Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nää rakkausasiat menee niin usein näin..

Vierailija
24.04.2016 |

Tuntuu, että poikkeuksetta kun itse haluaisi olla jonkun miehen kanssa, niin miestä ei kiinnosta yhtä paljon. Sitten kyllä kaikki maailman heebot kuolaa perässä, joista taas itse ei ole kiinnostunut. Ärsyttävää. Ja surullista. Kun ihastuu niin harvoin eikä sitten saa vastakaikua..:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskalla.

Vierailija
2/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli on vähän sellainen, että sitä haluaa, mitä ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 5 vuodessa ja aina väärään mieheen ihastuvana olen jo hyväksynyt etten tule olemaan tilanteessa, jossa toinenkin osapuoli tuntisi vastaavasti. Huippuna, että kaikkien ihastusteni kanssa olen tapaillut, mutta eipä siitä sen kummempaa tullut.

Vierailija
4/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samansuuntainen kokemus. Vaikkakaan en kuvailisi niitä muita kaiken maailman heeboiksi, vaikka et varmasti sitä pahalla tarkoittanut. Mulla ainakin on mennyt niin että se kiinnostus ei ole ollut millään lailla järjellä selitettävissä. Tosi upeita tyyppejä on mun polulle osunut, miehiä joissa olisi ollut kaikki ns. paperilla kohdallaan, mutta jotka ei silti ole mussa mitään tunteita herättänyt.

5/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Olen paskalla.

Tuliko hyvä kakka?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samansuuntainen kokemus. Vaikkakaan en kuvailisi niitä muita kaiken maailman heeboiksi, vaikka et varmasti sitä pahalla tarkoittanut. Mulla ainakin on mennyt niin että se kiinnostus ei ole ollut millään lailla järjellä selitettävissä. Tosi upeita tyyppejä on mun polulle osunut, miehiä joissa olisi ollut kaikki ns. paperilla kohdallaan, mutta jotka ei silti ole mussa mitään tunteita herättänyt.

Sepä ja sehän onkin tässä niin surullista. Sitten sitä miettii, että mikä itsessä on vikana kun ei kelpaa...vaikka tosiasiassa sitä ei voi järjellä mitenkään selittää. Maailman mystisin juttu tuo kemia. Ap

Vierailija
7/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan just noin mullakin menee. Kerran 5v. tapaa jonkun superrrr tyypin ja sitä ei sit kiinnosta.. :(

Vierailija
8/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin lähes poikkeuksetta olen tapaillut ja jopa ollut suhteessa asti näiden miesten kanssa, eli jonkinasteinen kiinnostus on ollut molemmin puolin. Ei kuitenkaan niin, että se olisi riittänyt seurusteluun. Ja se jos mikä tekee asiasta vielä turhauttavampaa ja paskempaa. Ap

Vierailija
9/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on myös minun kohdallani. Olen ihastunut täysillä ja miehet myös. Yksi piiritti minua aika kauan ja kun kiinnostuin, niin halusi lopettaa. Onneksi ei ehtinyt seksiä olla. Joskus tuntuu, että osa miehistä kiinnostuu ulkoisesta olemuksestani ja osa saa minusta ymmärrystä ja henkistä tukea. Kukaan ei kuitenkaan halua koko pakettia.Sitä jotain vain puuttuu. Kuitenkin sitten nuo samat miehet kyselevät myöhemmin kuulumisiani. Mutta silloin on jo mahdollisuudet käytetty.

Vierailija
10/10 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm...

Jos ja kun haluat olla jonkun miehen lähellä, oletko suoraan vaikkapa kahden kesken ilmaissut tämän? Kun vapautat kemiaasi, asiat voivat aueta eivät räjähdä kuten jossain kiinalaisen kemikaali kaijan kohdalla.

Jotkut kompleksiset vaikeat ja epävakaat vain huutavat perässä ja menevät entistä enemmän solmuun jossa joga ei auta.