kyllä niin ottaa päähän kun kaikilla on kavereita vapunvietossa!
Toisilla on paljonkin kavereita ja ei tarvitse viettää vappua yksin.
Mulla on täällä yks kaveri mutta se jumittaa aina perheensä kanssa.
Yksi ystävä asuu muualla ja luultavasti ei tule kutsua sinne..
Olen aina yksin!
Vaput ja juhannukset!
Onko parempi lähteä tästä maailmasta vai lähdenkö johonkin kivaan kaupunkiin missä ihmiset puhuvat toisilleen?
Kommentit (18)
luehan tuo tekstisi ja mieti haluaisitko viettää aikaa ihmisen kanssa joka kuulostaa tuollaiselta
Vierailija kirjoitti:
lähde kivaan kaupunkiin.
Niin. Olisko Kotka mitään?
Tuu meille. En itsekkään saanut kutsuttua kun vain oman äidin. Sisarukset viettävät omia juhliaan ja kavereita ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
luehan tuo tekstisi ja mieti haluaisitko viettää aikaa ihmisen kanssa joka kuulostaa tuollaiselta
Tämä oli tunnepurkaus siksi koska haluaisin oikeasti olla ihmisten kanssa.
Se ei tarkoita sitä että oikeassa elämässä tätä valittaisin ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Tuu meille. En itsekkään saanut kutsuttua kun vain oman äidin. Sisarukset viettävät omia juhliaan ja kavereita ei enää ole.
Missä päin Suomea?
Minulla on varmaan kolmet eri juhlat tiedossa ja hemmetinmoiseksi ravaamiseksihan se menee. Jos asut Pirkanmaalla niin voit tulla mukaan niin pääset pikasosialisoitumaan :) Ja itselläkään ei ole arjessa paljoa kavereista seuraa, mutta juhlien alla aktivoituvat kaikki!
Ryhdy alkoholistiksi, saat paljon hauskoja kavereita. Arkiset huolet ja kiireet jäävät taakse.
En minäkään ikinä vietä mitään juhlapyhää kenenkään perheen tai kaverin kanssa. Masentaahan se joskus vielä, mutta näin monessa vuodessa siihen on jo tottunut ja enemmän ottaa päähän ne juhlapyhien ulkopuoliset 360 päivää olla täysin yksin :) Tänä vuonna vappu sattuu viikonloppuun, joten ainakin leffateatterissa luulisi olevan tilaa priimapaikoilla!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varmaan kolmet eri juhlat tiedossa ja hemmetinmoiseksi ravaamiseksihan se menee. Jos asut Pirkanmaalla niin voit tulla mukaan niin pääset pikasosialisoitumaan :) Ja itselläkään ei ole arjessa paljoa kavereista seuraa, mutta juhlien alla aktivoituvat kaikki![/quote
Joo. Kävin yks päivä Tampereella ja mietin jo pitäiskö käydä siellä. Nuorempana pyörin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy alkoholistiksi, saat paljon hauskoja kavereita. Arkiset huolet ja kiireet jäävät taakse.
Totta. Voishan sitä olla alkoholisti vain vapun ajan.
Mulla on perhe, mutta ei muuten ystäviä. Olen ajatellut ryhtyä uskovaiseksi, sillä uskovaiset tuntuvat ystävystyvän hyvin keskenään. Mutta voiko sitä noin vaan ryhtyä? Olen kyllä uskovaisten vanhempien kasvatti ja heillä oli paljon ystäviä (vanhoja, suurin osa jo kuollut, kuten myös äitini), mutta minusta ei kasvanut jostain syystä uskon sisarta. Ei ollut uskovaisia kavereita, ehkä siksi. Kukaan luokallani ei ollut uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perhe, mutta ei muuten ystäviä. Olen ajatellut ryhtyä uskovaiseksi, sillä uskovaiset tuntuvat ystävystyvän hyvin keskenään. Mutta voiko sitä noin vaan ryhtyä? Olen kyllä uskovaisten vanhempien kasvatti ja heillä oli paljon ystäviä (vanhoja, suurin osa jo kuollut, kuten myös äitini), mutta minusta ei kasvanut jostain syystä uskon sisarta. Ei ollut uskovaisia kavereita, ehkä siksi. Kukaan luokallani ei ollut uskossa.
Olen kyllä uskovainen mutta en sellainen ettenkö voisi ulkona käydä.
Niissä piireissä voisi tutustua ihmisiin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varmaan kolmet eri juhlat tiedossa ja hemmetinmoiseksi ravaamiseksihan se menee. Jos asut Pirkanmaalla niin voit tulla mukaan niin pääset pikasosialisoitumaan :) Ja itselläkään ei ole arjessa paljoa kavereista seuraa, mutta juhlien alla aktivoituvat kaikki![/quote
Joo. Kävin yks päivä Tampereella ja mietin jo pitäiskö käydä siellä. Nuorempana pyörin siellä.
Tänne sitten vaan :D Muutenkin isommissa kaupungeissa lienee helppo löytää seuraa vappuna. Istahtaa vaan puistoon pullo kourassa ja avoimin mielin, niin ei varmaan monta hetkeä tarvitse odotella. Itse olen löytänyt esimerkiksi yhden kaverin baari-iltana johon muutenkin on tullut jo pari vuotta pidettyä yhteyttä. (Myönnetään, että ei se varmaan yleistä ole)
Mulla sama tilanne paitsi ei ole noitakaan kavereita. Onneksi on alko ja apteekki niin saa nuo juhlapäivät kelattua edes jotenkuten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne sitten vaan :D Muutenkin isommissa kaupungeissa lienee helppo löytää seuraa vappuna. Istahtaa vaan puistoon pullo kourassa ja avoimin mielin, niin ei varmaan monta hetkeä tarvitse odotella. Itse olen löytänyt esimerkiksi yhden kaverin baari-iltana johon muutenkin on tullut jo pari vuotta pidettyä yhteyttä. (Myönnetään, että ei se varmaan yleistä ole)
Toimiiko tämä myös rumille miehille? Eipä ole kukaan koskaan tullut juttelemaan missään, mutta kokemuksia onkin vain Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tämä myös rumille miehille? Eipä ole kukaan koskaan tullut juttelemaan missään, mutta kokemuksia onkin vain Helsingistä
Ei se ehkä toimi tosiaan. Oletin, että ap on nainen. Silti ihan minkänäköinen mies tahansa olisi tervetullut itse liittymään seuraan, kunhan olisi vain mukava. Ainakin meidä porukassa.
lähde kivaan kaupunkiin.