Ketkä näistä miehistä ovat (eniten) sinun makuusi? (Kollaasi)
Nyt ei ainakaan pitäisi olla liian kiiltokuvamaisia :)
Kommentit (35)
6 & 10 ok vähän stailausta hiukset ja parta muotoilla uudelleen mutta vain niistä voisi saada hyvän ehkä vielä nro 1 ( nenärengas pois ) ja stailausta sekin vaatisi
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Ei yksikään. Vielä odottelen sitä adonisten kollaasia, josta löytyisi komeita, aikuisia miehiä, joista valita.
Mitä sinä sillä kollaasilla teet, koska tosielämässä et voi valita kuin tuotakin kollaasia rumemmista pojista?
Kuinka niin? Edes eksäni ei ollut noin ruma, vaikkei komistus ollutkaan... Enkä minä ole mitään valitsemassa, olen onnellisesti naimisissa. Se ei kuitenkaan estä minua ihailemasta muitakin komeita miehiä.
Ei yksikään. Kaikki ovat luotaantyöntäviä.
2:sta voisi kuoriutua kivannäköinen mies, jos parransängen saisi pois ja hiuksia lyhyemmäksi. Hänellä on jotenkin ystävälliset silmät.
Ykkönen oli ainoa ehkä kehityskelpoinen mies. Jos kollaasin miehet hymyilisivät, voisi heistä tulla enemmänkin ihan asiallisia, mutta kylmillä silmillä minua ei hurmata. N41
6 ainoa komea, mut hänetkin veisin parturiin ja ajaisin parran. 3 ihan kauhea!
Ei nää oikein miehiä ole. Suurin osa jotain pikupoikia. Ja kauhean karvaisia.
Jos olisi pakko joku valita niin 9 ja mahdollisesti 4.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. Yöks.
Ja aina sanotaan, että naisille kelpaa normaalit miehet. Mikä tekee esim. 4,7 tai 10 niin kamalan?
Osa noista miehistä on niin asiallisia että suomimamma saisi olla onnellinen jos saisi tuollaisen miehen.
1