Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (86)
Katsoo jalkapalloa ja juo olutta meidän kellaribaarissa.
Runkkaa minun edessäni, katselee minua himokkaasti, pyysi minua riisuntumaan ja asettumaan hänen päälleen. Käski sitomaan hänet sänkyyn ja imemään niin lujaa, että taju lähtee.
Mököttää sohvalla torkkupeiton alla piilossa. Kiva kun taas yksi lauantai-ilta kuluu mykkäkoulun iloisessa tunnelmassa.
Minulla ei ole miestä. Minulla on ollut avoliittoja ja irtosuhteita, mutta miestä ei ole ollut.
Toivottavasti tulevaisuudessa saan miehen.
Nukuttaa lapsia. Näytti niin väsyneeltä että taitaa nukahtaa itse myös.
Kiitos tästä mielikuvasta. Palstan orja ja epätoivonen runkkari.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa minun edessäni, katselee minua himokkaasti, pyysi minua riisuntumaan ja asettumaan hänen päälleen. Käski sitomaan hänet sänkyyn ja imemään niin lujaa, että taju lähtee.
Sählyturnauksen tuomarointi taitaa olla ohi ja jälkipuinti kaljakuppilassa alkamassa. Ihana, että on. Kaksi edellistä turnausta jäänyt väliin syöpähoitojen vuoksi. Sen vuoksi nytkin tuomaroi, ei pelaa.
Vierailija kirjoitti:
On kavereidensa kanssa 300 km päässä. En kerro mitä tekevät, koska en halua tulla tunnistetuksi.
Miksi tälle kauheasti alapeukkuja? Kyllä kai mieskin saa pari kertaa vuodessa nähdä vanhoja kavereita.
On laivalla. Tosin ei vielä tiedä että on tuleva mieheni :-)
Makaa sohvalla, juo olutta ja katsoo metsästysvideoita YouTubesta.
Soittelee kitaraa jo toista tuntia.
Tekee keittiössä iltapalaa. Just leikkas kurkkuviipaleita leivän päälle.
Juopottelee ennen baariin lähtöä ja ilkeili mulle, pilas mun ja lapsen illan, hel....n kus...ä todella. Eniten harmittaa lapsen puolesta.
On saunassa. Itse tulin jo pois kun en ole niin kova saunoja. Otti sitten yhden koirista seurakseen :D
Maalaa öljyväreillä lapselle taulua.
Vierailija kirjoitti:
Kaatoi puun päivällä ja nyt tekee siitä klapeja saunan lämpiämistä odotellessa. Itse tulin koneelle maksamaan laskuja ja tilaamaan pizzaa :)
Ja sekin hoituu näppärästi tällä vauva-palstalla.
Töissä.