Mikä sinusta on hauskin Kummeli-sketsi?
Tai sketsit. Mainitse myös, oletko nainen vai mies.
Jos Kummelit ei naurata niin ei tarvitse tulla tähän ketjuun kiitos:)
Kommentit (139)
En ole koskaan lämmennyt Kummelille. Typerääkin typerämpää tamperelaishuumoria.
Keksin juuri, että miksi Kummelivitsit eivät naurata minua. Olen itse vitsikkäämpi ja koomisempi kuin Kummelit!
Tykkään musavisasta!
Lada-kerhon kokoontuminen myös nauratti. Näsälläkin välillä hyvää sanottavaa.
Niistä pingviineistä en pääse perille ja on muitakin, jotka vain vaivaannuttavat. Silvennoinen on kyllä mahtava ja huonommatkin jutut kantavat vain hänen persoonallaan.
Katselin näitä jo alkuaikoina, olen viisikymmppinen ja nainen. Mulla outo huumorintaju vertaisryhmässäni.
Ladojen kokoontumisajot, puolikuuro ja -sokea taksikuski. Lisäksi se sketsi, missä ohikulkija käy lähitalosta pyytämässä apua, kun auto meni katolleen ja mummo kaatui ym. ja asukas ei antanut käyttää puhelinta, melkein kaikki Mauno Ahoset ja Matti Näsät. Olen nainen.
Musavisa, sekä käsittämättömässä muslimiperseennuolemishysteriassa sensuroitu Aziz the combat fighter.
Tämä onneksi löytyy youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne harakat. Jostain syystä. Nappasivat pilkkijän ahvenen ja heittivät takaisin reikään. Nyt ahven menee kotio.
Ai ne onkin harakkoja, luulin pingviineiksi:D
Tamppaajat. Matti Näsä ja television kaukosäädin. Valtion ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen naama vihreänä Naistenlahden voimalaitoksella, "Kakko, sä ooy ihan vihreä!". Harakat: "Roskaruokaa, roskaruokaa!". Pahakurki-produktio. Työkonearvonnat. Perintöä odotellessa. Kiukkuinen maanomistaja myrkyttämässä kaiken. Orankutangit Iiro ja Esko. Heikk S. ja Timo K. puhumassa edellisen illan juopottelusta naama turvonneena - kamera vetää laajaan kuvaan ja näkyy, että häiskät roikkuivat pää alaspäin. Viimeisen pirkkalaiset. Meanwhile in Sweden. Jag tycker on Lennart. Musavideoista mm. Neon-2.
Tässä nyt osa lempisketseistäni. Niitä on paljon. Juu, olen patologinen Kummeli-fani.
N-49
Kesämökkinaapuri Martti Mielikäinen, Puukon veljekset sekä Perintöä odotellessa. Nainen 52 v
Se jäpättäjäasukas, joka sanoo: "kyllä niin tympii" ja asettelee niitä kieltolappuja ja lopuksi tulee bodari laittamaan ojennukseen.
Mielensäpahoittajan alkuvoimaa... Eli kyylä!
Virsikirjan lisälehdillä on kaikkien aikojen paras! Lisäksi Puukon veljekset, Martti Mielikäinen, Paskalla on tekijänsä. Olen nainen.
Kun "Klaus" menee parturiin ja pyytää päältä ohennusta ja sivuille permanentin.
Paljon hyvää kamaa:
Vormisto ja Silakka (mm. salainen ase = 400 metrin vauhdinotto pituushypyssä, muna-asennon eli ylämäen laskuasennon harjoittelu mäkihyppyyn jne.)
Mauno Ahonen
Perintöä odotellessa
Matti Näsä
Potilas Saarinen
Kaikkien alojen erikoisasiantuntija Jaakko Parantainen
Musavisa
Speedy ja Saku
Se, oliko nimi Moilanen?, nuapuri Kiviapajalta???, joka kertoi vitsejä
N40, ja melko paha fani silloin reilut 20 vuotta sitten
Sporttivartti, sieltähän tuli tunnetuksi myös legendaarinen kreivi Brad Sjöblom 😂
Aziz the combat fighter, nainen olen.
catch a fish - uskomaton viehe, sitten se jake ja sepi jakso missä ne korjaa leivänpaahdinta kylpyammeessa.
Perintöä odotellessa 😁 Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen " En mää nyt just tästä työmaasta mitään tiedä" ja "Mullon taas väärä mappi mukana". Saku ja Speedy on hyviä. Se raksafirman työnjako missä arvottiin työkalut (kaivinkoneet) ja toinen sai sen leikkikaivurin 😂
Mistä löytyy perintöä odotellessa sketsi, kun toinen kaveri pyyhkii naamansa ukon jarruraita pyyhkeeseen?
Joo tää Olli Keskisen esittämä hahmo:D