Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (86)
Katsoo elokuvaa isäni kanssa. Ollaan mökillä
Vierailija kirjoitti:
Mököttää sohvalla torkkupeiton alla piilossa. Kiva kun taas yksi lauantai-ilta kuluu mykkäkoulun iloisessa tunnelmassa.
Kuulostaa tutulta...
Luettelee mitä kaikkia mahdollisia tilaisuuksia eri puolilla Suomea on huomenna KylläKirkolle tapahtumassa tukemassa Ylivieskan kirkon jälleenrakennusta.
Pohditaan parhaillaan, mitä on lähellä ja mihin niistä mennään.
Makoilee sohvalla meikä sylissään ja naureskelee mulle kun selailen samalla tätä palstaa... ryökäle! Kädet kyllä eksyy välillä mielenkiintoisiin paikkoihin...
Leikkii koiran kanssa. Ja hän oli niin koiran hankitaan vastaan. Nyt ei lähde minnekään ilman koiraa.
Pelaa tietokoneella, eipä vapaa-ajallaan nykyään paljon muuta teekään..
Katsoo tässä sohvalla tv:tä ja hieroo mun jalkapohjia<3
Vierailija kirjoitti:
Nukkuu nurmen alla. Lähti liian varhain, ihan liian nuorena.
Mutta näillä mennään.....
Sama
On vessassa laittamassa suonensisäisiä huumeita ystävällemme. Pitää olla hyvä olo..
On Prahassa viikonloppulomalla kavereiden kanssa, syö meksikolaista ruokaa varmaan nyt tai pettää minua iloisesti.
Lähti juuri toistamiseen kauppaan kun osti tietämättään pilaantunutta lihaa ekalla kauppareissulla.
On sohvalla mun kanssa, jalkopäässä, seuraa snookerin MM-kisoja ja selaa samalla padia, toisella kädellä hivelee kipeitä jalkojani (aamun lenkki vähän venähti). Suunnitellaan huomista uintireissua. Aiemmin kokkailin hänelle lempiruokaansa, kun vihdoin alkoi toipua migreenikohtauksesta (työstressit).
Yöunia ollut jo ainakin 2 tuntia...
Lukee toisessa huoneessa tietokoneelta Ilkan digilehteä.
Pettää - aviovaimo. Joskaan ei enää pitkään.
On saunomassa kaverinsa kolmekymppisillä naapurikaupungissa yhdellä mökillä. Sanoi kyllä tulevansa yöllä taksilla kotiin mutta jää nähtäväksi. Yleensä heidän saunaillat päättyy siihen et sammuvat sinne ja tulevat aamulla kimppataksilla, viettävät paljo iltoja ko mökillä :)
Pelaa tietokoneella