Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kemiat kohtaavat työkaverin kanssa, miten toimia?

Vierailija
23.04.2016 |

Eli kemiaa on vähän liikaakin :-(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten yleensä tehdään ?? Jutellaan, rakastutaan ja aletaan seurustelemaan ?

Vierailija
2/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten yleensä tehdään ?? Jutellaan, rakastutaan ja aletaan seurustelemaan ?

no ei nyt ole ehkä näin suoraviivaista. Molemmat naimisissa ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten täytyy päättää onko se ihastus ohimenevää tai aitoa ja toimia sen mukaisesti....valitettavasti. Anna aikaa ja mieti tarkkaan, kannattaako tai ei. Mulla samanlainen story joka alkoi syksyllä, toinen sinkku minä en. Molemmat naisia ja nyt ollaan niin pitkällä etten näe paluuta enää ja seksisuhde jatkuu....kunnes....`?

Vierailija
4/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita savukaasuimuri päälle.

Vierailija
5/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran sitä täällä vaan eletään. Antakaa palaa :)

Vierailija
6/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla että kuvittelen kaiken "kemian" mutta mies vaan on sellainen johon en olisi koskaan voinut edes kuvitella ihastuvani. Nyt kuitenkin hänen läsnäolonsa saa aikaan outoja väreitä :-( Ihan kuin sähköä olisi ilmassa. 

Vierailija
7/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu mitään, jos perheesi on sinulle tärkeä.

Vierailija
8/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu mitään, jos perheesi on sinulle tärkeä.

Perhe on todella tärkeä minulle, mutta mitä ihmettä teen näiden outojen tunteiden kanssa? Tuota työkaveria pitää kuitenkin nähdä joka päivä. Voivatko tunteet tästä vain laantua?

ap

Vierailija
9/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan se olla että kuvittelen kaiken "kemian" mutta mies vaan on sellainen johon en olisi koskaan voinut edes kuvitella ihastuvani. Nyt kuitenkin hänen läsnäolonsa saa aikaan outoja väreitä :-( Ihan kuin sähköä olisi ilmassa. 

Kysyn vielä että osaako joku selittää että miksi näin tapahtuu? Saatat olla vuosikausia jonkun henkilön kanssa samassa työpaikassa ja tuo henkilö on aina ollut sinulle niin neutraali kuin vai voi olla. Sitten yhtenä päivänä huomaatkin ajattelevasi tätä koko ajan jne.

Vierailija
10/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan tunteita. Yleensä ohimeneviä. Rakkaudessakin on kyse aina tahdosta. Molemmanpuolisesta. Kertonee myös jotain siitä, ettet ole antanut omalle parisuhteellesi parasta, ja paritteluviettisi saa sinut katselemaan muualle. Ja sitten on hyvänhajuinen kolli lähettyvillä. Ja siinä se on. Haloo. Kyseessä on kuitenkin perheesi, joka on sinulle lopulta tärkein!?

Vierailija
11/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne. Pystyin taas pari päivää välttelemään miestä, mikä oli täyttä tuskaa. Tänään menin sitten taas tykkäämään hänen face-päivityksestään ja odottelen kokoajan epätoivoissani uusia viestejä. Se päivitys ei siis ollut mitenkään minulle suunnattu, olen vaan epätoivoinen. Nyt mietin kokoajan, että vihaakohan hän minua, kun minä olin hänelle ilkeä aiemmin. Pitäisi vaan pysyä tiukkana ja olla "pitämättä mitään yhteyttä". Mutta en vaan pysty.

Vierailija
13/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on fysiikan vuoro.

Vierailija
14/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä sen voi tietää että kuvitteleeko vain kaiken "kemian"?