Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen kanssa aina samassa tilanteessa, liian radikaali päätös(kö)?

Vierailija
23.04.2016 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden miestä. Meillä on ollut huippuhauskaa, sängyssä synkkaa hyvin ja hellyyttä on mukavasti. Mutta kaiken ihanan jälkeen ollaan jossain vaiheessa aina siinä tilanteessa, että ku ei nähdä ja puhutaan puhelimessa näinä iltoina niin puhelussa päädytään umpikujaa ja mies pahoittaa mieleni ja "yhteys" välillämme katkeaa.
Tämä alkaa tuntua aika raastavalta kun tunnetta on koko ajan enemmän pelissä ja kaiken hyvän jälkeen tulee aina tämä romahdus.... Jälleen kerran tapahtui tämä sama; puhelimessa mies ärsyyntyi ihan normaalista juttelustani ja sen jälkeen kaikki sanomani oli jotenkin väärää ja puhelu päättyi siihen. Mies oli lopun puhelun ajan todella tyly eikä mistään voinut enää jatkaa puhumista :/ Näiden jälkeen kuvio toistuu aina niin, että mies on loppuillan "linjoilla" whatsupissa, mutta ei yhteydessä minuun. Normaalisti viesteilemme iltaisin aina useasti toistemme kanssa, kun emme ole yhdessä. Näin kertoina mies roikkuu linjoilla myöhään, mutta ei ota lainkaan enää yhteyttä selkeästi mielenosoituksellisesti. Itsellä näissä tilanteissa kyllä herää epäilys, että siellä linjoilla roikutaan jonkun muun naisen kanssa.... Kuvio toistuu kyseisellä tavalla joka kerran, kun puhelut päättyvät näin...

Kehoitin miestä nyt miettimään miten aiomme jatkaa. Pyysin taukoa koko juttuun ja sillä välin mies saa miettiä mitä todella haluaa, jatketaanko, haluaako jatkaa sinkkuilua (ollut edeltävästi pitkään sinkkuna) yms... Oliko päätökseni liian radikaali vai ihan paikallaan mielestänne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi outoa jos suhteen alkuhuumavaiheessa mies suuttuu jostain normaalista keskustelusta? Hän ei pidä jutuistasi? Vai sanot jotain loukkaavaa? Olet tyhmä? En tajua..

Vierailija
2/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama tapahtunut useamman eri miehen kanssa? Siinä vaiheessa kyllä itse miettisin mitä asioita otat esille/ juttelet puhelimessa jotta kaikki miehet toimii samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sama tapahtunut useamman eri miehen kanssa? Siinä vaiheessa kyllä itse miettisin mitä asioita otat esille/ juttelet puhelimessa jotta kaikki miehet toimii samalla tavalla.

Ei vaan tämän nykyisen "uuden miehen" kanssa...

Vierailija
4/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi outoa jos suhteen alkuhuumavaiheessa mies suuttuu jostain normaalista keskustelusta? Hän ei pidä jutuistasi? Vai sanot jotain loukkaavaa? Olet tyhmä? En tajua..

Ihan fiksuna ihmisenä pdän itseäni. .. Niin, en tiedä mikä se sitten on mikä ajaa meidät aina tähän samaan tilanteeseen. Satuin kysymään mieheltä puhelussa oliko hänellä kaikki hyvin. Olimme viesteilleet päivällä ja mies oli hieman etäisen ja ärsyyntyneen oloinen liittyen siihen ettemme voineet nähdä ko. päivänä. Tämä kysymys aiheutti miehessä voimakkaan ärtymyksen ja tylyyden ja loppu meni kuten aiemmin kerroinkin. Kysyin lähinnä siksi, että mies olisi saanut puhuttua/sanottua mikä vaivasi ja tietenkin itseäninkin "vaivasi" miehen ns.paha mieli.

Itse ajattelen, että normaalia ajatusten jakamista, mutta eikö sitten...

Vierailija
5/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä siinä ettette näe ärsytti? Sekö, että sä toivoit teidän näkevän(?) vai se, että mies ei saanut jostain syystä nähdä sinua?

Vierailija
6/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuollaiset "onko kaikki hyvin" - kysymykset ovat kuin punainen vaate.

Vierailija
7/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä siinä ettette näe ärsytti? Sekö, että sä toivoit teidän näkevän(?) vai se, että mies ei saanut jostain syystä nähdä sinua?

Emme voineet tavata kyseisenä päivänä, molemmilla omia menoja ja miehen viesteistä selkeästi paistoi läpi, että asia ei ollut hänelle ok. Vaikka tiesi, että olisi ollut mahdotonta järjestää iltaa niin, että näkisimme. Kysyin sitten asiasta puhelussa, että tämänkö vuoksi ärsyyntyi ettemme voineet tavata... 

Vierailija
8/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo ei helpotu ajan kanssa. Mielestäni suhteessa pitää alkumetreiltä asti voida olla oma itsensä, eli mies on kyllä sinulle väärä jos pahoittaa mielensä kysymyksistäsi. Selvästikin sinä reagoit herkemmin miehen tunnetiloihin ja hänelle taas siitä tulee ilmeisesti heti seinä vastaan. Kuten itsekin jo ehkä huomasit, niin niiden ihmisten kanssa joiden kanssa synkkaa, ei tarvitse (ainakaan alkuhuumassa) kinastella pikku-jutuista. Siksi tällä kertaa ei jatkoon, vaikka alku olikin lupaava.

Vierailija
9/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee vaan arka ja säikky jos jatkat. Ikinä et tiedä mistä se seuraavaksi suuttuu.

Vierailija
10/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on henkistäväkivaltaa, mieti vaan, miksikä se muuttuu ajan kanssa, jos jatkat tapailua. Normaali aikuinen mies ymmärtää, että toisella on omia menoja, eikä se ole häneltä pois.

Vierailija
11/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juttelit kun päädyitte tuohon?

Vierailija
12/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miesystävällä ei onnistu puhelimessa puhuminen. Ei millään. Joku yksinkertainen asia, siis "tuotko kahvia kaupasta" joo, mutta jos jotain pitäis miettiä tai vatvoa niin ei. Kommunikointi pelaa hyvin kasvotusten. Me ei siis jutella puhelimessa :) Kun nähdään, jutellaan, muu yhteys pidetään viesteillä.

Vierailija
13/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miesystävällä ei onnistu puhelimessa puhuminen. Ei millään. Joku yksinkertainen asia, siis "tuotko kahvia kaupasta" joo, mutta jos jotain pitäis miettiä tai vatvoa niin ei. Kommunikointi pelaa hyvin kasvotusten. Me ei siis jutella puhelimessa :) Kun nähdään, jutellaan, muu yhteys pidetään viesteillä.

Mistä tuollainenkin voi johtua :O

Mä olen tosi hyvä puhumaan puhelimessa.

Vierailija
14/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taittaa ikävä kyllä olla hallitseva ja käyttäytyy kuin pikkupentu jos esteitä näkemiselle tulee. Minulle tämä kalskahtaa korvaan ja vaikuttaa liian omivalta käytökseltä. Mies tekee sinulle tahalaan pahaa mieltä ja koukuttaa vaan enempi itseensä. Lopettaisin tuon suhteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies taittaa ikävä kyllä olla hallitseva ja käyttäytyy kuin pikkupentu jos esteitä näkemiselle tulee. Minulle tämä kalskahtaa korvaan ja vaikuttaa liian omivalta käytökseltä. Mies tekee sinulle tahalaan pahaa mieltä ja koukuttaa vaan enempi itseensä. Lopettaisin tuon suhteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla tuli ap:n kuvauksesta ihan täysin sama ajatus mieleen. Kokemusta on vastaavasta miehestä ja lopulta oli helpotus päästä siitä eroon.

Vierailija
16/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kun sanoit asiasta. Jos mies nyt jatkaa samaan tapaan niin voit hyvin mielin lempata koko tyypin. Annoit mahdollisuuden, jos pointti menee ohi niin ei ole oikee ihminen sulle. Kuulostaa mun korvaan myös sinun manipuloinnilta.

Vierailija
17/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainenkin voi johtua :O

Mä olen tosi hyvä puhumaan puhelimessa.

Se johtuu erilaisista tavoista kommunikoida. Mä tuotan puhetta nopeasti, hypin asiasta toiseen, puhe polkuilee, juoksee. Mies tuottaa puhetta hitaammin. Pitää taukoja, harkitsee. Reagoimme eri nopeuksilla, tempomme eivät käy yksiin. Tämä on mun mielestä ihan loogista, että vaikuttaa puhelun sujuvuuteen. Mä hermostun, kun asia ei etene ja mies ei reagoi, ei pysy perässä. Liikaa hiljaisia hetkiä. Mies taas hermostuu, kun mä pompin epäloogisesti asiasta toiseen, ei jaksa reagoida sitten mihinkään.

Kasvotusten ongelmaa ei ole. Silloin näen miehen ilmeistä ja eleistä, että on jutussa mukana, että vain ottaa aikaa vastata. On helpompi odottaa, kun makaa toisen kainalossa, eikä ole "kiire" selvittää asiaa. Mä olen kärsivällisempi ja mies osaa ilmaista itseään paremmin. Meidän keskustelut on livenä tosi hedelmällisiä ja hyviä. Puhelut ei sovi. Miksi hakata päätä seinään tahallaan?

Vierailija
18/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Ihan normaalia, että ihmisillä on omia menoja eikä aina voi nähdä, vaikka haluaisikin. Myös vakavassa parisuhteessa yhteisiä menoja joutuu sopimaan ja joskus toinen joutuu perumaan oman menonsa eikä niistä voi joka kerta pahoittaa mieltään.

Jatkuva "suutuitko eilen", "miltä tuntuu" jne. kysymykset voi olla ärsyttäviä, mutta ihan paikallaan, jos mies selkeästi suuttui puhelimessa eikä sitten ota sinuun mitään yhteyttä, vaikka on online. Oletko oman kantasi asiaan esittänyt ja mies ymmärtää miltä käytös sinusta tuntuu? Mitä on siitä mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi