoitti:

Suomessa saa puhua vain kaunistellen, lapsille ei sanota ei eikä lapsia puhuta pahoja.

Sitten pää leviää ensimmäsisestä vastoinkäymisestä ja jonotetaan terapiaan kaksi vuotta vain siksi ettei läheisille saa kertoa menevän huonosti vaan kaikki on mahtavaa ja hienoa!

Kuulostaa niin amerikkalaiselta kuin voi kuulostaa.

Tottahan toki saa, mutta pitää olla vastavuoroista se likasankona oleminen.

Vierailija
15/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus puuttuu kuten kävi ilmi.

Vierailija
16/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa aika sekava juttu.

Vierailija
17/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä joka katoaa kuvioista aina silloin kun voisin nauttia elämästä ystävien seurassa. Kesälomani päättyessä hän ilmaantuu esitelläkseen minulle hankkimaansa rusketusta, sama juttu joka vuosi. Olen jopa tarjonnut lomamatkoja, hän on kieltäytynyt niistä viime hetkellä kun on tullut jokin muu kutsu jonnekin muualle. Ihan kavereita olemme silti edelleen. Hän vain valitsee ehdottamani huonommat jutut mutta ei hyviä.

Vierailija
18/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kaverisi olla masentunut?

Vierailija
19/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kato ehkä hän haluaa tehdä sut kateelliseksi ruskealla naamallaan kun joku on mustamaalannut että olet suunnilleen vihreänä kateudesta, jos joku on käynyt ulkomailla, vaikka et ole.

Vierailija
20/20 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisointi, projisointi. Mutta en hirveesti ymmärtänyt tuosta aloituksesta, muuta kun että et voi viettää ystäväsi kanssa vissiin aikaa, vaikka hauaisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi