Voi ei :( Tänään näin taas sinut.
ja jäljelle jäi vain kutkuttava ja raastava olo. Miten voi ihminen mennä näin sekaisin toisesta ihmisestä? Ajattelin jo sen olevan mennyttä. Ihanaa oli kuitenkin jutella ja lumoutua sydäntä sulattavaan hymyysi. Kunpa voisit olla minulle totta etkä pelkkää fantasiaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies varattu?
Here we go..
Hieno aloitus. Voisitko jatkaa tarinaasi.
Tarkoitit varmaankin minua. Kaikkea hyvää... ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin minua. Kaikkea hyvää... ;-)
Mistäs niin päättelit? :D
Ap
Eihän sun tarttis kuin sanoa suoraan vaan - lähtisin heti sun kelkkaasi:)
Tarkennusta siis sitä toivoneille :) Kyseessä ei ole siis mies. Ikävä kyllä nykyään on varattu, ja se on yksi syy lisää, miksi en häntä tule saamaan. Muutama vuosi sitten kun tutustuimme, oli välillämme alusta saakka todella näkyvää flirttiä että melkein pyörrytti. Nuppi meni totaalisen sekaisin ja sukat pyöri jalassa. Ympäristö, jossa tutustuimme, ei ollut mitenkään paras mahdollinen. Eikä mikään muukaan. Elämäntilanteet ja odotukset elämälle on täysin vastakohdat. Mutta ehkä seuraavassa elämässä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun tarttis kuin sanoa suoraan vaan - lähtisin heti sun kelkkaasi:)
Voi kuinka toivonkin, että se olisi mahdollista. Ottaisin heti sinut kelkkaani :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkennusta siis sitä toivoneille :) Kyseessä ei ole siis mies. Ikävä kyllä nykyään on varattu, ja se on yksi syy lisää, miksi en häntä tule saamaan. Muutama vuosi sitten kun tutustuimme, oli välillämme alusta saakka todella näkyvää flirttiä että melkein pyörrytti. Nuppi meni totaalisen sekaisin ja sukat pyöri jalassa. Ympäristö, jossa tutustuimme, ei ollut mitenkään paras mahdollinen. Eikä mikään muukaan. Elämäntilanteet ja odotukset elämälle on täysin vastakohdat. Mutta ehkä seuraavassa elämässä :)
Ap
Sovittu. Next life ;-)
T. 5
Syö pizzaa ja kebabia " kroppa kesäkuntoon " 😊😀😉
Hyvä ruoka parempi mieli 😃
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko itse mies vai nainen?
Ap on oikeasti mies joka esiintyy naisena
Et varmasti nähnyt mua. En ole edes poistunut kotoani.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut suhde?
Ei ole ollut suhdetta. Kun tutustuimme, oli todella vahvaa kipinää ja ihastumista. Sen edemmäksi tilanne ei kuitenkaan valitettavasti edennyt.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niin. Jos vastapuoli on varattu, niin viimeinen asia mitä itsekunnioituksesi kannalta voit tehdä, on jäädä sellaiseen roikkumaan. Usko pois, sinua varten on monta paaaljon parempia kumppaniehdokkaita, jotka missaat ripustautumalla johonkin haavekuvaan ihmisestä, joka on jo sitoutunut johonkin toiseen. Kuten itsekin sanot, niin odotuksenne elämälle ovat vastakohtaiset, joten pitemmän päälle tulisit tuollaisen henkilön kanssa vain onnettomaksi. Pää pystyyn ja uutta matoakoukkuun, meressä on paljon (vapaita!) kaloja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko itse mies vai nainen?
Ap on oikeasti mies joka esiintyy naisena
Tässähän tämä vastaus tulikin. Tai sitten ei :D Ja nyt jokainen pähkäilee, mikä on totta :D mutta nainen olen, en esitä.
Ap
No pari päivää miljoona perhosta vatsassa ja suu korvissa. Kyllä se siitä taas tasaantuu. Onneksi emme näe kovin usein. Tänään oli jotenkin niin kutkuttavaa nähdä pitkän ajan jälkeen. Vaikea oli pitää näpit irti ja sen huomasin myös sinusta (tosin sinulla varmasti vain kaverimielessä ja pitkästä aikaa näkemisen vuoksi).
Ap.
Mikä teitä estää? Tietääkö toinen sinun tunteista?