Miten aloittaa riita? Kerro oma mielipiteesi..
Miten aloittaa riita? Kerro oma mielipiteesi.
Kommentit (15)
Riita tulee, jos ahdistaa mieheni nurkkaan ja tivaa häneltä mitä tahansa.
Riiteleminen on ihan tyhmää. Molemmat sanoo mielipiteensä. Tämän jälkeen sitten kypsytellään erimielisyyden aihetta pari päivää ja tullaan vastaan siinä määrin kuin osapuolet kykenee ja se on sitten siinä.
On ihan tyhmää jankata asiosta.
HEL-NYC kirjoitti:
Riita tulee, jos ahdistaa mieheni nurkkaan ja tivaa häneltä mitä tahansa.
Ei tule jos mies ymmärtää olla lähtemättä mukaan riitaan. Mies voi sanoa naiselle vaikka että on epäkohteliasta tivata vastausta.
Miehen pitää säilyttää asialinja. Semmoinen on oikea mies.
Yks hyvä on kysyä monta kertaa putkeen "miks näytät noin vihaiselta", viimeistään kuudennen kohdalla toisella nousee savu jo korvista.
Huutaa vaan että vittu että olet taas ärsyttävä.
Hyvänä aloituksena naisen mahamakkaroiden arvostelua, sen jälkeen voi kommentoida perseen koosta ja selluliitista. Eiköhän noilla jo pikkuinen riita alusteta. Jos ei näillä vielä pääse vauhtiin niin voi ilmoittaa että on aika ottaa poskeen. Helppoa kun se osaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks hyvä on kysyä monta kertaa putkeen "miks näytät noin vihaiselta", viimeistään kuudennen kohdalla toisella nousee savu jo korvista.
Oikeaa miestä tuommoinen vaan naurattaa. Kolmannen kysymyksen kohdalla nettiin ja kuulokkeet korville ja siinä kyselee.
Tähänkin voi sanoa että on epäkohteliasta jankuttaa ja tivata. miehen pitää asettua tilanteen yläpuolelle ja olla korostetun asiallinen. Puhua vaikka kirjakieltä. Ottaa esiin ihmisoikeudet ja semmoiset jne.
Vierailija kirjoitti:
Huutaa vaan että vittu että olet taas ärsyttävä.
Ei oikea mies käytä tämmöistä kieltä. Paremman kasvatuksen saanut ei voi lähteä tämmöiselle tielle missä pahiten toista loukkaava julistetaan voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä aloituksena naisen mahamakkaroiden arvostelua, sen jälkeen voi kommentoida perseen koosta ja selluliitista. Eiköhän noilla jo pikkuinen riita alusteta. Jos ei näillä vielä pääse vauhtiin niin voi ilmoittaa että on aika ottaa poskeen. Helppoa kun se osaa.
Tosta tulis jo ero, ei riitaa. Mies jos alkais haukkumaan mun ulkonäköä, se olis heippa sun heiluvilles. Enkä alkais riitelemään, vaan tilanteesta riippuen häipyisin itse paikalta tai kylmästi osoittaisin miehelle ovea. En ala mitään loukkauksia kuuntelemaan. Enkä myöskään lapsellisesti kommentoisi miehen vähemmän täydellisiä ulkoisia ominaisuuksia. Koska tuskin se mikään Brad Pitt olis kuitenkaan... En vaan haluaisi olla tollasen ihmisen kanssa. Saati mennä sen kanssa sänkyyn.
Sanoo miehelle että ootpa paska sängyssä.
Saavut kotiin teatraalisesti ovea paiskoen, heität laukun nurkkaan huolimattomasti, huokailet hampaiden välistä kirosanoja ja ynähdät tervehdyksen ja jos toinen kyselee kuulumisia tai ihmettelee käytöstäsi niin vastaat "ei mikään, joo ei mikään, anna olla mm vähän vaan v..utti Terttu töissä"
Sitten alat kyselemään onko ruokaa ja miksei ole ja kuka käy kaupassa, että en ainakaan minä koska alan nyt raivosiivoamaan, koska kukaan muukaan ei näköjään ole taas siivonnut.
Valita ja nalkuta siis kaikesta ja lopuksi ala kaivelemaan jotakin vanhaa juttua tyyliin "siis mitä sä sillon tarkotit ku sanoit silleen ja silleen ja mikset sä voinu pyytää multa ees anteeks ja siis miks sä nytkin välttelet tätä,ei tää ikinä unohu ku aina sä vaan välttelet tätä aihetta, siis mä otan tän puheeks just niin kauan kunnes sä myönnät että sä olit väärässä ja pyydät anteeks..meillä on ongelma just niin kauan tajuutsä? joo et sä tajuu! ku ethän sä ikinä tajuu ku sussahan ei oo mitään vikaa ikinä. Noni no kerro mulle sitte mitä ne sun viat on, ku kerta sussa sitteki on vikaa vaikka sä käyttäydyt mua kohtaan niinku sussa ei olis ja kaikki oliski mussa"
Jos ei auta, niin lähde kotoa dramaattisesti äläkä vastaa puhelimeen. Saavu takaisin kotiin ja juokse suoraan makuuhuoneeseen itkemään ja huuda että v..u oot yks pa..a pe.seestä!
Mökötys tai vänkääminen jostain ihan typerästä asiasta. Tai sitten se perus "sää et koskaan ajattele miltä musta tuntuu". Menee muuten tunteisiin. 😂
Minulle tulee joka toisten menkkojen edellä melko pahat henkiset pms-oireet (joka toisella kerralla sitten oireet ovat enemmän fyysisiä) ja silloin tekee mieli riidellä, kun väsyttää, väsyttää, väsyttää ja maailma näyttää pelkältä synkältä paskapaikalta sen muutaman päivän ajan. Nykyään kyllä osaan jo hillitä itseäni sen verran, että vältän sitä turhaa nahistelua, sanon vain ukolle, että menkat tulossa, älä ihmettele jos olen vähän kärttyinen. Mutta keinot sodan aloittamiseksi ovat hallussa. 😀
Yo mamma so fat when she goes swimming the whales start singing "We are Family."
tai
Yo momma is so ugly...
En varsinaisesti koskaan aloita riitaa. Mutta kyllähän siitä voi joskus toki riita tulla, jos sanon mielipiteeni, joka riittävästi eroaa miehen mielipiteestä.