Pystyisitkö olemaan edustusvaimo?
Jos ulkonäkösi olisi siihen asemaan sopiva, pystyisitkö olemaan ja toimimaan edustusvaimon asemassa esim. puolison cocktailkutsuilla ja kirjanjulkistamistilaisuuksissa jne.?
Kommentit (12)
Toki. Miten ulkonäkö tuohon liittyy? Olen nähnyt vuosien varrella todella monennäköisiä edustusvaimoja. Toki kampaajalla pitää joskus käydä ja tiettyihin tilaisuuksiin pukeutua muuhun kuin venähtäneeseen trikootunikaan.
En todellakaan. Olisi oma elämä pilalla.
En jatkuvasti. En jaksaisi juhlia joka viikko. Olen myös huono järjestämään itse juhlia.
Olisin maailman paras edustusvaimo, kun palkkiosta on ensin päästy sopuun. Työ siinä missä muukin. 100 000 vuodessa saa jo ihan hyvän perusedustusvaimon. 1 000 000 palkalla superhyvän.
Olen vieraana osallistunut moniin diplomaattikokkareisiin ja niissä on usein ollut todella rempseää menoa.
Olen kiinnostunut kuulemaan missä maassa tuo edellä kirjoittanut rouva kuoli tylsyyteen. Ei ole voinut olla samoissa maissa missä me pidimme hauskaa!
En, olen introvertti enkä halua olla huomion kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Olen vieraana osallistunut moniin diplomaattikokkareisiin ja niissä on usein ollut todella rempseää menoa.
Olen kiinnostunut kuulemaan missä maassa tuo edellä kirjoittanut rouva kuoli tylsyyteen. Ei ole voinut olla samoissa maissa missä me pidimme hauskaa!
Aasiassa, en identifioi maata.
Siis oli hauskaa alussa, mutta tylsäksi teki se, että jutut pyöri koko ajan samoissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin maailman paras edustusvaimo, kun palkkiosta on ensin päästy sopuun. Työ siinä missä muukin. 100 000 vuodessa saa jo ihan hyvän perusedustusvaimon. 1 000 000 palkalla superhyvän.
Et sinä saa siitä palkkaa vaan käyttelet miehen rahoja sen mukaan kun hän antaa luvan käyttää.
En todellakaan pysty enkä halua olla yhtään minkäänlainen vaimo yhtään kenellekkään. 😂
En. Olen liian ujo. Saattaisin olla myös liian erikoinen ajatusmaailmaltani. Jos jossain tilanteessa, kun puhuttaisiin vakavista asioista, voittaisin ujouteni ja rupeaisin puhumaan millä tavalla ajattelen asioista, minua pidettäisiin outona ja näkemyksiäni ehkä liian jyrkkinä.
Olen kyllä luontaisesti hyvätapainen ja tahdikas, mikä olisi etu tuollaisessa asemassa, mutta se ei riitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Toki. Miten ulkonäkö tuohon liittyy? Olen nähnyt vuosien varrella todella monennäköisiä edustusvaimoja. Toki kampaajalla pitää joskus käydä ja tiettyihin tilaisuuksiin pukeutua muuhun kuin venähtäneeseen trikootunikaan.
Ainakin englanninkielisissä maissa trophy wifet on aina jotain entisiä missejä yms. Trophy wife tarkoittaa suomeksi edustusvaimoa tai "koristevaimoa". Voi olla kulttuurieroja tässä verrattuna jenkkeihin.
En. Olin edellisessä elämässäni diplomaatin puolison asemassa ulkomaankomennuksella, ja ne kokkarit olivat TAPPAVIA. Samat ihmiset joka paikassa. Alkuun oli kivaa, kun kaikki olivat kiinnostuneita sinusta, mistä tulet, syömiset oli kivoja, mutta aika pian tuli plääh. Olisi pitänyt olla ekstrovertimpi.