Suosittele ravintolaa Tampereella!
Tarkoituksena mennä juhlistamaan mieheni merkkipäivää vanhempieni kanssa.
Mieheni on australialainen joten plussaa olisi jos ravintolan ruoka olisi suomalaistyylistä mielummin kuin esim espanjalais/kreikkalaisvaikutteista tms.
Olemme aika vaatimatonta porukkaa noin muuten, että paikan ei tarvitsisi olla mikään oikein fine dining Näsinneula, mutta ei nyt ihan Rossokaan.
Kommentit (43)
Harald. Ei tosin fine diningia, mutta tunnelmaltaan ja makumaailmaltaan ainakin erilaista. :)
Suomen vanhin McDonalds. Tilaatte sinne Ronald McDonaldin.
Mä menisin Näsinneulaan. Laadukas ruoka, hyvä palvelu ja komeet maisemat. Voi sitäpaitsi mennä ihan farkuissa...
Heinätorista olen kuullut kehuja, olisiko se sopivan tyyppinen?
Vierailija kirjoitti:
Suomen vanhin McDonalds. Tilaatte sinne Ronald McDonaldin.
Se Mäkkäri lakkautettiin joku aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin Näsinneulaan. Laadukas ruoka, hyvä palvelu ja komeet maisemat. Voi sitäpaitsi mennä ihan farkuissa...
Et sitten jaksanut lukea edes muutaman rivin pituista avausviestiä loppuun, vaan päätit ehdottaa Tampereen kalleinta, vaikka nimenomaan sen ap feidasi ensimmäisenä pois vaihtoehdoista.
Kivoja ehdotuksia jo tullut kun vilkasin muutamaa noista netistä. Ei tosiaan tarvitse olla mitään fine dining, sellanen rento mutta just niinkun perus ketjuraflaa vähän hienompi saa olla ja hinnaltaankin sitten toki myös kalliimpi luonnollisesti, mutta ei mikään jäykistelypaikka josta lähdetään nälissään mäkkärin kautta :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksena mennä juhlistamaan mieheni merkkipäivää vanhempieni kanssa.
Mieheni on australialainen joten plussaa olisi jos ravintolan ruoka olisi suomalaistyylistä mielummin kuin esim espanjalais/kreikkalaisvaikutteista tms.
Olemme aika vaatimatonta porukkaa noin muuten, että paikan ei tarvitsisi olla mikään oikein fine dining Näsinneula, mutta ei nyt ihan Rossokaan.
Kyllä mä tolta pohjalta lähtisin ehdottamaan Tampereen vanhinta ruokaravintolaa, eli yhä vallan mainiota ja perinteistä Coussicaa. Tosin sen verran suosittu ja pieni ravintola, ettei ainakaan viikonloppuna kannata yrittää ilman pöytävarausta.
Minä komppaan Tampereen vanhinta ruokaravintolaa eli Coussiccaa, se on vähän tylsällä alueella mutta keskustan vieressä kuitenkin, palvelu ja ruoka on loistavaa, sisustus mukavaa, suomalaistyylistä ja intiimiä, ainoa miinus on pienet tilat, sillä ravintola on hyvin suosittu ja varaus tulee tehdä hyvissä ajoin.
Sorry, unohtui äsken:
Aisti tai Kattila
Tai jos jaksatte siirtyä Kangasalle: Paakari
Ja sitten jos haluatte sellaista rentoa fiilistelyä laadukkaan ruoan parissa, niin Kustaa III on aivan huippupaikka Tampereen keskustassa. Suosittelen kaikille lämpimästi.
puluparka kirjoitti:
Ja sitten jos haluatte sellaista rentoa fiilistelyä laadukkaan ruoan parissa, niin Kustaa III on aivan huippupaikka Tampereen keskustassa. Suosittelen kaikille lämpimästi.
Kiitti vinkistä, Pulu! :)
Gastropub Tuulensuu, tyypillinen pub-paikka, mutta ruoka on hyvää. Ollut jollain Suomen parhaimpien listalla.
Coussiccaa komppaan myös.
August von Trappe? Tosin ruoka ei ole perinteistä suomalaista, muttei kuitenkaan liian eksoottista. Mielestäni hyvä hinta-laatu suhde! Hyviä myös Huber ja Stefan's Steak House, mutta meneekö yli budjetin...