Jaaha tätäkin palstaa aikani seurattuani totean että voitais suosiolla lopettaa miesten ja naisten välinen kissahiirileikki ja
ottaa vaan ne kumivaginat ja pumpattavat parparat ja hierontasauvat käyttöön sen jälkeen kun on pullat uunissa. Ei miestä ja naista ole tarkoitettu elämään yhdessä, vain lisääntymään.
Kommentit (9)
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa miesten kanssa, ei meillä tosinaisilla ole.
Just näinhän se on. Ei paljon kiinnosta alkaa mitään töitä etsimään että kelpais naiselle.
Hassua. Olen ollut mukana jos jonkinnäköisessä asumisvirittelyissä, opiskeluaikana tyttösolussa, sekasolussa, yksikseni ja poikaystävän kanssa kahdestaan. Jos nuo pitäis rankata järjestykseen mistä tykkäsin eniten niin poikaystävän kanssa voittaisi minkä tahansa muun mennen tullen. Ja sekasolussakin oli itselleni sopivampi tunnelma kun tyttösolussa...
Vierailija kirjoitti:
Just näinhän se on. Ei paljon kiinnosta alkaa mitään töitä etsimään että kelpais naiselle.
Pidä tuosta. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ollut ennen kuin luen näitä miesten toiveita :( ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä TM palstalta löytyy mieluista seuraa :)
Tekniikan Maailam?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten? Kun et sä voi tietää vaikka näiden miesten jokaisen tekstin takana olisikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten? Kun et sä voi tietää vaikka näiden miesten jokaisen tekstin takana olisikin nainen.
Voi vittu kiitti tästä :) NYT mä olen roikkunut täällä liikaa. Tässähän se tuli! ap
Ehkä TM palstalta löytyy mieluista seuraa :)