Antti Tuiskun Pyydä multa anteeks kunnolla -sanat. Mitä ajatuksia herättää?
"keinu mulle just näin
käänny toisin päin.
Mut kaikesta tahdon sua rangaista
Nyt pyydä anteeks kunnolla"
Nään sieluni silmissä Antin partnerin kääntyvän toisin päin ja pyllistävän, jotta Antti voi "rangaista" kunnolla.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tuo "äidit lapsien" on niin pöllö juttu! Miksi pitää mainita, että lapsien äidit? Kenen muiden muka?
Kyseessä ei ole "lapsien äidit" vaan äitejä käsketään sulkemaan lapsien silmät. Minkä hiton takia niiden äitien pitäisi omat silmänsä sulkea.
En ole Antti-fani, ei ole mun musaa, mutta onhan hän Suomen musiikkimaailmassa aika uskomaton pakkaus persoonana. Antti ei ole erityisen hyvä laulaja eikä musiikko, mutta hän on poptähti, joka ei pyydä anteeksi sitä kuka on vaan on tehnyt biisejä pohjoisista juuristaan ja nyt siis tässäkin biisissä seksuaalisesta suuntauksestaan.
Jenkeissä tälläinen ei menis todellakaan läpi, ei tämän biisin homoeroottinen sanoitus eikä tuskin aikaisemmantyyliset yhteistyöt räppärien kanssa -- räp on genrenä niin homofobinen. Olen tavallaan ylpeä, että meillä menee, ja Antista tykkää lapset ja mummotkin. Kuulin juuri eilen kahden n. 75-vuotiaan naisen keskustelevan siitä mikä on Antin paras biisi! :)
Tuosta Pyydä anteeksi -biisistä tuli vaan mieleen, että sääli, että suomenkielisistä biiseistä paras pikkutuhma sexy sanoitus on tämä. Kukaan heteromies tai -nainen ei ole yhtä hyvää tainnut tehdä...
Mä oon niin ilonen, että tuli tällainen uusi nousu Antin uralle. Sympaattinen ja positiivinen tyyppi, ja joutunut ottamaan niin paljon paskaa niskaan uransa aikana että on suosionsa ansainnut.