Miksi naiset tapailevat komeita jännämiehiä mutta tavallinen kunnon mies ei kelpaa?
Komean jännämiehen kanssa mennään treffeille joka haluaa vain seksiä, mutta tavallisen näköinen kunnon mies joka olisi tositarkoituksella ei kelpaa? Miksi naiset on niin pinnallisia?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko itse mieluummin kauniin vai tavallisen naisen, jos saisit kumman vaan?
Eli johtuu ulkonäöstä.
Onkohan toi mun poikaystävä jännä- vai kilttimies?
On pitkä, komea, tumma, hyvä sängyssä, luotettava, rehti, hauska ja sopivan vittumainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen, alistunut, sisimmässään syvästi katkeroitunut naistenvihaaja ei ole mikään "kunnollinen mies"! Sitä paitsi monet naiset eivät pääse komeita miehiä lähellekään. Esim. musta ei kiinnostu edes rumat tai tavalliset miehet, niin miksi sitten komeat "jännämiehet"? Kauniita naisia ne rumat ja taviksetkin havittelee. Miksi miehet on niin pinnallisia??
Milläs perusteella hiljainen mies ei voi olla kunnollinen? Nuo toiset ominaisuudet ovat kyllä perusteltuja.
Tarkoitin sellaista tuppisuu-tasoista hiljaisuutta. Mutta onhan toisaalta niitä tuuppisuu-naisiakin. Toivottavasti tuppisuut löytävät siis toisensa. Voivat sitten vaikka hurmata toisensa piinkovalla tuijotuksella, kun kerta eivät kykene sanalliseen kommunikoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi mun poikaystävä jännä- vai kilttimies?
On pitkä, komea, tumma, hyvä sängyssä, luotettava, rehti, hauska ja sopivan vittumainen.
Se on sellainen normimies. Jännämies hakkaa, kilttimies ei ole koskettanut naista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Komean jännämiehen kanssa mennään treffeille joka haluaa vain seksiä, mutta tavallisen näköinen kunnon mies joka olisi tositarkoituksella ei kelpaa? Miksi naiset on niin pinnallisia?
Minä olen tavallisen kunnon miehen kanssa naimisissa, ihan tositarkoituksella, ja seksiäkin harrastamme mielellämme keskenämme.
Miksi sinä itse olet niin pinnallinen, AP, että teet tuollaisia yleistyksiä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä "tavalliset, kunnolliset" miehet eivät tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Töistä tultua istuudutaan telkkarin ääreen, ei ylläpidetä keskustelua eikä vaivauduta tekemään mitään yllätyksiä / tavanomaisesta poikkeavaa.
Taidat olla itse vähän sellainen passiivinen esine, joka vaan odottaa mieheltä tekoja. Moderni ihminen pitää itse elämänsä mielenkiintoisena. No, kukapa moderni ihminen nyt muslimin kanssa seurustelisi... :D
Olen mies, yritä uudelleen.
Taisit kuitenkin tunnistaa itsesi kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla tuo AP voi olla komea jännämies, voihan niitäkin olla, mutta jännämiesnimitys ei kyllä liity ulkonäköön ja tavallisen näköiset eivät ole mitenkään itsestään selvästi kunnollisempia, kuin jonkun muun näköiset. Tavallisen näköisissä miehissä on vaikka minkälaista psykopaattia ja narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nämä "tavalliset, kunnolliset" miehet eivät tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Töistä tultua istuudutaan telkkarin ääreen, ei ylläpidetä keskustelua eikä vaivauduta tekemään mitään yllätyksiä / tavanomaisesta poikkeavaa.
Taidat olla itse vähän sellainen passiivinen esine, joka vaan odottaa mieheltä tekoja. Moderni ihminen pitää itse elämänsä mielenkiintoisena. No, kukapa moderni ihminen nyt muslimin kanssa seurustelisi... :D
Olen mies, yritä uudelleen.
Taisit kuitenkin tunnistaa itsesi kuvauksesta.
Ja nyt eletään vuotta 2016, jossa saa odottaakin kumppanin tuovan jotain lisäarvoa siihen omaan moderniin ja mielenkiintoiseen elämään, mistä ei tule mielenkiintoista passiivisen nysverö Veli-Petterin kanssa, joka toimii lähinnä sohvakoristeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen, alistunut, sisimmässään syvästi katkeroitunut naistenvihaaja ei ole mikään "kunnollinen mies"! Sitä paitsi monet naiset eivät pääse komeita miehiä lähellekään. Esim. musta ei kiinnostu edes rumat tai tavalliset miehet, niin miksi sitten komeat "jännämiehet"? Kauniita naisia ne rumat ja taviksetkin havittelee. Miksi miehet on niin pinnallisia??
Milläs perusteella hiljainen mies ei voi olla kunnollinen? Nuo toiset ominaisuudet ovat kyllä perusteltuja.
Tarkoitin sellaista tuppisuu-tasoista hiljaisuutta. Mutta onhan toisaalta niitä tuuppisuu-naisiakin. Toivottavasti tuppisuut löytävät siis toisensa. Voivat sitten vaikka hurmata toisensa piinkovalla tuijotuksella, kun kerta eivät kykene sanalliseen kommunikoitiin.
Tykkäsitkö kiusata jo koulussa? :)
Vierailija kirjoitti:
Milloin lakkasit hakkaamasta vaimoasi?
Komppi.
Ap kysyy mukamas faktan taustoja. Todellisuudessa "fakta" on hänen seinästä repäisemä mielipiteensä. Minä taas väitän, että juuri ne tavalliset ja mukavat miehet saavat naisia. Ap ei kumminkin taida olla tavallinen ja mukava mies päätellen siitä, että jaksaa jatkuvasti tehtailla näitä sovinistisia kusipääaloituksiaan.
Mukavan tavallisen miehen vaimo
Ei kovin paha pakkomielle jollain näistä jännäkakkimiehistä? 😂😂😂
Ehkä niissä on joillekin tarpeeksi vastusta. Tosin vastusta voi löytyä myös muunlaisista miehistä.
Ööh...ehkä siks että ne on komeita ja jänniä? Vai tapailisitko itse mieluummin tylsää ja rumaa naista jos voisit valita?
Oletko jo lakannut hakkaamasta vaimoasi?