Kissani soitellut viime yönä älypuhelimellani pilapuheluja
Kommentit (30)
Soitti se munkin kissalle siinä kolmen maissa. Voi sitä kikatusta, meinas hermo mennä.
Tuttua. Yleesähän tuo kyllä boitokoi koko luuria ja pudottaa sen tassullaan tahalleen lattialle vailla mitään katumusta tai omaa tuntoa:) akku vaan lentää ja kuoret aina, jos unohdan sen pöydälle tai suihkussa pesukoneen päälle:(
Minäkin havahduin yöllä siihen kun kissani älypuhelimeni apuvalon sytytti ja vaivihkaa hipsi toiseen huoneeseen.
Kerran tuli postista noutoilmoitus. Oli yritetty tuoda kotiin mutta ketään ollut kotona. Ihmettelin kun en ollut tilannut mitään. Kävin postissa hakemassa paketin.
Kissa oli tilannut tv-shopista siivousrobotin.
Pitäkää nyt keväällä kollinne kurissa, meidän Olli soitteli "kuumille kissoille" 0700-alkuisiin, bongasi kai ilmoituksia paikallislehdestä.
mun kissa oli koko yön jauhanut partsilla paskaa, en ois muuten tienny mut naapurin mummo tuli aamulla avautumaan.
Pyydä kissaasi soittamaan mulle. Olis kiva jutella. Sun kissa tietää mun numeron.
Mun kissa keksii aina kaikki huonot provot tänne. oon koittanu saada sitä rauhottuu mut se silti aina saa mun puhelimen käpäliinsä ja tulee taas trollaa
Mun insta on täynnä kissan selfie-kuvia ja olen yhtäkkiä alkanut seuraamaan yoremahmia. https://www.instagram.com/yoremahm/
Meidän kissa pieree tosi pahan hajuisia pieruja ja vaimo luulee että minä haisen.
Omani teki nimissäni profiilin Tinderiin. Ei viitsinyt kuulema omalla naamallaan tehdä, joten nyt swaippailemme Pörrin kanssa yhdessä ja valikoimme hänelle parhaan näköistä rapsuttajaa.
Mun kissani oli viime yönä napsinut hyvin onnistuneita otoksia kissakokouksesta.
Mirrini soittelee öisin exälleni. Haluaisi hänet rapsuttajaksi.
Nyt selvisi puhelinlaskussa veloitetut palvelunumerot Minttu Oy:stä
Postiluukusta tippuu välillä kissanminttupusseja pikatoimituksella.
Ai se oli sun kissa, joka soitti meidän kissalle yöllä? Leikkaamaton narttumme kiimamourusi koko loppuyön, kun luuli puhelun tulleen naapurin kollilta.
Mun kissa poistaa kaikki mun poikaystävältä tulevat viestit puhelimesta ennen kuin mä kerkeän lukea ne :(
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa poistaa kaikki mun poikaystävältä tulevat viestit puhelimesta ennen kuin mä kerkeän lukea ne :(
Kuulostaapa ikävän mustasukkaiselta kissalta. :(
Kissani lähettää viestejä tv:n yö chattiin.