Keinoja, millä hurmaan naimisissa olevan miehen?
Kommentit (27)
Mihin sinä naimisissa olevaa miestä? Seksiin löytyy varmasti sinkkujakin, ja haluatko suhteeseen oikeasti miehen, joka on noin vain hurmattavissa pois suhteesta johon on sitoutunut?
Vierailija kirjoitti:
Työnnä pää omaan perseeseesi :D
Enkä, en minä halua, vaikka saattaisin taipua kyllä, vielä notkea kun olen. Et osaa vastata kysymykseen??
Samalla tavalla kuin vapaankin? En tiedä, minun ei koskaan ole tarvinnut nähdä vaivaa kenenkään miehen hurmaamiseksi.
Keinoja millä hätistellä niitä pois kimpusta?
-Homo
Naimisissa olevat miehet on parhaita, ei tuu jälkiselvittelyitä
Siis oman pääsi, tunget syvälle ahteriisi ja katsot mitä se siihen sanoo...?
Ainiin, ethän sä nää koska sulla on pää perseessä :D
Jätä varatut miehet rauhaan ja etsi itsellesi oma mies!!
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olevat miehet on parhaita, ei tuu jälkiselvittelyitä
Juu ei :DDD
säälittävä eläjä. saat vielä ansiosi mukaan.
Aikamoista moralisointia täällä. Antakaa ihmisten elää.
Tulee kuule rumaa jälkeä kun vaimo saa kuulla!! Kummastakin, miehestä ja miehen pikku huorasta :D
Olet aika avuton ressukka, jos et miestä saa pokattua. Säästä se varattu mies itseltäsi. Jos on pettäjäainesta, niin löytää parempiakin panopatjoja.
Miksi jotkut on niin mustasukkasia puolisoistaan? Ketä seksi muka haittaa? Hyväähän se vaan tekee. Hyvä pläni ap.
Ikävää mutta totta: varatulle toinen varattu on paras vaihtoehto. Molemmat tietävät missä mennään.
HEL-NYC kirjoitti:
Mihin sinä naimisissa olevaa miestä? Seksiin löytyy varmasti sinkkujakin, ja haluatko suhteeseen oikeasti miehen, joka on noin vain hurmattavissa pois suhteesta johon on sitoutunut?
Oma miehesi kairaa kylän kaikkia naisia, ja annat muille ohjeita? ; )
Oikeastiko joka päivä täällä tämä sama trololololololol-aihe.
Keksi ap edes uusi aihe niin jaksaisi vähän seurata.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Oma miehesi kairaa kylän kaikkia naisia, ja annat muille ohjeita? ; )
Jaksat sitten joka kerta?
Luulisi minun sitten toimivan varoittavana esimerkkinä - enkä edes iskenyt varattua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta totta: varatulle toinen varattu on paras vaihtoehto. Molemmat tietävät missä mennään.
Heh heh, niinpä. Kuikahan monta kertaa täällä av:lla kin on ollut avauksia, jossa itketään "elämän rakkauden" perään, ja kirotaan niitä molempien osapuolien "hankalia" puolisoja, jotka ovat tämä suuren onnen tielle tietenkin ihan kiusallaan asettuneet.
Sitä samaa ulinaa ja draamaa se on luvassa aina kun joku osapuolista on varattu, turha yrittää uskotella itselleen mitään muuta...
Pillulla?