Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

<3 MAALISmussut ke-to <3

22.02.2006 |

Iltaa tai yötä kaikille. Tulee tähän aikaan kukuttua hereillä vaikka täytyis kyllä olla nukkumassa kun tyttökin nukkuu...

Käytiin eilen tsekkaamassa tytön paino ja oli tasan 2600g eli 225g oli viikossa noussut, joten hienosti on lähtenyt paino nousuun. Eli Lily kyllä se on mahdollista, että teidän neiti on huomenna jo 3kg! =)

Kyllä ketuttaa kun mulla olis ollut huomenna hammaslääkäri jota olin 2,5kk odottanut sillä raskaus ei nopeuttanut ajan saantia. No mähän siis viime viikolla muutin virallisesti kirjat helsinkiin miehen luokse (vaikka epävirallisesti vähän kauemmin olen täällä asunut), joten en sit voikaan mennä sinne. No onneksi sain täällä 1 kuukauden päähän sit kuitenkin ajan ettei enää tarvi toista 2,5kuukautta odotella!

Mulla tai meillä oli aikamoinen maanantai päivä. Aamuyöllä mulla alko sappikipukohtaus mihin ei lääke auttanut ja 3h sinnittelin kotona kunnes oli pakko lähtee päivystykseen taksil ja jättää itku silmäs mies ja vauva kotiin keskenään. Olin ihan varma et sappirakko poistetaan, mutta tekivät sit mahalaukun tähystyksen ja poistivat sitä kautta sappitiehyeen jumittuneen kiven. Eivät nukuttaneet mut olin narkoosissa(?) etten kuitenkaan muista toimenpiteestä mitään ja kun heräsin niin kipu oli poissa. Ei siinä itse toimenpiteessä mennyt kun alle puol tuntia, mutta 12h olin yhteensä siellä sairaalassa ja mies yksin vauvan kanssa. Siis ihan hirveetä! Oon jo jonos sappirakon poistoon ja toivottavasti pääsen mahdollisimman pian sillä noi kipukohtaukset on ihan kamalia. Tosin se lääkäri sano, että oli samal laajentanu sitä sappitiehyettä, että nyt kivien pitäs päästä läpi eikä jumittua. Ihan hirveetä olla noin kauan erossa " vastasyntyneestä" , mutta hyvin oli mies pärjänny tytön kans. Ainut vaan ei se ei osaa (jaksa(?) kunnol röyhtäyttää niin sit puklaa useammin hänen syötön jälkeen. Mun syötön jälkeen ei lähes koskaan ;) Se huomattiin, että kun joutu antaa korviketta vuorokauden ku sain niin paljon lääkettä, ettei rintamaitoo saanu syöttää sinä aikana niin korvike nousee paljon herkemmin ylös vaikka olis kunnolla röyhtäyttänyt, mut onneks taas tänää aamust pysty antaa omaa rintamaitoa...

Juuh mut nyt nukkumaan pikapikaa...

-Simbucca ja tyttö 2vkoa-

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brownietelle jaksellusta, on varmaan ihan hirveetä olla siellä kaukana kun äiti on sairaana, mutta onneksi leikkaus ainakin sujui hyvin!

Ja Jiggylle pahoittelut pappasi poismenon johdosta.

Vierailija
2/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan hirvealta tuo Simbuccan koettelemus!!! Onneksi mies parjaa noinkin hyvin teidan neidin kanssa :) Ihania kuvia muuten..

Mulla oli ihan sellainen ' olo' eilen illallla, etta jotain alkais tapahtumaan, mutta taisi olla toiveajattelua, kun taalla viela karvistellaan. Pitaisi varmaan ajatella etta menee yli, niin kaikki ennenaikaisuus ois plussaa...

Aidin vointi alkaa olla hyva, joten ihan hyvilla mielilla taalla ollaan. Onneksi mun sisko on siella tukena, ja mukana kun kotiutuu sairaalasta myohemmin talla viikolla.

Ihanaa etta on taas tullut lisaa maalisvauvoja. Onnea Santtu ihan hirveasti viela ' pienesta' poitsusta!

Hyvaa paivanjatkoa kaikille

Browniette 37+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson] Hienoa että Brownietten äiti voi jo paremmin. Ja hyvä että Simbucalla kaikki ok, toivottavasti pääset leikkaukseen pian. Miten se sappirakko poistetaan? Joutuuko kauan olemaan sairaalassa? Mun serkun tyttöystävä synnytti marraskuun lopulla, ja sillä oli kans koko raskauden ajan noita sappivaivoja. Sillä taidettiin kuitenkin sappirakko leikata heti synnytyksen jälkeen, jos oikein muistan...

Kävin jo ruokakaupassa. Vein miehen töihin aikaisin aamulla, niin sain auton käyttöön täksi päiväksi. Ostoksille ajattelin mennä...

Ja onnea Santulle poikavauvasta!

NapNap rv38+0 tasan! [/color]

Vierailija
4/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yleensä kuulun noihin päivä-ilta pinoilijoihin. Pikaset kuulumiset siis. Lähdössä pian lasten kanssa perhekerhoon. Kaikki valmiina jo vaikka 8lta vasta herättiin. Saatiinpas sukkelaan aamutouhut tehtyä ; ) Toista se on sitten taas vaavin kanssa.

Myös mulla oli eilen taas sellanen kutina päällä illalla. Alaselkää särki ihan kivasti ja hetken kuvittelin että josko nyt mutta ei taaskaan. Parempi olsi nyt vaan koittaa ellellä ilman suuria odotuksia lähdöstä. Yllättäen se sitten kuitenkin alkaa kun alkaa ilman ennakkovaroituksia. Toivotaan nyt että päästäis viikonlopun yli niin sais noi synttärit juhlittua. En oo pojalle edes uskaltanu puhua synttäreistään mitään jos sattuukin lähtö tuleen niin pikkuinen vaan pettyy..Ompahan hänellekin sitten mukava ylläri kun alkaa vieraita lahjoineen saapua.

Simbucca jaksamisia sulle. Ei todella varmaankaan oo kivaa moiset sappivaivat varsinkin kun erossa olo vauvasta on kurjaa..

Mutta nyt me valmistaudumme kerhoon lähtöön. Kaverin tyttö tulee meille sitten vielä sen jälkeen leikkiin. Moi!

Vierailija
5/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytin tytön ja imetin häntä siinä unessa myös ; )

Poikaa kyllä olen ajatellu odottavani ja pojasta tähän saakka nähny unta..

Vierailija
6/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika on kulunut nopeasti, kun vastahan sitä tosiaan plussattiin ja nyt alkaa olla jo enemmänkin " maalisvauvoja" . Ihanaa!

Minä olen myös nähnyt unta, että synnytin meidän toisen pojan. Vauva oli unessa valtavan kokoinen...! Johtuu varmaan siitä, että lääkäri arveli ihan käsituntumalla, että on isohko poika tulossa, n. 4 kiloinen. Vähän hirvittää, kun esikoinen painoi syntyessään vain 3380g.

Muilla tuntuu olevan jo tuntumaa, että synnytys alkaa olla lähellä. Minulla ei juuri tuntemuksia ole, joskus saattaa supistaa vähän kipeämmin. Ainoastaan koiran kanssa pidemmällä lenkillä saattaa tuntua " sukkapuikkovihlontaa" kohdunsuulla. Pitäisi itse asiassa olla tyytyväinen, että vointi on niin hyvä, niin saa yöt nukuttua ja kerättyä voimia tulevaan koitokseen. Ja onhan tässä joka tapauksessa vielä reilut kaksi viikkoa LA:han. En jaksa uskoa, että meidän Edvard syntyisi ainakaan etukäteen. =)

Mukavaa päivää kaikille ja tsemppiä etenkin niille, jotka vielä töissä ahertavat. Taitaa alkaa olla äitiysloma käsillä jo kaikilla maaliskuisilla!

AliisaS + Edvard rv 37+2

Vierailija
7/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä lukenu teidän juttuja ja jännittäny kovasti milloin uusia vaaveja syntyy, mutta itse oon ollu laiska kirjoittaan kuulumisia kun tää istuminen on vähän hankalaa.

LÄMPIMÄT ONNITTELUT JA HALAUKSET KAIKILLE JOTKA OLETTE SAANEET JO NYYTIN KAINALOON!

Perästä tullaan. LA olis siis viikon päästä to:na. Olin kyllä eilen aivan varma, että nyt taitaa tulla lähtö sairaalaan. Koko päivän supisteli, mutta ne loppu sit yön aikana, eikä ne koko aikana tulleet koviks synnytys-suppareiks. Koko eilisen oli myös paha olo ja ruoka ei maistunu, mutta siihen tais löytyä syy, kun esikoisella alkoi tänä aamuna oksennustauti. Nyt se makaa tossa sängyllä masu tyhjänä ja katsoo videota.

Viime viikolla oli äitipoli, jossa arvioitiin vauvan kokoa, silloin jo 3,6kg. Huomenna neuvola ja ensi keskiviikkona uusi äitipoli. Katsovat vauvan kokoa uudelleen ja katsovat sopiiko syntymään alakautta. Sais kyllä lähteä syntymään jo ennen äitipoliaikaa. En millään jaksa tätä oloa ja rasittavaa on myös miettiä joko tänään. Uskon kyllä, että yliaikaiseks tämäkin menee niin kuin esikoinen, ellei sit jouduta koon vuoksi käynnistämää. Esikoisen aikaan käynnistettiin myös, koska synnytys ei lähteny käynnistymään itsekseen.

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
8/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Simbucca kyllä sitä kaikkea pitääkin kokea. Mun kaverilta poistettiin kans aika pian synnytyksen jälkeen sappirakko kauheiden kohtausten takia. Söpö tyttö sulla!

Tulin just sokerirasituksesta ja nyt vasta puuron jälkeen alkaa elämä taas voittaa. Mulla oli viime yönä tosi kovaa menkkamaista särkyä alavatsalla ja olin pitkiä aikoja hereillä ja mietin alkaisko supistukset, mutta ei.

Ihan kiva ku mies oli töissä ja otti huomisellekin överiä niin aina yöt vietän yksin. No eipä auta valittaa. Kaunista päivää kaikille;=)

37+1

Vierailija
9/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Tulin äsken neuvolasta ja taas oli paino tehnyt viikossa melko harppauksen, 1,6kg :( No osakseen johtunee lievästä turvotuksesta, jota ollut nyt vähän havaittavissa. Muuten kaikki ok, paineet vähän koholla, mut kotona mittailen ja aina saan alhasemmat lukema kuin neuvolassa. Vauva rt ja syke 150. Ei kuulemma vielä ole ihan kiinnittynyt, hetken myös säikytteli epäröimällä, kumpi tuntuu tuossa ylhäällä, pää vai peppu... Sf 32,5cm.

Mukava kuulla, että BROWNIETTEN äiti voi jo paremmin, JIGGYLLE pahoittelut papan puolesta. SIMBUCCAA oli myös koetellut inhottava sappikohtaus :(

SANTULLE kovasti onnea terhakasta pojasta! Onkohan ZIA synnärillä, kun ei ole vähään aikaan kuulunut mitään?

Mun kai pitäs tässä vähän syödä jotain ja sitten lähteä vielä vikan kerran ihonpuhdistukseen. Ollut tämä hipiä kyllä ihanassa kunnossa nyt raskausaikana, toivottavasti pysyykin tällaisena eikä akne palaa.

PIXI oli vielä yhtenä kappaleena ja ollaan tosiaan ARANJAN kanssa täällä huhuiltu Oululaisia, jos saisi tapaamisen aikaiseksi. Muita ei ole ilmoittautunut. Oletteko käyneet tutustumassa synnärille? Me mennään varmaan viikon päästä.

Nyt hei hei!

~cadavera&muru~ rv35+3

Vierailija
10/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Th kävi tänä aamuna kotikäynnillä ja tytön paino oli noussut tän viikon aikana 190 g eli painoi nyt 2990 g. Siis kyllä jäi vähän kolmesta kilosta uupumaan. :) Edelleen jatketaan 3 tunnin välein syöttämistä. Onhan se vähän raskasta öisin, mutta eiköhän se ole tytön parhaaksi ja siksi sen jaksaa. Kovasti th kehui söötiksi tytöksi ja iho oli hyvä ja muutenkin vointi hyvä. Viikon päästä mennään sitten ekan kerran neuvolaan ja siitä se lastenneuvolassa hyppääminen alkaa. Viikon päästä aloitetaan sitten ne D-vitamiinit. Th:kin muistutti, että kannattaa totutella tippa kerrallaan. Mä olen jo henkisesti yrittänyt varautua vatsavaivoihin, niin ei tulisi sitten suurena järkytyksenä, jos menee elämä ihan itkuksi. Toivottavasti Cuplaton (tai vastaava) helpottaisi sitten niitä mahdollisia masuvaivoja! Kaikilla kun ei auta.. Ja se koliikkikin vähän pelottaa. Kuinkahan pian selviää, onko vauvalla koliikkia? Meillä kyllä itketään tosi vähän ainakin vielä. *koputtaa puuta*

Voi Simbucca, millainen kokemus sinulla oli! Onneksi miehesi pärjäsi hyvin tytön kanssa! Toivottavasti pääset pian leikkaukseen ja tuollaiset kohtaukset loppuisivat!

Suunniteltiin, että jos tänään kokeiltaisiin ekan kerran sitä kylvetystä. Mä jo miehelle sanoinkin, että hän saa olla virallinen vauvan kylvettäjä aina kun on paikalla. :) Saa hänkin tuntea olonsa tärkeäksi. No kyllähän mies nytkin ottaa niin paljon osaa vauvan hoitoon kuin vain voi, mutta en halua, että mies tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Niinpä hän saa hoitaa kylvetykset.

Tyttö uuvahti th:n tutkimuksista niin, että nukahti syliini sillä aikaa, kun juteltiin yleisesti th:n kanssa. Siirsin tytön sänkyynsä jatkamaan unia ja tuollahan tuo edelleen tuhisee. :)

Mä menen nyt syömään aamupalaa. En ole vielä ehtinyt mitään laittaa suuhuni, kun oli tuota tohinaa tuossa niin paljon.

Oikein ihanaa päivää kaikille!

Lily & tyttö 1vko1pv

Vierailija
11/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Darkorange]Vielä tähänkin pinoon onnittelut [b]Santulle[/b]! Tuu nyt kertoo vauva-arkikuulumisia, kun ehdit/ jaksat. Minäkin mielenkiinnolla odottelen kuulumisia isosiskon suhtautumisesta vauvaan. Meillä kun ei sen yhden mustasukkaisuuskohtauksen jälkeen oo ollut mitään. Kovasti neiti oottaa vauvaa, mutta silti tuolla takaraivossa itsellä koputtelee, että kuinkahan sitten käy kun vauva on oikeesti maailmassa.

Onneksi [b]Simbucca[/b] sait apua kipuun ja mies pärjäsi hienosti vauvan kanssa kotona. Varmasti oli vaikeaa jättää pieni noin pitkäksi aikaa ilman äitiä. Toivottavasti pääset pian leikkaukseen ja pääset eroon noista kipukohtauksista.

Jaksellusta [b]Pinjalle[/b] yksinäisiin öihin!

Meilläkin mies hoiti alussa neidin KYLVETYKSET. Hän kun oli siellä sairaalassakin sen tehnyt kahteen kertaan. Jotenkin en itse uskaltanut siihen hommaan heti ryhtyä. Oli kyllä jännä hetki, kun ekan kerran vauvaa kylvetin.

Tänään ollaan lähdössä mun vanhempien luokse hiihtoloman viettoon. Ohjelmassa ulkoilua, makkaranpaistoa ja kissojen rokotukseen vientiä. Siinä sitä puuhaa riittääkin, kun yritetään saada kaksi kissaa autoon ja sitten vielä eläinlääkäriin. Meijän kissassa ei varmaan mitään ongelmaa, mutta äitin ja isän kissa varmaan onkin juttu sinänsä. Se on sellanen kunnon kolli (painaakin n. 10kg), joka tietää mitä haluu ja jos ei oo mieluista, niin näyttää sen kyllä aivan varmasti. Lauantaina kotiudutaan ja sitten sunnuntaiksi ollaan siskoni ja sen poikaystävän kanssa sovittu laskiaisohjelmaa hernekeittoineen ja pullineen. Siinähän se hiihtoloma sitten on taas mennytkin ja paluu arkeen alkaa.

Omassa olossa tullut helpotusta tohon häpyluun kipuun. Oiskohan ollu apua eilisestä lepäilystä. Kyllä se edelleen sattuu, muttei oo tuskallista. Mosse mönkii ja punkee kovasti. VALKOVUOTO on aika runsasta ja välillä tulee ihan sellasia limaisia klönttejä *yök*. TURVOTUS jatkuu, ei onneksi ihan älyttömänä kuitenkaan, mutta sen verran, että sen kyllä huomaa.

Nyt miehelle kauppalappua kirjottamaan...

-Monkey ja mosse rv. 37 (kolme viikkoa la:han)-

Vierailija
12/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Darkorange]Rv:han on vasta 36 eli tasan kuukausi la:han. Vähän meinasin etuilla :)

-Monkey-

Vierailija
13/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Lääkärissäkin kävin, kun korvia niin särki, ei ollut kuitenkaan tulehdusta, onneksi.

Voi kun kaikenlaista sattunut; Brownieten äiti, Simbuccan lääkärireissu, Santtu synnyttänyt...

Täällä ei mitään erikoista, Sf mitta 34, hb 110, paineet ok ja pissa puhdas. Vauva kuulemma ison tuntuinen...Kovasti jo odottelen tosi toimiin pääsemistä. (laskettuun aikaan vielä 3 viikkoa...)

Yöt on kyllä aika kamalia kun heräilen tunnin välein...Pakko sitten päivisin nukkua myös.

Viikonlopun pinossa kyselin siitä sähköposti ringistä, vieläkö mukaan pääsee?

Joko olet CADDIE käynyt tutustumassa naistenklinikalle? Muistelisin että sinne ollaan molemmat menossa ja sama laskettu aikakin...?

Vierailija
14/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson] Niin, onkohan Zia synnyttämässä, kun ei ole mitään kuulunut vähään aikaan...?

Ostoksillakin ehdin käydä, mun on pitänyt jo pitkään ostaa uusi meikkipussi, ja nyt vihdoinkin muistin sen ostaa. Tuli samalla siivottua meikkipussin sisältö.

Onko monkey saanut valokuvia laitettua kansioihin? Eikös sunkin pitänyt ottaa se projektiksi tässä äitiyslomalla? Mä olen saanut jo melkein kaikki laitettua, tänään ostin vielä yhden kansion, siihen pitää vielä kuvat laittaa.

Kohta voisi ruveta jotain ruokaa laittamaan... nälkä. [/color]

Vierailija
15/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]hyvin nukuttu yö takana, vain kerran kävin veskissä:) vatsa on vieläkin ylhäällä, eli ei kai lähtö tässä vielä tule vähään aikaan.

Suzy - ollaan menossa tutustumaan synnärille tänään, eli se sitten alta pois. viime viikon neuvolassa täti jo huolehti kun ei oltu vielä käyty.

eilen tuli vihdoin ja viimein lappu että äippäpakkaus on noudettavissa postista.. vähän viime tinkaan meni?

palataan tänään paremmalla ajalla, mukavaa päivää kaikille!

:) Caddie ja Pirpana, rv 37+1[/color]

Vierailija
16/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.

Täälä oli eilen viiminen lääkäri käynti ja kaverin painoarvio on nyt sitten 4kg.Lääkäri jo puhui että kaveri voi tulla viikolla 38-39 jo pelkästään koon takia,nyt on menossa rv 35+2 ja kaveri painaa aikalailla 3kg.

Itse olin syntyessä 3.8kg ja 52cm eli jos äitistä sitten ottaa mallia kun isukki oli pienempi syntyessään.

Synnärille tutustuminen on 1päivä,eli jo ens viikolla..

Mitäs vielä,turvotusta on alkanut tulla jo tässä varmaankin kuukauden ajan ja kaiken kaikkiaan painoa on tullut n.12kg.

Yöt tulee nukuttua huonosti,lähinnä 4tuntia ja sitten on pakko nousta kun kyljet ovat niin jumissa vaikka kuinka olen pyörinyt koko yön ja etsinyt parempaa nukkuma asentoa.

Ja mitä raskaus arpiin tulee niin niitä on nyt ilmestynyt kovaa vauhtia tässä reilu 2viikon sisällä,melkein heti kun vauva kääntyi pää alaspäin tulivat myös arvet tuonne alavatsaan.Sille ei voi mitään..

Nyt voisi mennä ruokaa valmistamaan.Vointeja muille :)

Neiti1 rv 35+2

Vierailija
17/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännekään uutta kuulu. Uskon, että meidän Onnimanni viihtyy yksiössään vielä lasketun ajan jälkeenkin. Oma mieli on kärsivällinen, mitä ei voi sanoa kaikista sukulaisista.... Toisaalta toivonkin sitä, ettei vauva syntyisi ihan vielä, jotta esikoinen saataisiin totutettua kunnolla omaan huoneeseensa.

Olen yhä ja aina vaan kateellinen teille, jotka pääsette lääkäriin ja saatte painoarvioita näilläkin viikoilla. Meidän neuvolan täti ei ala oikein millekään. Ja lääkärille ei ole asiaa, mikäli tilanne on normaaali eikä ongelmia ole. Uteliaisuus vaivaa.... kiva olisi tietää edes vähän tarkemmin vauvan kokoa ja paikkojen kuntoa.

Meillä laitellaan esikoisen synttäreitä lauantaille. Onhan 2-vuotiaan synttäreistäkin valtaisa työ! Mukavaa touhuahan tuo kuitenkin on.

Onnea kaikille nyytinsä jo saaneille!

Eenu + Onnimanni 38+0

Vierailija
18/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsia. Ranskikset uunissa, leikit sujuu joten eikun nettiin hetkeks ; )

Monilla tuntuu odotusta olevan kovasti..Itsekään en saa synnyttään lähtöä pois mielestäni vaikka kuinka yritän..Uskon että sellaislle se lähtö tulee aikasemmin joilla ei olekaan mitään ennakkosuppareita yms. Mulla kun niitä jo ollu useampi viikko ja nää kaikki sukkapuikkoviiltelyt sunmuut niin luultavasti ole vielä yhtenä kappaleena 6 viikon päästäkin...

Eipä silloin viimekskään kohdunsuulla ollu muutoksia tapahtunu vaikka kuinka oli pari päivää supistellut joten..Yhtään ei osaa sanoa onko lähtö tänään vai sitten vasta pari viikkoa yli lasketun.

Sehän tässä tosiaan kauhistuttaakin että entä jos en sitten enään osaakaan lähteä kun aika on kun jo nyt välillä supistelee kipeestikin mutta ei oikeastaan säännöllisesti. Ja kun melko pian pitäisi sitten lähteäkin ettei siinä kauaa ole aikaa kellotellakaan! Kuopuskin kun syntyi 3,5 tunnissa. Tai paremminkin sanottuna tiedän koska lähteä mutta ehdinkö ajoissa?! On tää vaan yhtä helvettiä ja odottelua. Niinhän se kuitenkin menee että sitten kun sitä lähtöä vähiten odottaa niin silloin se tapahtuu eli tietysti meidän säkällä kesken kuopuksen synttärijuhlien ens viikonloppuna.

Turvotus on tänään ollu aika paha. Aamusin aina enimmäkseen sormia turvottaa mutta kunnon vedenjuonnilla helpottaa vähän. Myös päätä on alkanu vihlaseen välillä tuosta otsalta. Rr ollut nousussa joten toivotaan ettei mitään myrkytystä kuitenkaan ole tulossa vaikka sitten ehkä pääsisin nopeemmin synnyttään. Käynnistystä en kyllä haluisi kuitenkaan. Meen perjantaina neuvolaan sittenpähän selviää mikä tilanne on..

Nyt meen kattoon meille ranskiksia ja lihapullia. Ja loppuilta meneekin sitten taas vaan odotellessa ja kuulostellessa suppareita ; )

Vierailija
19/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän täällä taas " lakisääteistä" kahvituntia kera kahvin ja laskiaispullan (njam). Mulla on menossa " puolitieteellinen ihmiskoe" tällä viikolla:) Elikkä pyrin syömään kaikkea mitä mieleni tekee, erityisesti makeaa ja rasvaista (poislukien ne karkkilakkokarkit). Luin nimittäin jostain, että viimeisen viiden viikon aikana ennen l.a:ta syöty makea kasvattaisi lapsen kokoa kaikkein tehokkaimmin. Katsotaan sitten viikon päästä kokoarviossa onko " rehkimiseni" kannattanut vai siirtyykö tämä(kin) rasva sinne omille lanteilleni kuten pahoin pelkään:)

Monella teistä on tuo l.a ihan nurkan takana, näin loppukuulaisena tuntuu, että on vielä ikuisuus siihen " viralliseen eräpäivään" , niin ne muutamatkin viikot tuossa raskausviikkojen perässä vaikuttaa. Itse kun olen vielä täysin oireeton sekä hyvässä että pahassa oletan, että yliajalle menen ja railakkaasti. Eikä mulla mikään hoppu synnyttämään olekkaan, antaa vaan vauvan kasvaa ja kehittyä masussa rauhassa sen verran pienoinen hän tuntuu vielä olevan.

Mulla on täällä kotona kaikki hommat ihan levällään (ärsyttää...). Mies on ollut sairaslomalla koko alkuviikon ja pyörinyt täällä sotkemassa mun suunniteltuja hommiani, joten en ole saanut oikein mitään järkevää aikaiseksi.Onneksi se lähtee huomenna töihin niin pääsen takaisin omiin totuttuihin rutiineihini....tyyliin kaappien siivous.....

Nyt alkaa nuppi lyödä tyhjää joten Simbucalle paranemisia, samoin muille jaksamista tasapuolisesti,

maisa rv35+4

Vierailija
20/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Siihen meijän sähköpostirinkiin on sähköpostiosoitteita kerännyt [b]Santtu[/b] ja sillä aikaa kun Santtu oli synnärillä hommaa hoiti [b]Simbucca[/b]. Huutelepa heitä tai selaile vanhoja pinoja, niin jossain niissä ainakin on [b]Simbucan[/b] emailosoite. Itsellä email sellainen, etten sitä tänne viitsi jakoon laittaa.

-Monkey rv. 36-