Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia teinitytöt/nuoret naiset, joilla on julkisilla paikoilla liikkuessaan lompakko niin tärkeän näköisesti kädessä, kyynärvarsi koukistettuna

Vierailija
24.04.2016 |

:D Tiedättekö tuon näyn?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta säkin jaksat kiinnostua.

Vierailija
2/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeän näköisesti? Mä kannan välillä lompakkoa juuri tuolla tavalla jos ei ole laukkua mukana ja näpytän kännykkää kahdella kädellä, eli "tärkeältä" näyttäminen ei ole ainakaan itseisarvo. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you for real?

Vierailija
4/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavampia minusta ne keski-ikäiset sedät jotka kauppakeskusten nurkilla vaanii lompakko kädessä noita teinejä

Vierailija
5/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut moista. Olet ehkä keksinyt koko ilmiön?

Vierailija
6/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon koukistetun kyynärvarren kanssa lompakon kantaminen kalliin merkkilompakon esittelyä vai mikä tuossa on ideana? Tähän en ole vielä saanut vastausta, vaikka olen sitä useasti pohtinut. Ehkä saan sen nyt teiltä, arvon av-tsykiatrit.

Ap

Vierailija
7/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavampi näky on, aina ja ikuisesti, nainen jolla on tuulitakki, hame ja korkokengät.

Vierailija
8/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavampi näky on, aina ja ikuisesti, nainen jolla on tuulitakki, hame ja korkokengät.

Onneksi tällaisia tulee harvemmin vastaan kuin lompakkoa kädessään kantavia, vaikka eivät nuo lompakkokädetkään niin viehkeitä ole (vaikka ilmeisesti kuvittelevat olevansa).

Ap

Vierailija
9/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannan joskus harvoin lompakkoa kädessä jos olen esim. jouluostoksilla ja olen menossa poimimaan seuraavasta kaupasta vain yhden tietyn jutun eli kuta kuinkin suoraan taas kassalle. Helpompaa niin kuin kaivaa lompakkoa joka välissä laukun pohjalta.

10/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se tehdään niin, että se käsilaukku on siinä toisessa kädessä kyynärvarren taitteessa roikkumassa, ja samalla kädellä pidetään iPhonea, johon puhutaan. Ja toisessa kädessä on mukaan otettu kahvi (mieluiten Starbucksista, ei mikään nolo ärräkahvi). Korvilla on myös iPhonen kuulokkeet ja sit aina välillä otetaan selfie.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua, kysynpähän vaan?:D

Joskus on sellaista menoa, että ylimääräistä tavaraa ei tarvitse, joten laukkua on turha kantaa mukana. Usein kuitenkin lompakko on hyvä olla mukana jo pelkän ajokortin tmv. takia.

Sitten kun kävelee, niin helpompihan se on kävellä se lompakkoa pitelevä käsi koukussa, kun että heiluttaisi sitä siinä sivulla kokoajan?:D

Miten ihmeessä tämä hiertää aloittajaa? Tsiisus, mitä sillä lompakon merkillä on väliä? Näkyyhän se merkki, ihan sama onko se käai suorana vai koukussa, en nyt ymmärrä?

Vierailija
12/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua, kysynpähän vaan?:D

Joskus on sellaista menoa, että ylimääräistä tavaraa ei tarvitse, joten laukkua on turha kantaa mukana. Usein kuitenkin lompakko on hyvä olla mukana jo pelkän ajokortin tmv. takia.

Sitten kun kävelee, niin helpompihan se on kävellä se lompakkoa pitelevä käsi koukussa, kun että heiluttaisi sitä siinä sivulla kokoajan?:D

Miten ihmeessä tämä hiertää aloittajaa? Tsiisus, mitä sillä lompakon merkillä on väliä? Näkyyhän se merkki, ihan sama onko se käai suorana vai koukussa, en nyt ymmärrä?

AP kertoi, että ilmiö naurattaa häntä. Se on totta, että hullut saavat revittyä iloa ihan pikkujutuistakin, joista joku muu ei tajua yhtään, mikä siinä niin hauskaa on. Vrt. hullun nauru.

Vierailija
13/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teinitytöillä näitä maneereita. Ei niitä voi olla huomaamatta. Laumakäyttäytymistä, toisiltaan kopioitua. Aika sokea täytyy olla jos niitä ei havaitse. Laukku kyynärvarressa on yksi. Pitkin hiusten selvittely bussia odottaessa on toinen. Iphonen kuulokejohtojen selvittely kolmas. Eikä näissä mitään. Kuvastavat sitä teini-ikää ja epävarmuutta mikä ikään liittyy. Pitää olla sama puhelin, kuulokkeet, samanlaiset hiukset ja MK-laukku kuin muillakin ettei erotu. Näistä maneereista iloisesti poikkeava teini oli Vofin Riikka Jaakkola.

Vierailija
14/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tiedän mitä tarkoitat mutta en jaksa kiinnostua.

Vierailija
15/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta teinityttöjen lompakkojen sijainti minun elämääni mitenkään huomattavasti.

Pitänkööt lompakkojaan vaikka kengissään, ei kai se minun  ongelmani ole - eikä sen pitäisi olla sinunkaan ongelmasi.

Vierailija
16/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöillä on noita hassuja ja ihanan söpöjä maneereita vaikka kuinka. :)

-mryouth75

Vierailija
17/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki aikuisillakin eleitä, asuja, laukkuja, puhetyylejä joita imitoidaan muilta. Näillä pyritään tuomaan esille se sosiaalinen joukko johon kuulutaan. Jos siis haluaa kuulua johonkin ryhmään. Imagon rakentamistahan se on. Oikeasti synnytään kaikki tänne nakuina ja ilman niitä statussymboleita täältä poistutaan.

Vierailija
18/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä lompakossa on puhelin.

Vierailija
19/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä vaikuta teinityttöjen lompakkojen sijainti minun elämääni mitenkään huomattavasti.

Pitänkööt lompakkojaan vaikka kengissään, ei kai se minun  ongelmani ole - eikä sen pitäisi olla sinunkaan ongelmasi.

Eihän se, että asian havannoi ja se naurattaa tarkoita, että se olisi ongelma. Etkö itse koskaan katsele ihmisiä, eläimiä, luontoa ja huomaa tai oivalla asioita? Pienet nyanssit ovat usein huvittavia. Et taida lukea kirjoja tai katsoa elokuviakaan?

Vierailija
20/45 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan teinitytöillä näitä maneereita. Ei niitä voi olla huomaamatta. Laumakäyttäytymistä, toisiltaan kopioitua. Aika sokea täytyy olla jos niitä ei havaitse. Laukku kyynärvarressa on yksi. Pitkin hiusten selvittely bussia odottaessa on toinen. Iphonen kuulokejohtojen selvittely kolmas. Eikä näissä mitään. Kuvastavat sitä teini-ikää ja epävarmuutta mikä ikään liittyy. Pitää olla sama puhelin, kuulokkeet, samanlaiset hiukset ja MK-laukku kuin muillakin ettei erotu. Näistä maneereista iloisesti poikkeava teini oli Vofin Riikka Jaakkola.

Minä selvittelen kuulokejohtoa ihan siitä syystä että se on mennyt solmuun. Ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi