Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni seksi kuuluu elämään

Vierailija
25.04.2016 |

Joten jos sit ei omalta saa, on sitä oikeus hakea vieraalta. Jos saa. Ja saahan sitä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. 

Olin naimisissa pihtaajan kanssa, mies, ja eron mahdollisuus kasvoi sitä mukaan kun kuivakausi venyi. Lopulta se oli jo neljä vuotta ja silloin annoin periksi. Eihän ketään voi raiskata tai pakottaa pelkän avioliiton takia, joten hain eron..toki syitä oli muitakin, mutta ei tämä vähäisin ollut.

Nyt olen sitten kokeillut. On ollut seksiä sopimuksella, se oli ihan kivaa ja mies oli todella taitava. Sitten oli innokasta pettäjää, mutta hän voi kyllä kertoa vaimolleen, että pikkuveli on täysin lojaali hänelle. Ei seisonut, ei sitten mitenkään, joten tämän siirsin kevyesti sivuun.

Ja nyt elän suhteessa miehen kanssa, jota ei tarvitse todellakaan houkutella ja olen onnellisempi kuin koskaan..elämä voi todellakin alkaa reilusti yli nelikymppisenäkin..

Vierailija
2/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puoli vuotta on se raja, jonka jälkeen vähintään sivusuhde paukahtaa kehiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap epäreilu itsekin ja siksi ansaitset torjunnat. Sen, että ansaitset ne kertoo se, miten ratkaiset asian.

Vierailija
4/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rehellisyys ei kuulu ap:n elämään.

Vierailija
5/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tähän mennessä ole kuukautta pidempiä pausseja ollut ja yleensä saan vähintään kerran viikossa. Olen päättänyt näin siltä varalta, jos saanti lakkaisi, eikä tämä ole mikään salaisuus. Nuorena en uskaltanut nauttia seksistä äitini pelottelukampanjan takia, vanhempana en todellakaan kiellä enää seksiä itseltäni pihtaavan aviomiehen takia. Ja mies tietää täysin, miten homma menee, jos se ei enää minua haluaisi. Ap

Vierailija
6/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis sanonut miehelle, etten ole parisuhteessa miehen kanssa, joka ei halua seksiä kanssani. Ap

Vierailija
7/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun saa otan.Missä vain,koska vain ja keneltä tahansa!

Vierailija
8/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekrofiilien mielestä se kuuluu kuolemaan.

Vierailija
9/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäät. Tuliskohan se seksi mieleen esim.vaikeassa sairaudessa tai jos eläisit maanpaossa tms.?? Kertoo ap:n korvien välisestä aukosta tämä aloitus tarpeeksi.

Vierailija
10/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis sanonut miehelle, etten ole parisuhteessa miehen kanssa, joka ei halua seksiä kanssani. Ap

Jotain sinussa on epäkiinnostavaa tai taitamatonta, koska et saa miestäsi liikkeelle.

Vierailija
11/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se olekaan mikään parisuhde, jos siinä ei ole seksiä.

Vierailija
12/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta rehellisyys ei kuulu ap:n elämään.

Palstaelämää...................ilman sexiä.

Vierailija
13/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain sinussa on epäkiinnostavaa tai taitamatonta, koska et saa miestäsi liikkeelle.

Ai en saa, jos se yleensä pari kertaa viikossa tekee aloitteen? En sentään joka päivä vaadi, vaikka haluaisinkin. Ap

Vierailija
14/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai en saa, jos se yleensä pari kertaa viikossa tekee aloitteen? En sentään joka päivä vaadi, vaikka haluaisinkin. Ap

Mitä valitat, jos miehesi 2-3 kertaa viikossa tekee aloitteen? Tuo on ihan normaali tahti. Tuosta se vain iän myötä harvenee. 

Vierailija
15/16 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitat, jos miehesi 2-3 kertaa viikossa tekee aloitteen? Tuo on ihan normaali tahti. Tuosta se vain iän myötä harvenee. 

Sitä että haluaisin enemmän ja joa tästä vähenee, alkaa vieras viehättää. Ap

Vierailija
16/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parisuhteessa naisen kanssa joka lausui nuo taikasanat kun olin elämässä risteyksessä ja oli stressiä ja perhehuolia, ei silloin seksi kiinnostanut. "Pitää hakea seksiä muualta kun ei kotona saa", siihen loppu se vähäinenkin seksi ja suhde alkoi kuihtua ja loppui lopulta. Kummasti nainen ei kuitenkaan olisi halunnut erota ja katkeruus minua kohtaan paistoi läpi uskomattomista vaatimuksista ja käytöksestä, hän olisi ollut vapaa hakemaan ja kokeilemaan vaikka mitä ja vaikka ketä. Mutta edelleen tahtoisi vakavaa suhdetta minun kanssa. Kyllähän tässä vielä vähän soudetaan kun on yhteinen lapsi, mutta eipä tuo nainen juuri minun kunnioitusta ja ehdotonta rakkautta nauti, varsinkin kun on itse asettanut omat ehtonsa rakkaudella ja voittw kuvitella miten on luottamuksen laita.

Vinkkinä kaikille ketkä on suhteessa tuollaisten kanssa, heivatkaa mäkeen ne! Jos ihmiseltä puuttuu kyky ja halu nähdä elämää hieman isommalla mittakaavalla ja ymmärrys elämän eri vaiheita kohtaan, kannattaako sitä aikaansa heihin tuhlata?