Tyhmä päiväkoti höh :-(
Aloitin työn päiväkodissa lastenhoitajana ja huomasin, että siellä on lapsilla paljon hienoja leluja, joilla minäkin haluaisin leikkiä. Kun vaadin päästä vuodollani leikkimään niillä sisäleluilla tai vaikka ulkona vuorollani päästä leikkimään hiekkalaatikolle, hyppäämään narua, laskemaan liukumäestä tai vaikka keinumaan, niin ne lapset vain tuijottavat ihmeissään ja sanovat, että ne ovat lasten leluja ja että aikuiset eivät muka saisi niillä leikkiä. Sitten minulle muutkin työntekijät sanovat, että minun käytökseni hämmentää lapsia, koska he eivät enää tiedä, että olenko minä aikuinen, aikuisen kokoinen lapsi tai että olenko minä hoidossa vai hoitajana. Tietenkin minä olen aikuinen ja siellä hoitamassa niitä lapsia, mutta kyllä minun pitäisi päästä vuorollani leikkimään. Onneksi kotini pihassa sentään on minun itselleni rakennuttama lasten leikkikenttä, jossa saan iltaisin käydä keinumassa, laskemassa mäkeä, leikkimässä hiekassa ostamillani hiekkaleluilla ja hyppäämässä narua ostamallani hyppynarulla tai leikkiä kotia omassa leikkimökissä. Onneksi asun sinkkuna omakotitalossa, minulla on ollut varaa rakennuttaa leikkikenttä omaan pihaan ja rakennuttaa lukkoon laitettava aita kotini ympärille, että kukaan ulkopuolinen ei pääse pihaan ilman lupaani niin tänne ei pääse kukaan lapsikaan leikkimään minun leikkikentälle.
Tyhmä päiväkodin työntekijä höh kun omassa kotona on leikkikenttä pelkästään omaan käyttöön ja sitten hän haluaisi leikkiä päiväkodissa lasten joukossa eikä voi edes siellä olla aikuinen ja tehdä töitään :-(