Yh+lapset, lämpimään jouluksi mutta minne? :)
Olisi kiva viedä lapset rantalomalle. Lentojen ei tarvitsisi kestää älyttömän kauan, lämpöä saisi kuitenkin olla ja kohtuullisen alhainen hintataso. Mistä kannattaisi katsella? Olen selaillut eri pakettimatkoja, mutta myös momondot yms. koluttu. Onko hyviä ehdotuksia? Saisi tosiaan olla kohtuullisen turvallinen ja perheystävällinen paikka, mutta ei tarvitse olla erityisesti lapsille suunnattu kuitenkaan.
Kommentit (6)
Gambia. Lämmin, edullinen, lyhyehkö lento. Hyvä ruoka. Ihmiset yliystävällisiä, tulevat ihan iholle. Jos sen kestää, kaikki muut osa-alueet on Gambiassa kohdallaan. Aurinkoa riittää, ja lapset saattais tykätä retkestä safarille Senegaliin.
Gambia kuulostaa kivalta :) Kanariasta on ehkä vähän turistirysämäinen mielikuva... saatan kyllä olla väärässäkin.
Mene Gambiaan! Kohtuullinen matka, takuulämmin ja edusllista! Itse olen käynyt useana vuonna putkeen :) Gambian matkat löydät tjäreborgilta, tulee pakettamatkana edullisimmaksi eikä koneenvaihtoa :)
Teneriffa ( ja muu kanaria) on kaikkea muuta kuin turistirysä jos vain näkee edes vähän vaivaa.
Kanarialle.