Kumpi on miehessä tärkeämpi ominaisuus: komeus vai iso muna
Mun täytyy sanoa, että tämä on erittäin vaikea kysymys. Joten sanoisin molemmat.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, vaan äly.
Tyhmää miestä ei kauan katsele, vaikka olis millainen isomunainen adonis. Itse asiassa en sellasta edes haluaisi. Eikä se välttis mua 😁
En muutenkaan jaksa tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä.
Älä jauha paskaa
Olen ihan tosissani. Ihmisen seksuaalisin elin on aivot. En mä ihan todella jaksaisi tyhmää miestä. Kyllä on treffit jääneet siihen yhteen kertaan. Mielellään mies on yhtä älykäs kuin minä, tai vielä älykkäämpi. En ole pinnallinen enkä materialistinen. Keskustelu on minulle tärkeää. Ei kai sitä koko ajan sängyssä olla? Ja sielläkin voi puhua fiksusti tuhmia 😘
Persoonallisuus ja äly voittaa komeuden (subjektiivista) ja isomunaisuuden (suhteellista) koska tahansa. Ja kokemusta on näistä kaikista. Harvoin ne yhdistyy samassa miehessä.
:o En ymmärrä alkuunkaan, mitä muka tuollasesta saa, että juttelee miesten kans. Eihän suhde nyt sellaseen voi perustua. Panemista vartenhan ne on.
No sellasen kuvan tästä vähän saa. Kuulostaa miehen kommentilta. Mutta miksei miehiäkin vois esineellistää, kun taas on jotkut helvetin missikisatkin tulossa. Karjamarkkinat, haloo... Samalla tavalla sitten sonneista mittaa. Huom. Tämä(kin) on sarkasmia.
14
Ei ollut sarkasmia minun puoleltani tämä.
Jaa, no onnea valitsemallasi tiellä. Varmaan löytyy paljon pantavia, eikä se vako soutamalla kulu, niin että siitä vaan.
Et muuten vastannut siihen, että ootko mies. Voisit olla homomies tai sitten tosi himokas nainen. Niin tai näin, ok. Jokaisella omat prioriteetit. Moni mieskin ajattelee naisia pano-objekteina.
Edustan parempaa sukupuolta. Nainen siis. Enkä koe, että olisin sinänsä valinnut mitään tietä, vaan se vaan on niin. Kaikki ei ehkä uskalla ilmaista sitä, koska se rikkoo hyvän naiseuden määritelmää.
Naisia, kuten miehiäkin, on erilaisia. Enkä usko että sen jälkeen kun Sinkkuelämää ekan kerran ns rikkoi tabuja, niin naisen seksuaalinen halukkuus ja aktiivisuus on ollut mitenkään käänteentekevä juttu. Nykyään pikemminkin se, että EI harrasta ns riittävästi seksiä on outoa. Tai se, että seksi nyt ei ole se maailman tärkein asia kuitenkaan. Eli oot jälkijunassa.
Ymmärrän pointtisi, mutta kyse on nyanssieroista. Ja se on erittäin merkityksellistä naiseudessa. Aktiivinen ja suora toiminta ja puhe ei vaan ole hyväksyttyä, käytännössä. Ne on ne nyanssierot.
Ja lisään vielä, että itsekin koit jopa netissä kirjoitetun vastauksen sarkasmina tai sitten miehen kirjoittamana :)
Se kuulosti sarkasmilta. Mutta kuten sanottu, kukin tekee mitä tekee. En oo koskaan ollut mikään moralisti. En edes muista montako seksikumppania itsellä on ollut, mutta se oli sillon htvin nuorena ja kokeilunhaluisena. Nyt on äly ja luonne tärkeimmät miehessä, sillon olin pinnallisempi. Seksi on nautinnollista oikean kumppanin kanssa, ei kenen vaan. Mutta se on VAIN minun mielipiteeni. Eikä siihen muuten tarvita mitään avioliittoa.
Hyvä juttu. Kaikki tyylillään. Nyt kaikille erittäin hyvää päivänjatkoa! Ollaan (melkein) ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Komeus. Munaa ei katota koko ajan
:p Onhan se niinkin.
"Liian iso muna (kulli)" on kuivapillujen propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan ole kovin tärkeää. Keskikokoinen ja mukiinmenevän näköinen ovat ihan riittävät minulle, jos on fiksu tyyppi ja osaa käyttää sitä keskikokoista elintään hyvin.
Ongelmahan on, että tämä naisten peräänkuuluttama keskikokoinen onkin oikeasti isohko - vähintään vessapaperirullan kokoinen siis. Ei tilastojen mukainen keskiarvokoko 14 cm riitä nykyaikaisessa deittailukulttuurissa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta komeista miehistä. Ovat turhamaisia, muut naiset yrittää iskeä, itsetietoisia, ärsyttäviä.
Mulle ei teini-iän jälkeen ole ulkonäköasiat olleet tärkeitä. Meikkaan kyllä ja mua on sanottu kauniiksi jne, mutta se on pintaa vaan. Onneksi persoonani on kehittynyt myönteisempään suuntaan vuosien varrella. Luonne on tärkein.
Ja se "muna" voi olla myös liian iso.
Harvoin. Nuokin tapaukset vain naisten näkökulmasta, ehkä promillenosa miehistä ottaisi itselleen pienemmän peniksen ja suurin osa haluaisi lisää senttejä.
Se kuulosti sarkasmilta. Mutta kuten sanottu, kukin tekee mitä tekee. En oo koskaan ollut mikään moralisti. En edes muista montako seksikumppania itsellä on ollut, mutta se oli sillon htvin nuorena ja kokeilunhaluisena. Nyt on äly ja luonne tärkeimmät miehessä, sillon olin pinnallisempi. Seksi on nautinnollista oikean kumppanin kanssa, ei kenen vaan. Mutta se on VAIN minun mielipiteeni. Eikä siihen muuten tarvita mitään avioliittoa.