Miehen sisko pyysi uimahalliin, en kehtaa mennä
Siis pyysi minua ja tytärtäni hänen ja lastensa kanssa uimaan ja sanoin kohteliaisuudesta, että mikä ettei. No heti seuraavana viikonloppuna kyseli, että mentäisiinkö ja keksin tekosyyksi, ettei vauvallemme ole löytynyt vielä hyvää uimapukua. Eilen hän tuli kylään meille uusi vauvan uimapuku mukanaan.
Hän on siis hoikka ja treenattu (omat lapsensa kun ovat jo 2 ja 5-vuotiaat). Oma vauvani vasta 7kk, enkä ole pistänyt tikkuakaan ristiin synnytyksen jälkeen kroppani suhteen ja olen sen kanssa kaikkea muuta kuin sinut :( en kuitenkaan kehtaa sanoa suoraankaan, mikä mättää, hän kun on aiemmin pyydellyt minua kuntosalillekin mukaan, enkä ole vain jaksanut lähteä. Höh.
Kommentit (49)
Näin miehen näkökulmasta olisi kivaa nähdä joskus samanaikaisesti alasti pienirintainen ja ajellun alapään omaava nainen ja isot rinnat ja karvaisen alapään omaava nainen.
Kun usein puhutaan siitä että kummallakohan noista miehistä on isompi penis niin miehen näkökulmasta taas olisi kiva nähdä kaksi tuollaista naista vierekkäin ja "vertailla heitä". Molemmissa vartaloissa olisi omat puolensa, kunhan toinen ei aivan järjettömän lihava ole.
Joo, ei liittynyt hirveästi itse otsikkoon joten alapeukkua vaan tälle.....pointti oli lähinnä se, että on kivaa kun kaikilla naisilla ei ole samanlaiset vartalot vaan jokainen on yksilö. Sääli vaan että kaikki naiset ei osaa arvostaa omaa yksilöllistä vartaloaan.
Auts, mua pelottaa jo valmiiksi ekat uintireissut, kunhan saisin nyt synnytettyä ensin. Nyt meneillään ensimmäisen lapsen rv 39 ja kiloja kertynyt reippaat 25kg. Mies on tosi tsemppaava ja kyllä mäkin ymmärrän että luultavasti tästä palautuu ihan hyvin vielä kunhan pääsee vähän taas liikkumaan mutta silti, keho tuntuu tosi vieraalta tällaisena. Varmaan siis samassa jamassa pian kanssasi, ap. Toivottavasti pääset yli tuosta ja saat rohkeutta lähteä viettämään aikaa kärysi kanssa! Jaxuhalit täältäkin <3
*kälysi, hiton autocorrect... :D
T.43
Tiedän fiiliksen! Esikoisen kanssa jännitin vauvauintia. Pelkäsin olevani lihavin. Olin kolmanneksi pienin! Ja meitä oli 10. En ollut mikään pieni vaan 174cm ja 80kg. Nuoremman jälkeen jännitti mennä uimahalliin. Siellä todella oli reippaasti yli 100kg naisia suihkut väärällään. Toki mahtui treenattujakin, mutta kuuluin sielläkin hoikemmalle puolelle. Ei kannata stressata! Ja vaikka olisit lähes 100kg, niin kyllä siellä on muitakin! Suihkussa voi käydä maha seinään päin ja saunaan voi mennä pyyhe päällä jos ahdistaa.
Suosittelen liikkumaan! Ekan vuoden voi mennä vauvan varjolla, mutta sitten alkaa olla jo aika ryhdistäytyä. Ja tosiaan, jätä vauva hoitoon välillä. Vaunulenkit ei automaattisesti laihduta.
Lihoin 2o kg odotusaikana. Kilot lähti itsestään kun olin imettänyt nelisen kuukautta. En toki mässäillyt herkkuja söin normi ruokaa. En harrastanut pahemmin liikuntaa ainoastaan joskus vaunuttelua. Imetin vielä muutaman kuukauden ja näin kilot lähtivät ja olin taas normaalipainoinen. Huom en yleensäkään mässäile herkkuja pahemmin vain terveellistä ruokaa. Olen 33v.
Sukeltele koko ajan niin ettei miehen sisko näe sinua pinnan yläpuolella.
Ymmärrän sinua, ap. Itse olen kyllä normaalipainoinen, mutta mulla on niin hirveästi selluliittia, etten vain kehtaa mennä uimaan ihmisten edessä. :( Sitä on ollut nuoresta saakka vaikka olin hoikka, taitaa olla geeneissä kun mummollani, äidilläni ja siskollani on sama juttu. Raskauden aikana tuli vielä lisää... Huokaus. Ja tykkäisin kyllä uida.
Sekaan vaan. Tiedän erään laihan naisen joka ei mene uimaan kun ei kehtaa paljastaa vartaloaan. Näitä löytyy kaiken kokoisista. Niin ja uimahallissa on enemmän lihavia kuin laihoja. Kuntosaleilla toisinpäin.