Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ostaa vaatteita kirppikseltä?

Vierailija
24.04.2016 |

?

Ap

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tosin en tunne yhtään kirpputoreilla viihtyvää miestä, en kyllä naistakaan. Olen ostanut teinilleni sukset ja monot kierrätyskeskuksesta ja hyvät löysin halvalla, samoin Aku Ankan taskareita ostin ison läjän, mutta vaatteita en edes vilkaissut. Huonekalualueen läpi kävelin ja ne hyvin sekalaiset kippokuppihyllyt ohitin nopeasti. Vaaterekit olivat mielestäni aika ällöttävän näköisiä, eivätkä todellakaan houkutelleet penkomaan. Naamiaisiin sieltä voisi käydä vaatteita penkomassa.

Vierailija
22/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D en tiedä miksi, koska itselleni ja vauvalle ostan. Ne trendijutut ostan käytettynä, ja niitä käyttää kauden kaksi, muut sitten laatua uutena, kestää vuosia. Hmää en osta edes kirppikseltä. Miehen vaatevarasto paljon pienempi, ja ostaa kerralla laatua niin kestää tosi pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Itse ostan kanssa silloin kun löytyy jotain kivaa vaatetta. Alusvaatteet ja kengät ostan kyllä kaupasta hygienian vuoksi. Me ollaan molemmat mieheni kanssa pihejä joten harvoin pistetään rahaa vaatekauppoihin

Vierailija
24/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelenkin. Me tykätään aina miehen ja lapsen kanssa silloin tällöin käydä kiertelemässä kirppiksellä. Jokin aika sitten tänne avattiin uusi, iso, kirpputori, joka on yleisilmeeltään tosi siisti ja siellä onkin tosi miellyttävää kierrellä. Aiemmin kokemukset kirpputoreista on ollut vähän niin ja näin, mutta tuonne palataan aina mielellään uudelleen ja ollaan tehty hyviä löytöjä niin minulle, miehelle, kuin lapsellekin:)

Vierailija
25/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos mies on vähissä rahoissa, niin ehkä silloin juuri ja juuri olisi ok, mutta toisaalta miksi hän on niin köyhä?

Ei, kirppikseltä vaatteensa ostava mies ei olisi minun juttuni ollenkaan. Varmaan hänen koko kämppänsä sisustuskin on roskalavoilta ja kirppiksiltä, yök. Toisen roju on minullekin vain rojua ja roskaa. N39

Kiitos sinulle. Näin meillä muilla on tilaisuus tehdä löytöjä.

Vierailija
26/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä muka joku joko /  tai kysymys? Itse ostan sekä uutta että vanhaa, myös kirppikseltä, jos sopiva ja hyvä osuu kohdalle. Mutta jätän myös ostamatta uuden, jollei kohde miellytä. Sen verta hyvän vaate valikoiman olen onnistunut haalimaan, että kyllä sieltä toistaiseksi löytyy vaatteita niin, ettei "säädyttömästi" tarvitse poistua ulos hankkimaan uusia tai ainakin minulle uusia tilalle, tai rinnalle. - En tiedä pitäsikö olla harmissaan siiitä, että on joitain vanhoja vaatteita, joita käytän paljon enemmän kuin montaa paljon ja huomattavasti uudempia hankintojani. - Kertooko se minun jämähtäneisyydestäni, vai vain siitä, että en ole löytänyt oikeasti tarpeeksi hyviä tilalle, vai mistä.  

Vierailija
27/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tosin en tunne yhtään kirpputoreilla viihtyvää miestä, en kyllä naistakaan. Olen ostanut teinilleni sukset ja monot kierrätyskeskuksesta ja hyvät löysin halvalla, samoin Aku Ankan taskareita ostin ison läjän, mutta vaatteita en edes vilkaissut. Huonekalualueen läpi kävelin ja ne hyvin sekalaiset kippokuppihyllyt ohitin nopeasti. Vaaterekit olivat mielestäni aika ällöttävän näköisiä, eivätkä todellakaan houkutelleet penkomaan. Naamiaisiin sieltä voisi käydä vaatteita penkomassa.

On paljon parempiakin vaatekirppiksiä kuin kierrätyskeskus...

Vierailija
28/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos mies on vähissä rahoissa, niin ehkä silloin juuri ja juuri olisi ok, mutta toisaalta miksi hän on niin köyhä?

Ei, kirppikseltä vaatteensa ostava mies ei olisi minun juttuni ollenkaan. Varmaan hänen koko kämppänsä sisustuskin on roskalavoilta ja kirppiksiltä, yök. Toisen roju on minullekin vain rojua ja roskaa. N39

Voisitko perustella toisen roju on sinullekkin rojua aatteesi :/ en ikinä ole ymmärtänyt ajatusta että kirpputorille laitetaan myyntiin tai lahjoitetaan rojua. Ajatushan on että käyttökelpoinen tavara saisi uuden "elämän"

Olen kyllä tietoinen että jotkut heittelevät paskaa lahjoitus astioihin ja muita mätiä vaatteita, se on rojua jota myyntiin ei voi laittaa. :)

Vierailija
29/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen vain vaatteitaan kirppareilta ostavien kanssa.

- hippi

Vierailija
30/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. Mies löysi vähän aikaa sitten kierrätyskeskuksesta täydellisesti istuvan, uudenveroisen puvun 50 sentin sopuhintaan. Puku sai ensiesiintymisensä suuren kansainvälisen konferenssin keynote speechissä. :D Päällysvaatteena oli tonnin maksanut armanin takki. Meillä ei olla köyhiä, mutta ekologisia ja järkeviä koitetaan olla.

On seksikästä ettei miehen omanarvontunto riipu sen varassa mistä vaatteensa ostaa, vaan että hyvä kierrätyslöytökin kelpaa. 

Vierailija
31/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelenkin. Ostetaan molemmat vaatteitamme kirpputorilta - mies löytää silti paljon helpommin itselleen sopivaa, kuin minä.

Vierailija
32/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt naiselleni kauniita käyttökelpoisia vaatteita kuten myös itselleni useat parit kalliita käyttökelpoisian kenkiä, talvitakin,windstoppereita, kalliita soittimia. Kaikki on vain siitä kiinni että jaksaa etsiä ja samalla saattaa saada pieniä tai suuriakin aarteita hyvään hintaan. Onnea kaikille aarteen metsästykseen samalla luontoa säästäen!

Vierailija
33/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirppiksillä kiertää laatutavarakin, ettei kaikki ole mitään HM/indiskaryijyä. Jos mies/deitti sanoisi käyvänsä kirpputoreilla - kyllä hän minulle kelpaisi. Ja varsinkin jos ensin kehuisin jotain hänen vaatettaan ja mies uskaltaisikin paljastaa sen kirpputorilöydöksi niin katsoisin toisenkin kerran ja pisteet vain tuplaantuisivat. En siis myöskään kehu toisen vaatteita vaan huvikseni.

Kannatan ehdottomasti kierrättämistä, se paljonko palkka on ja vaikka onkin tarvittaessa varaa ostaa kaikki vaikka uutena, on toisarvoista.

Mutta ei kirpputoreiltakaan aina sopivaa löydä, ja osa on niin huonokuntoista/laatuista ettei sitä tietenkään kannata ostaa.

Vierailija
34/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti.. Miksi ei! 

Vierailija
35/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, suurin osa munkin vaatteista on kirppiksiltä.

36/36 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että mieheni ostaisi kirpputorilta vaatteitaan. Pelkään luteita ja täitä jne. Ne vaatteet pitäisi ensin kiikuttaa pesulaan ja sitten vasta kotiin, jolloin hyöty olisi n. +-0...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi