3kk neuvolan rokotukset
Onko siis kuinka tärkeää, että vauva saa ne juuri kun on 3kk? Meidän vauvamme on nyt muutaman päivän reilu 3kk ikäinen ja tänään olisi ollut tuo 3kk neuvola. Mutta ongelma on, että täällä tulee vaakatasossa lunta ja autossa on kesärenkaat alla. Julkisia ei mene, enkä kyllä bussiin uskaltaisikaan tuollaisella kelillä.
Eli kuinka tärkeää on, että vauva saisi juuri tänään nuo rokotukset? Kun ei ole mitään tietoa, että milloin päästäisiin sinne neuvolaan, se riippuu ihan kelistä, eikä näytä olevan rauhoittumassa vielä useampaan päivään sadetutkan perusteella.
Neuvolasta ei ole vielä vastattu puhelimeen kun koitin heti aamusta soittaa kun katsoin ikkunasta ulos. Onko siis jotenkin vaarallista tmv jos vauva saa rokotukset vasta ensi viikolla? Tai myöhemmin tällä viikolla?
Kommentit (26)
Jos nyt et missään helsingissä asu, voisit vaikka ensi vuonna käyttää maalaisjärkeä tuohon renkaidenvaihtoonkin. Joka helkutin vuosi tulee. tämä kaikkien kauhistelema "takatalvi" ja sitten naama norsunvitulla itketään kun on kesäkumit jo alla.
Eikö tuota olis voinut kysyä sieltä neuvolasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taasen th juuri siirsi noita 3kk:n rokotuksia koska vauva oli nuhassa. Ei ollut siis mitään muuta kuin tuo nuha. Mutta ei se tosiaan minua haitannut kun tiedän, ettei se ole niin päivän päälle.
Valitettavasti osa tekee työtään uskomuksiin ja mutu-tuntumaan pohjaten. Itse perustan taitoni tutkittuun tietoon ja virallisiin suosituksiin. Nuha ei todellakaan estä rokottamista, ei myöskään antibioottikuuri.
T. Se th
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea ap asuu, jos lunta tulee?
Vinha veikkaus, jossain suunnassa Länsi-Suomen lääniä.
Meillä taasen th juuri siirsi noita 3kk:n rokotuksia koska vauva oli nuhassa. Ei ollut siis mitään muuta kuin tuo nuha. Mutta ei se tosiaan minua haitannut kun tiedän, ettei se ole niin päivän päälle.