Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ihastuksestani kuvan joka pilasi käsitykseni hänestä

Vierailija
25.04.2016 |

Kyseessä siis mies. Kuvassa hän näyttää hyvin eri tyyppiseltä kuin millaisena olen hänet nähnyt eikä mitenkään hyvällä tavalla.
Joka ilta olen haaveillut että hän makaisi vieressäni ja voisin pitää häntä hyvänä. Tuon kuvan näkemisen jälkeen haaveilu on loppunut.

Miten yksi kuva voi pilata näkemyksen koko ihmisestä? Tarinan opetus: Miettikää tarkkaan millaisia kuvia julkaisette itsestänne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös jättää ihastuminen sikseen jollei ole täyttä varmuutta vastakaiusta. Säästyy monelta pettymykseltä.

Vierailija
2/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis mies. Kuvassa hän näyttää hyvin eri tyyppiseltä kuin millaisena olen hänet nähnyt eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Joka ilta olen haaveillut että hän makaisi vieressäni ja voisin pitää häntä hyvänä. Tuon kuvan näkemisen jälkeen haaveilu on loppunut.

Miten yksi kuva voi pilata näkemyksen koko ihmisestä? Tarinan opetus: Miettikää tarkkaan millaisia kuvia julkaisette itsestänne.

Bi-seksuaalit on niin moniulotteisia. Kuitenkin ihan sama henkilö, vaikka tunnetkin vain yhden puolen hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pinnallinen. Ihastuit vain ulkonäköön.

Vierailija
4/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain rohkaisi minua julkaisemaan aivan kaikki pieruverkkarikuvat somessa! Jos vaikka hillitsisi läähättäjien lähestymisiä. Luuletko, että tätä tyyppiä kiinnostaa sun kaukoihastus?

Vierailija
5/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan opetus: ihastus on vain ihastus, on hyvä ymmärtää että et tunne häntä vielä lainkaan. Ulkonäköön ei kannata ihastua myöskään.

Vierailija
6/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos on esim. ihastunut etäältä, mutta onkin kuva oluttuoppi kädessä ja tupakka suupielessä. Silloinhan ihastus on ollut ihan epärealistinen, ja kuvat on rehellisiä.

Vierailija
7/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot pinnallinen. Ihastuit vain ulkonäköön.

Entä jos ap:n ihastus on näyttänyt livenä resuiselta ja köyhältä, mutta kuvassaan hän onkin ilman paitaa ökyjahdilla ja pullistelee lihaksiaan? Onko ap pinnallinen jos hänen makunsa menee miehestä tuon kuvan näkemisen jälkeen?

Vierailija
8/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisin rakastua yhteen naiseen. En muista milloin viimeksi olisin rakastunut (ainakin yli 10 vuotta sitten). En osaa myöskään yksiselitteisesti selittä miten niin pääsi käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme