Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuuden vieminen (miehet vastatkaa)

Vierailija
24.04.2016 |

Tilanne on se, että olen tutustunut itseäni paljon nuorempaan mieheen (hän 20 ja minä 35). Mies on selvästi kiinnostunut siinä mielessä, ja päädyimme omaksi järkytyksekseni humalassa pussailemaan - järkytys siksi, kun ei ole ollut tapana noin nuoria edes ajatella siinä mielessä. Mies vaikutti jälkeenpäin tykänneen kovasti, joten en kokenut itseäni kehdonryöstäjäksi. :D Itseäni jäi vaivaamaan se, että mies tuntui jotenkin menevän ihan puihin lähemmästä kontaktista, vaikka oli selvästi innostunut (tunsin tämän selvästi). Näemme aika ajoin ja välillämme on selvästi edelleen kipinää ja olemme ihan selvinpäinkin päätyneet toistemme kanssa hieman läheisempiin tekemisiin. Mies on todella ujo ja vaikuttaa keskusteluiden perusteella olevan myös hyvin kokematon naisten kanssa - välttelee seksistä puhumista ja puhuu ympäripyöreitä.

Epäilen, että mies saattaa olla vielä neitsyt. Ei haittaa, oikeastaan olisi ihan kiva olla hänen ensimmäisensä, koska tyyppi on ihan mahtava ja haluttava ja se tuntuisi erityiseltä, jos saisin olla eka. :) Parisuhdetta en voi kuvitella ikäeron vuoksi. Kysymys miehille: miten kannattaa toimia? Häntä selvästi jännittää kovasti ja haluaisin edetä niin, että tilanne ei muodostu hänelle ahdistavaksi tai tule liikaa paineita. Tiedän, että minulle kokemus ei varmaankaan ole siinä mielessä kummoinen, että ensimmäinen kerta ei yleensä ole teknisesti sitä, mutta muuten uskon, että voisi olla silti myös minulle hyvä kokemus, kun mies on sellainen kuin on. Se riittäisi melkeinpä, että hänellä olisi ns. siinä mielessä kivaa. :) Jos hänellä on pelkoja liiasta nopeudesta (tai se on todennäköisesti lopputulos), miten toimia, että hänelle jää kiva fiilis?

Olen poistanut kaikki tunnistettavat elementit, siksi teksti kuulostaa ehkä oudolta, pahoittelut siitä. Mutta välillämme ei tosiaan ole mitään esimies/alais -juttua tms. moraalisesti epäilyttävää.

Lutkittelijat; en tule vastaamaan. Voin tällä tavalla etukäteen puolestanne todeta, että onhan se kauheaa että joku kiltti nörtti ehkä saakin piparia ja minä menen siinä pilalle, oi aikoja oi tapoja, blaa blaa. :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pokasin tommosen tosin muutamaa vuotta vanhemman kovassa kiimakännissä lähibaarista. Mies oli myös kännissä ja alkoi avautua siitä ettei ole koskaan saanut naista, mikä hävettää jo siinä iässä. Minä siihen reippaasti huikkasin, että niin sitä ennenvanhaan sanottiin, että ensin on hyvä harjoitella vanhalla naistenrungolla (olen yli nelikymppinen). Ja hyvin irstaasti tein selväksi että minun rungolla sopisi harjoitella. Niin sitä sitten mies pääsi poikuudestaan nymfomaanikännissä olevan 8 vuotta puutteessa olleen yli nelikymppisen kokeneessa käsittelyssä :D

Vierailija
2/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin ja sitten käyt sptautitesteissä, sitten se eka kerta ilman ehkäisyä ja toivotaan että tulee lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet jää murehtimaan että "täti käytti hyväkseen", vaan on vaan tyytyväinen kun sai seksiä ja varmaan haluaakin sitä. Jos ei mies itse uskalla, niin sun kannattaa tehdä aloite siihen.

Vierailija
4/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle että hänen ei tarvitse jännittää sinun miellyttämisestäsi sängyssä. Tuon ikäisellä pojalla voi olla vaikka minkälaisia lukkoja, häpeää ja huonommuuden tunnetta omasta seksuaalisuudesta ja hänen voi olla vaikea astua ulos asiakaspalvelijan roolista eli hän ei välttämättä sanomatta ymmärrä että hänelle voidaan tehdä ihan yksipuolisesti seksuaalinen palvelus...koska eivät monet keski-ikäisetkään miehet ymmärrä sitä.

Jos tuosta suorituskaavasta jotenkin pääsee eroon, niin ehkä sitten OK. Jos se ei ole liian epäromanttista, niin kannattaisi varmaan keskustella asiasta etukäteen vaikka netissä.

Ikäeroa on kyllä paljon, joten voi silti tulla vaikeuksia kun kommunikaatiotaidot eivät ole samalla tasolla.

Vierailija
5/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku pelimies, joka tietää että tuolla konstilla saa.

Vierailija
6/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet jää murehtimaan että "täti käytti hyväkseen", vaan on vaan tyytyväinen kun sai seksiä ja varmaan haluaakin sitä. Jos ei mies itse uskalla, niin sun kannattaa tehdä aloite siihen.

En olekaan tästä huolissani, koska mies on itse ollut aloitteentekijä (vaikkakin sitten selvinpäin olikin ujo).

Vierailija
7/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Kannattaa myös itse olla varman ja kokeneen oloinen, sillä asenteella että ei mitään hätää, minä olen kyllä nähnyt kaiken ja vastaan siitä miten tämä menee. 

Vierailija
8/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain kolmesta miehestä. Ja kaikki nämä ovat olleet kokemattomia. Ja jokainen heistä on jäänyt roikkumaan perään vuosikausiksi. Eli tuossa on kyllä riskinsä miehen henkisen puolen kanssa. (Jätän nyt moralisoimatta tuon toiminnan muuten.)

Vierailija
9/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kauniimpaa niin, että poju voisi harjoitella yhdessä jonkun ikäisensä neitsyen kanssa... 

Vierailija
10/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Sanot hänelle että hänen ei tarvitse jännittää sinun miellyttämisestäsi sängyssä. Tuon ikäisellä pojalla voi olla vaikka minkälaisia lukkoja, häpeää ja huonommuuden tunnetta omasta seksuaalisuudesta ja hänen voi olla vaikea astua ulos asiakaspalvelijan roolista eli hän ei välttämättä sanomatta ymmärrä että hänelle voidaan tehdä ihan yksipuolisesti seksuaalinen palvelus...koska eivät monet keski-ikäisetkään miehet ymmärrä sitä.

Jos tuosta suorituskaavasta jotenkin pääsee eroon, niin ehkä sitten OK. Jos se ei ole liian epäromanttista, niin kannattaisi varmaan keskustella asiasta etukäteen vaikka netissä.

Ikäeroa on kyllä paljon, joten voi silti tulla vaikeuksia kun kommunikaatiotaidot eivät ole samalla tasolla.

Millä tavoilla ajattelet, että kannattaisi sanoa nämä asiat? Siis ihan konkreettisesti? Ei ole minulle liian epäromanttista puhua asiasta etukäteen, en ole hakemassa romanssia. :)

Vierailija
11/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku pelimies, joka tietää että tuolla konstilla saa.

No eipä se olisi multa pois, sittenhän se voisi olla vielä teknisesti hyvää. :D Oscarin arvoinen suoritus kyllä, jos näin on. :)

ap

Vierailija
12/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

No onpa nyt vaikeaa. Parempi olisi juottaa se känniin, alkaa hyväillä ,suudella, hieroa munia, ja raahata petiin ja hoitaa homma. t. vanha puuma

Vierailija
13/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kauniimpaa niin, että poju voisi harjoitella yhdessä jonkun ikäisensä neitsyen kanssa... 

Näinhän se on. Pitäisikö minun mielestäsi sitten torpata selvästi halukkaan miehen kanssa homma tähän, että hän ehkä saisi kokea oman ikäisensä kanssa saman?

En tietenkään tekisi mitään, mitä mies ei tunnu haluavan tai mikä tuntuu ahdistavan häntä, ja lopettaisin kaiken sellaisen kanssakäymisen pienimmästäkin vihjeestä. Tunsin huonoa omaatuntoa jo pussailun jälkeen, mutta mies oli aivan haltioissaan. 

Vierailija
14/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pokasin tommosen tosin muutamaa vuotta vanhemman kovassa kiimakännissä lähibaarista. Mies oli myös kännissä ja alkoi avautua siitä ettei ole koskaan saanut naista, mikä hävettää jo siinä iässä. Minä siihen reippaasti huikkasin, että niin sitä ennenvanhaan sanottiin, että ensin on hyvä harjoitella vanhalla naistenrungolla (olen yli nelikymppinen). Ja hyvin irstaasti tein selväksi että minun rungolla sopisi harjoitella. Niin sitä sitten mies pääsi poikuudestaan nymfomaanikännissä olevan 8 vuotta puutteessa olleen yli nelikymppisen kokeneessa käsittelyssä :D

Mulla ei todellakaan edes kännissä olisi pokkaa mennä avautumaan tuntemattomille (tututkaan ei tiedä) poikuudestani, moni nainen antaisi pakit heti kun siitä kuulisi. Sekin riski on että sana alkaisi levitä. Tolla jätkällä oli kyllä onni matkassa.

M22

Vierailija
15/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei todellakaan edes kännissä olisi pokkaa mennä avautumaan tuntemattomille (tututkaan ei tiedä) poikuudestani, moni nainen antaisi pakit heti kun siitä kuulisi. Sekin riski on että sana alkaisi levitä. Tolla jätkällä oli kyllä onni matkassa.

M22

No haluaisitko kertoa, miten pitäisi toimia? Vai onko liian ikävä fiilis itsellä asian suhteen, että haluaisit auttaa jotain toista ikäluokkasi ihmistä välillisesti netissä?

ap

Vierailija
16/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisistä niitä neitsyitä on kuitenkin harvempi, ja joskus miehelle tulee kova paine siitä asiasta ettei ole kokemusta. Se voi jopa estää sellaisiin naisiin tutustumisen jolla epäilee että olisi kokemusta, koska hävettää ja pelottaa että jos tieto kokemattomuudesta (jos se paljastuu otteissa) leviää juoruna. Tällaisessa tilanteessa on oikeasti parasta, että jonkun ap:n tapaisen kanssa saa hoidettua sen alkuongelman pois, niin saa sitten vähän itsevarmempana tapailla niitä oman ikäisiä.

Vierailija
17/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisistä niitä neitsyitä on kuitenkin harvempi, ja joskus miehelle tulee kova paine siitä asiasta ettei ole kokemusta. Se voi jopa estää sellaisiin naisiin tutustumisen jolla epäilee että olisi kokemusta, koska hävettää ja pelottaa että jos tieto kokemattomuudesta (jos se paljastuu otteissa) leviää juoruna. Tällaisessa tilanteessa on oikeasti parasta, että jonkun ap:n tapaisen kanssa saa hoidettua sen alkuongelman pois, niin saa sitten vähän itsevarmempana tapailla niitä oman ikäisiä.

Näin minäkin tämän olen miettinyt.

ap

Vierailija
18/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Pitäisikö minun mielestäsi sitten torpata selvästi halukkaan miehen kanssa homma tähän, että hän ehkä saisi kokea oman ikäisensä kanssa saman?

En tietenkään tekisi mitään, mitä mies ei tunnu haluavan tai mikä tuntuu ahdistavan häntä, ja lopettaisin kaiken sellaisen kanssakäymisen pienimmästäkin vihjeestä. Tunsin huonoa omaatuntoa jo pussailun jälkeen, mutta mies oli aivan haltioissaan. 

No ei todellakaan. Sehän saattaa nimenomaan haluta vanhempaa naista. Ja jos kerran oli "aivan haltioissaan", niin sitten kannattaa jatkaa samalla linjalla.

Vierailija
19/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan ohjat käteen (ja jotain mutakin). Kyllä se siitä sitten. 

Vierailija
20/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä esim. 18-vuotiaissa on neitsyitä vaikka kuinka. Pojalla on vielä parin vuoden ajan hyvät tsäänssit löytää viaton rakkaus. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi