Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (86)
Lähti juuri autotalliin kaivamaan jotain vempelettä tuttavalle lainaksi. Sitä ennen makoili sohvalla ja kuunteli ilmeisesti lätkämatsia kuulokkeiden kanssa radiosta. Taisi kyllä nukkua välillä.
ruokaa on ahkerasti laittanut jo toista tuntia.
Nukkuu tyytyväisenä, harrastettuaan sitä ennen elämänsä ensimmäistä kertaa anaaliseksiä. :D
b-rappuun kirjoitti:
Nukkuu tyytyväisenä, harrastettuaan sitä ennen elämänsä ensimmäistä kertaa anaaliseksiä. :D
Kerro tarkemmin. Oliko hän saavana vai antavana osapuolena?
Taitaa olla tallissa vahaamassa volvoa. Kohta saunaan yhdessä. Muksutkin hoidossa nii voidaan ottaa rennosti.
Kaatoi puun päivällä ja nyt tekee siitä klapeja saunan lämpiämistä odotellessa. Itse tulin koneelle maksamaan laskuja ja tilaamaan pizzaa :)
Lähti joku aika sitten kaverinsa kanssa kahville.
En tiedä. Olen reissussa, mies kotikaupungissa. Veikkaisin, että juo kaljaa jossain kokoonpanossa.
Odottaa, että kahvi tippuu, ja siistii sillä välin keittiötä, kun on niin kova suttaamaan aina ruokaa laittaessaan. Hauskuuttaa siinä samalla myös lastamme.
Viettää iltaa vaimonsa ja lastensa kanssa ja lähettelee mulle salaa viestejä.
Vaihtaa varmaan jonkun mummon vaippaa. On siis töissä.
Töihin menossa takas. Niinkuin aina, huoh!
Meni nukkumaan joku puoli tuntia sitten, niin kuin melkein aina viikonloppuisin. Menevä 27-vuotias ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuu nurmen alla. Lähti liian varhain, ihan liian nuorena.
Mutta näillä mennään.....
Osanottoni. Kaikkea hyvää sulle tulevaisuuteen
En tiedä. Ei ole ehkä enää mieheni kun tuhosi asuntoni juuri. Ehkä palasi exänsä luokse, en tiedä.
Istuu sohvalla ja katsoo lasten kanssa alvinia ja pikku oravia.