Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosuunnitelmat yksi toisensa jälkeen menevät mönkään

Vierailija
23.04.2016 |

Ihan normaali ja asiallinen keskustelu miehen kanssa on mahdotonta, sillä hän aina vetoaa, että voidaan puhua "huomenna", mutta palatessani asiaan seuraavana päivänäsekään ei onnistu. Mies ei pidä lupauksiaan. Ruikuttaminen ja rukoilu tai itkunsekainen epätoivokaan eivät auta -> mies ei noteeraa niitä mitenkään tai haukkuu hulluksi, jos itken. Ns. uhkailu eli ls-viranomaisten tai poliisin mainitseminenkaan eivät onnistu, sillä sitten mies uhkasi alkavansa vainota ja sabotoida koko lopun ikäni siten, että siitä tulisi hänen pääasiallinen elämäntarkoituksensa. Hän jopa sanoi "repivänsä mun pääni irti ja roikottamalla sitä auton perässä", jos ilmoittaisin viranomaisille (mies siis on lyhytpinnainen, väkivaltainen ja impulsiivinen, opettaa lapsille kirosanoja ja nimittelee kaikkia perheenjäseniä jne.). Siis mitä ihmettä teen, kun en haluaisi itsekään viranomaisten kynsiin, sillä mies uhkasi väittää, että olen kelvoton vanhempi ja mielisairas?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, ettet tarvitse miehen lupaa eroon. Mene sinne turvakotiin kuten on neuvottu.

Vierailija
2/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauhoitat muutamat tuollaiset keskustelut ja lähdet turvakotiin lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis keskustelet hänen kanssaan? Eikö olisi parempi vain poistua areenalta ja jättää tyyppi etsimään seuraava uhri. Koska nuo uhkaukset ovat tuota luokkaa, kannattaanee suorittaa poistuminen turvakodin kautta tai muuten hallitusti ja jonkun toisen henkilön turvaamana. 

Vierailija
4/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa riskin ja laittaa vain eron vireille ja huoltajuuspäätökset menisivät oikeusteitse, sillä mies ei suostu neuvottelemaan muuta kuin haluaisi lasten olevan vuorotellen molempien luona viikon. Lapset ovat kuitenkin vain 2- ja 3-vuotiaita. Eikös siihen oikeusprosessiin voi mennä kuitenkin useampi kuukausi, jolloin asuminen miehen kanssa on painajaista sitten koko sen ajan?

Vierailija
5/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas.

Vierailija
6/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap on ennestään täällä tuttu? Mitkä on edellisiä ketjuja?

Vierailija
7/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis keskustelet hänen kanssaan? Eikö olisi parempi vain poistua areenalta ja jättää tyyppi etsimään seuraava uhri. Koska nuo uhkaukset ovat tuota luokkaa, kannattaanee suorittaa poistuminen turvakodin kautta tai muuten hallitusti ja jonkun toisen henkilön turvaamana. 

En sinänsä usko, että hän sentään ihan noin tekisi, mutta silti tuollaiset uhkaukset tuntuvat todella ahdistavilta. Pelkään nukkua samassa asunnossa ja näen usein kammottavia painajaisia. Mies siis tekisi varmaan jotain ihan kammottavaa (esim. mun kavereille/sukulaisille ja kiinteälle omaisuudelle sekä soittelisi ympäriinsä ja mustamaalaisi minua), jos lähtisin lasten kanssa yllättäen pois, joten en vain uskalla.

Vierailija
8/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ap on ennestään täällä tuttu? Mitkä on edellisiä ketjuja?

Ihan tätä samaa jauhantaa, ei kannata lukea.

Vierailija
9/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sinänsä usko, että hän sentään ihan noin tekisi, mutta silti tuollaiset uhkaukset tuntuvat todella ahdistavilta. Pelkään nukkua samassa asunnossa ja näen usein kammottavia painajaisia. Mies siis tekisi varmaan jotain ihan kammottavaa (esim. mun kavereille/sukulaisille ja kiinteälle omaisuudelle sekä soittelisi ympäriinsä ja mustamaalaisi minua), jos lähtisin lasten kanssa yllättäen pois, joten en vain uskalla.

Lopeta tuo.

Sukulaisesi ja kaverisi ovat aikuisia ihmisiä, ja miehesi myös. Et sinä ole vastuussa hullun ihmisen käytöksestä. Sen sijaan olet vastuussa siitä, ettet anna lastesi elää tuollaista elämää.

Luulen kyllä että sä olet itse aika sairas, kun jaksat jauhaa tätä samaa tarinaa kuukaudesta toiseen.

Vierailija
10/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä, jos tuhoaa jotain omaisuutta tai soittelee muille. Vai onko hän saanut sinut nujerrettua niin arvottomaksi? Mun eksä meilaili ja soitteli pariin tahoon mustamaalailuja ja uhkauksia. En edes tiedä, tiedänkö kaikkea. Tuhosi valokuvat ja pari muistoesinettä, ei onneksi pahempaa. 

Jos sulla riski suuremmasta, turvakoti ja poliisi ovat oikeat osoitteet plus korkea aika pyristellä irti. Lopeta nuo selittelyt ja lähde, vaikka hirvittääkin. 

Vierailija
11/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen koko lähes samaa. 

Kulttuurierot hänen ja miehen välillä aivan liian isot.

Miehen kulttuurissa on ihan ok, puhua vaimolleen noin, tai hakata häntä, tai tappaa hänet.

Oli miehesi minkä maalainen tahansa, neuvon: lähde pois, HETI.

Vierailija
12/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jopa kuoleman riskin, koska elämä tuollaisessa helvetissä ei ole mistään kotoisin ja aina on se mahdollisuus, että mies ei yritä oikeasti tappaa tai jos yrittäisikin, se saataisiin estettyä. Toki pitää tehdä tietyt varotoimet todellisen vaarallisuusasteen mukaan, ei saa olla uhkarohkea. 

Vierailija
13/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huoltajuusjärjestely on sen takia ongelmallinen, että mies on tosi ankara ja tiuskii lapsillekin. Pelkään, että hän alkaisi kohdella heitä samaan tapaan kuin minua, kun he hieman kasvavat. Mies sanoi, että olen pahoissa vaikeuksissa, jos lapset tulisivat kanssani asumaan enemmän kuin puolet ajasta. Hän on myös todella taitava jymäyttämään ihmisiä ja valehtelee kirkkain silmin ja hymyillen. Hän on myös melko älykäs ja ulkoisesti menestynyt, eikä hänellä ole tiettävästi rikosrekisteriä, vaikka todellisuudessa hän on tehnyt joitain laittomuuksia/harmaalle alueelle meneviä juttuja. Hän vain on niin liero, ettei ole koskaan jäänyt mistään kiinni. Olen ihan pulassa hänen kanssaan, sillä olen normaalilla empatiakyvylla varustettu ja haluan olla rehellinen (omatunto soimaa, jos yrittäisin edes huijata ja miehen mielestä kaltaisiani saa huijata ja kiusata niin paljon kuin sielu sietää).

Vierailija
14/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on tosi kiltti sinulle ja lapsille, kun jäät hänen luokseen? Not. Mene jo lapsinesi sinne turvakotiin ja kirjoittele sitten sieltä tänne lisää. Nyt vaan ihan turhaan pitkität tarpeellista ja lapsetkin kärsii. 

Vierailija
15/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUR-VA-KO-TI

Vierailija
16/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo.

Sukulaisesi ja kaverisi ovat aikuisia ihmisiä, ja miehesi myös. Et sinä ole vastuussa hullun ihmisen käytöksestä. Sen sijaan olet vastuussa siitä, ettet anna lastesi elää tuollaista elämää.

Luulen kyllä että sä olet itse aika sairas, kun jaksat jauhaa tätä samaa tarinaa kuukaudesta toiseen.

En ole sairas, mutta olen ihan pulassa ja liemessä mieheni vuoksi. Pelkään häntä. Yritän sinnitellä ja puhua ja selittää ja neuvotella - hän raivoaa, määräilee ja komentelee. Olemme jotenkin ihan eri maailmasta. Hän ei ymmärrä, että olen vilpitön ja haluan lapsille parasta, vaan pitää tilannetta kilpailuasetelmana. Mun mies on varmaankin oikeasti sellainen ns. menestynyt psykopaatti, sillä häneltä puuttuu täysin omatunto ja empatiakyky. Hän kuvittelee, että koko maailma on häntä ja hänen tarpeitaan varten. Kukaan ei saisi olla parempi kuin hän tai sanoa jotain fiksumpaa. Hän on äärimmäisen kateellinen ja katkera itseään ulkoisesti menestyneemmille ja häntä kiinnostaa lähinnä raha ja status. Aivan kuin hänen sisällään olisi loukattu pikkulapsi, joka tuntee syvää häpeää *jostain* (en tiedä, mistä). Siis tosi outo ja pelottava sekä saippuamaisen liukas liero. En mä pärjää hänelle. Pelottavaa. Mä vain haluaisin pelastaa lapset hänen kynsistään jotenkin, jotta he saisivat elää mukavassa ja rakastavassa ympäristössä, jossa rehellisyys, vilpittömyys ja terve itsetunto olisivat ihanteita.

Vierailija
17/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo.

En ole sairas, mutta olen ihan pulassa ja liemessä mieheni vuoksi. Pelkään häntä. Yritän sinnitellä ja puhua ja selittää ja neuvotella - hän raivoaa, määräilee ja komentelee. Olemme jotenkin ihan eri maailmasta. Hän ei ymmärrä, että olen vilpitön ja haluan lapsille parasta, vaan pitää tilannetta kilpailuasetelmana. Mun mies on varmaankin oikeasti sellainen ns. menestynyt psykopaatti, sillä häneltä puuttuu täysin omatunto ja empatiakyky. Hän kuvittelee, että koko maailma on häntä ja hänen tarpeitaan varten. Kukaan ei saisi olla parempi kuin hän tai sanoa jotain fiksumpaa. Hän on äärimmäisen kateellinen ja katkera itseään ulkoisesti menestyneemmille ja häntä kiinnostaa lähinnä raha ja status. Aivan kuin hänen sisällään olisi loukattu pikkulapsi, joka tuntee syvää häpeää *jostain* (en tiedä, mistä). Siis tosi outo ja pelottava sekä saippuamaisen liukas liero. En mä pärjää hänelle. Pelottavaa. Mä vain haluaisin pelastaa lapset hänen kynsistään jotenkin, jotta he saisivat elää mukavassa ja rakastavassa ympäristössä, jossa rehellisyys, vilpittömyys ja terve itsetunto olisivat ihanteita.

LÄSSYNLÄSSYNLÄSSY. Lo-pe-ta toi jankutus! Käytä tuokin energia pakkaamiseen ja muuttamiseen. Sä oot ihan kipee. Itse sä päätät jääkö sun lapset sinne vai ei. 

Vierailija
18/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUR-VA-KO-TI

Mutta eikös sitä kautta joudu lastensuojelun piiriin "automaattisesti"? Veikkaan, että sen myötä tilanne menisi vain paljon pahemmaksi ja mies alkaisi hyväksikäyttää tilannetta lapsia ja minua vastaan sekä alkaisi vainota mua uhkaustensa mukaisesti. Kun siis hän on sellainen ihminen, että henkiseltä kantilta kykenisi tekemään todella julmasti ja kylmäverisesti, jos kokee olevansa oikeutettu moiseen tekoon. Mulla olisi asunto melkein kalustettuna jo valmiina, mutta kun mies ei päästä minua muuttamaan sinne.

Vierailija
19/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo.

No eiko se ole jo todettu miljoona kertaa ettei hanen kanssaan voi keskustella? Eli ala enaa yrita vaan lahde ilman keskusteluja. Jos oikeasti haluat pelastaa lapsesi.

Vierailija
20/40 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUR-VA-KO-TI

Mutta eikös sitä kautta joudu lastensuojelun piiriin "automaattisesti"? Veikkaan, että sen myötä tilanne menisi vain paljon pahemmaksi ja mies alkaisi hyväksikäyttää tilannetta lapsia ja minua vastaan sekä alkaisi vainota mua uhkaustensa mukaisesti. Kun siis hän on sellainen ihminen, että henkiseltä kantilta kykenisi tekemään todella julmasti ja kylmäverisesti, jos kokee olevansa oikeutettu moiseen tekoon. Mulla olisi asunto melkein kalustettuna jo valmiina, mutta kun mies ei päästä minua muuttamaan sinne.

VITTU JÄÄ SINNE KUN KERRAN ON NOIN SAATANAN VAIKEAA. Sä oot hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi