Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rasisti, mutta ilahduin kuin kuulin uutisissa,

Vierailija
22.02.2006 |

että somalialaisia rikoksentekojöitä aletaan palauttaa takaisin Somaliaan Suomesta, ainakin sitä harkitaan. Minulla ei ole todellakaan yleensäkään ulkomaalaisia vastaan, kun tekevät työtä ja elävät ihmisiksi, mutta nämä rötöstelijät pilaavat muiden ulkomaalaisten maineen samalla, eikä vain omaansa.

Mitä mieltä muut ovat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, samaa juttu nuo rettelöitsijät pilaa muiden ulkolaisten maineen siinä sivussa.

Vierailija
2/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin esim noi miehet jotka metallitangolla hakkasivat siskonsa, eikun koneeseen vaan ja kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jopa raamatussa sanotaan, että jokaisella maalla tulee olla rajat ja ihmisten pysyä niiden rajojen sisällä!

Vierailija
4/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutenkin ihmisen olisi hyvä olla siellä mistä hän on kotoisin.Rasisti en ole minäkään mutta olen itse asunut ulkomailla ja oli aina jotenkin ulkopuolinen olo. Olisi hyvä jos somalialaiset voisivat palata kotimaahansa. Siellä he saisivat rauhassa elää siten kuin heidän kulttuurilleen sopii.

Jostain tänne Suomeenkin on joskus tultu asumaan, eikä kovinkaan pitkä aika sitten. Näin on kaikkialla muuallakin. Ihmiset o v a t l i i k k u n e e t ennenkin. Eivätkä mitkään kulttuurit ole pysyvässä tilassa. Suomalaisia on sorrettu Pohjois-Amerikassa ja ruotsissa. Haluaisitteko itse olla näiden pahojen puheiden kohteina?

Vierailija
5/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joutuvat lähtemään, eikä ruoka tulekkaan enää tarjottimella eteen.

Vierailija
6/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä oli asiallinen aloitus. Toisen keskustelun paapojien mielestä he saavat tehdä mitä vaan, koska jos siitä huomauttaa, on rasisti.

*se toisen ketjun 9*

Vierailija
7/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään mielessä, että suurin osa somaleistakin on sitä mieltä, että paatuneet rikolliset on parasta karkottaa maasta. Eivät he samaistu noihin rikollisiiin. Emmehän mekään koe, että hei, valkoista suomalaista ei saa rankaista teoistaan, kun se on Meidän Sakkia.

Vierailija
8/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ihmisen olisi hyvä olla siellä mistä hän on kotoisin.Rasisti en ole minäkään mutta olen itse asunut ulkomailla ja oli aina jotenkin ulkopuolinen olo. Olisi hyvä jos somalialaiset voisivat palata kotimaahansa. Siellä he saisivat rauhassa elää siten kuin heidän kulttuurilleen sopii.

Vierailija
9/9 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan pari somalia takaisin kotimaahansa pitovaikeuksien vuoksi... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän