Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit nuoremmalta mieheltä. itsetunto romahti.

Vierailija
25.04.2016 |

Oon tapaillut muutaman kerran kivaa mistä, jonka kanssa meillä on synkannut tosi hyvin. Mies on mua kymmenisen vuotta nuorempi. aikuisen oloinen, fiksu ja tosi tervejärkinen.
Tavattiin raveissa ja meillä on yhteinen harrastus, jonka piirissä olaan nähty aika säännöllisesti.

Oon mielestäni hyvin säilynyt 4-kymppinen nainen. Itsetunto on ollut tähän saakka kunnossa, mutta se romuttui ihan kokonaan kun sain mieheltä pakit: Syynä on ikä.

Tapailtiin muutamian kertoja seurustelumielessä. Olin ihastunut ja tuntui, että mies myös. Sitten mies alkoi ottamaan etäisyyttä. Kun lopulta sain hänet uudelleen tapaamiseen kasvotusten, hän kertoi, että olen niin eri ikäinen ja erilainen, että suhde ei jatku. Hajosin ihan kokonaan.

Ihan naurettavaahan tämä on tilittää. Olisi pitänyt ymmärtää rakentaa kova suojakuori. Olin vaan ajatellut, että ikä ei olisi ratkaiseva.

Nyt päässä pyörii vaan se, että oon rupsahtanut vanha luuska. Mulla ei ole enää mitään markkina-arvoa. Mitään ihanaa suhdetta ei enää ole tulossa, olen mennyttä. Odottelen vaan vaihdevuosia. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu.

Vierailija
2/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nelikymppisen naisen itsetunto VOI rakentua mieheltä saamaansa huomioon... Nyt ryhtiä, hyvä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan relevantti syy. Olet tosin viettänyt aivan liikaa netissä lukien kaikenmaailman luuserien markkina-arvoteorioita.

Vierailija
4/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti.. Ei minulla ainakaan ole itsetunto mennyt, vaikka olen saanut pakit samanikäiseltä mieheltä. Itsekkin päälle neljänkymmenen.. 

Mutta rehellisesti on parempi lopettaa jos se ikä tuntuu ratkaisevalta.. etsi itsellesi samanikäinen niin on parempi  onnistumisprosentti.

Vierailija
5/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on elämässä mennyt, jos yksistä pakeista itsetunto murenee

Vierailija
6/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan aina se ajatus että varma ja helppo tapa saada seksiä on iskeä joku nuorempi mies. Ei se vaan onnistu. Eivät he kaikki ole huoria.

Vierailija
7/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä joku nuorempi voi taas ajatella eri tavalla. Se on persoonakohtaista. Uutta matoa koukkuun vaan!!!

Vierailija
8/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tapaillut muutaman kerran kivaa mistä, jonka kanssa meillä on synkannut tosi hyvin. Mies on mua kymmenisen vuotta nuorempi. aikuisen oloinen, fiksu ja tosi tervejärkinen.

Tavattiin raveissa ja meillä on yhteinen harrastus, jonka piirissä olaan nähty aika säännöllisesti.

Oon mielestäni hyvin säilynyt 4-kymppinen nainen. Itsetunto on ollut tähän saakka kunnossa, mutta se romuttui ihan kokonaan kun sain mieheltä pakit: Syynä on ikä.

Tapailtiin muutamian kertoja seurustelumielessä. Olin ihastunut ja tuntui, että mies myös. Sitten mies alkoi ottamaan etäisyyttä. Kun lopulta sain hänet uudelleen tapaamiseen kasvotusten, hän kertoi, että olen niin eri ikäinen ja erilainen, että suhde ei jatku. Hajosin ihan kokonaan.

Ihan naurettavaahan tämä on tilittää. Olisi pitänyt ymmärtää rakentaa kova suojakuori. Olin vaan ajatellut, että ikä ei olisi ratkaiseva.

Nyt päässä pyörii vaan se, että oon rupsahtanut vanha luuska. Mulla ei ole enää mitään markkina-arvoa. Mitään ihanaa suhdetta ei enää ole tulossa, olen mennyttä. Odottelen vaan vaihdevuosia. :(

Kaunis olet :) No tämä menee jo ihan intuitiolla.

Vierailija
9/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 😥

Kelpaako penis?

Vierailija
10/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mäkin 22-vuotiaana pakit 34-vuotiaalle miehelle. Sanoin, että tykkään enemmän omanikäisistä. Mitä jos mies haluaisi vielä perustaa perheen? Eikö sitten ole ihan ymmärrettävää olla käyttämättä aikaa itseään noin paljon vanhempaan naiseen.

Vierailija
11/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa mieleen, että mies haluaisi vielä lapsia. Ei paha syy !!!

Vierailija
12/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset kolmikymppiset miehet panevat ja seurustelevat jonkun kaksvitosen kanssa. Eivät nelikymppisen. Olet sellaiset 15v myöhässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän