Mikä sinusta on hauskin Kummeli-sketsi?
Tai sketsit. Mainitse myös, oletko nainen vai mies.
Jos Kummelit ei naurata niin ei tarvitse tulla tähän ketjuun kiitos:)
Kommentit (139)
Mä pidän niistä kun se pomo arpoo kahden työntekijän kesken aina jotain. Yhdessä toinen joutuu jäämään ylitöihin ja soittaa siitä kotiin.
Löytyy tästä koosteesta 6.34 kohdasta eteenpäin:
Mun mielihahmo taas on se Musa Cornerin toimittaja. Se on aika sekaisin aina ja puhuu omituisia 😊
Assburger kirjoitti:
Musa-Cornerin Iso Pebe myös on huippu.
Katsoin juuri dokkarin L7- bändistä ja siinä oli musiikkitoimittaja kuin suoraan Kummelista.
Sakun Ja Speedyn Artisti- maksaa- sketsi on mainio, sovellettavissa kyllä niin moniin paskadiileihin, että oksat pois!
Olen siis mies, 47v
Luomisen tuskaa, etenkin tanssiteatteri Paha Kurki :DDD
Aziz :DDD
Kylien kauppa, "vihko auki!" :DDD
"Toi on turha äijä" :DDD
Kyylä :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Luomisen Tuskaa :D tsiisus kun nauroin.
Tää on yksi niistä harvoista sketseistä joita en ymmärtänyt ikinä, ja joka suorastaan ärsytti! :D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään musavisasta!
Lada-kerhon kokoontuminen myös nauratti. Näsälläkin välillä hyvää sanottavaa.
Niistä pingviineistä en pääse perille ja on muitakin, jotka vain vaivaannuttavat. Silvennoinen on kyllä mahtava ja huonommatkin jutut kantavat vain hänen persoonallaan.
Katselin näitä jo alkuaikoina, olen viisikymmppinen ja nainen. Mulla outo huumorintaju vertaisryhmässäni.
Harvinaisia varmaan ollaan :D Mutta täällä toinen viisikymppinen nainen ja ihan sun kanssa sama huumorintaju. Ja vielä niinkin tarkalleen, että pingviini-juttua en oikein ole tajunnut --- mutta muut ja eritoten Lada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on yksi niistä harvoista sketseistä joita en ymmärtänyt ikinä, ja joka suorastaan ärsytti! :D
Ei kai sketsiä voi selittää? Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Yritetään kuitenkin.
Pilkataan nykytaidetta ja erityisesti tanssiproduktioita. Ohjaaja on Kalle Homberg, joka on ärhäkkyydestään ja feikkitaiteellisuudestaan kuuluisa.
Esko Mörkö lukee vanhoja jalluja
Lentäjä, Normipäivä ja Johan Lind. Näille nauroin kippurassa. Sekä Selviytyjät!
Mahdotonta valita parasta :D
Nyt tee SE SINÄKIN...!!!!! kirjoitti:
Tenavatähdet laulaa Kikkaa....
Nyt syöksyy sukkula Veenukseeeeeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sketsiä voi selittää? Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Yritetään kuitenkin.
Pilkataan nykytaidetta ja erityisesti tanssiproduktioita. Ohjaaja on Kalle Homberg, joka on ärhäkkyydestään ja feikkitaiteellisuudestaan kuuluisa.
Holmberg, sori typo.
Virsikirjan lisälehdillä saa mut edelleen hirnumaan. Antaisitko äänen, Anders?
Höylä Soikkeli ja Martti Mielikäinen, hyviä toki ovat myös Speedy ja Saku, Jaakko Parantainen, varikset ja Tuija ja Satu, ylipäätään Silvennoisen hahmot ovat todella hyviä, mutta kyllä nuo kaksi ensimmäisenä mainittua taitavat olla parhaita. Mies. Kummeli- huumori tosin ei kyllä enää niin hyvin toimi kuin nuorempana. Kahilainen hahmoista mieleen juuri tuli Juha Koistinen, hauska sketsi sekin: sattui Juhaa taas leukaan.
Siis kysyttiin sketsiä, ei hahmoa?
Sepi: "Mä oon välillä Jakke."
Jakke: "Mä oon tänään Sepi."
Huippusketsejä myös Normipäivä ja Marathon ("juoksijapoikaa laulattaa, juoksu se sille maittaa..").
N45
Se, kun kaikesta valittavat työmiehet on lakkovahteina valittamassa siitäkin ja pomo tulee tuomaan heille kaakaota ja voileipiä :')
Seksipuhelin Marjatta ja Lentäjä jaksaa naurattaa kerrasta toiseen :P -N33