Olen aina ollut pienirintainen enkä koskaan ole kärsinyt siitä
Ihmettelen miten niin monelle naiselle rintojen koko on niin arka aihe, että siitä kärsitään vuosikausia ja lopulta hankitaan jopa silikonit. Itse olen aina ollut pienirintainen, teininä pojilta tuli jonkun verran kuittailua, mutta se ei haitannut minua yhtään. Ihan sama kuin olisivat kommentoineet vaikka hiusteni väriä, johon minulla ei siihenkään ollut mitään sen kummempaa mielipidettä.
Nykyään, kun urheilen enemmän, ovat rintani kutistuneet entisestään. Saan silti keskivertoa enemmän huomiota miehiltä enkä muuttaisi rintojeni kokoa, vaikka se olisi ilmaista ja terveydelle vaaratonta.
En siis ymmärrä miten ja miksi joidenkin naisten itsetunto ja naiseus riippuu niin paljon rintojen koosta. Rinnat on biologisesti imettämistä varten, eikä siinä koolla ole väliä.
Kommentit (51)
Pienet rinnat eivät haittaa mutta kyllä naisella peppua pitää olla.
M27
En minäkään pienistä rinnoista kärsisi, tubulaarisista rinnoista kyllä. Jos vaan olisi normaalimalliset tissit, niin ehkä tästä elämästäkin ois voinut tulla jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sillä mitä muut ajattelevat ei ole merkitystä, niin toteanpa silti: Mielestäni isojen rintojen yleinen ihannointi on osittain harhaa. Ainakin omassa kaveripiirissäni valtaosa miehistä tykkää nimenomaan sporttisemmista naisista pienine rintoineen. Tissimiehet varmaan jääneet lapsena vaille äidin huomiota, ja siksi vinkuvat isojen rintojen perään. Tosimiehille ei asialla ole yhtä suurta merkitystä. Tiellähän ne isot ryntäät vain ovat, aiheuttavat selkävaivoja ja vaikeuttavat liikuntaharrastuksia.
Kerron sinulle salaisuuden: miehet tykkäävät noin 98 prosenttisesti naisilla nimenomaan sellaisista rinnoista jotka sitä asiaa tiedustelevalla naisella on. Sanomme mitä vaan päästäksemme niihin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat eivät ole pelkästään imettämistä varten. Siihen hommaan riittäisi pelkät nännit ilman ylimääräistä rasvakudosta. Tissien tarkoitus on myös houkutella miehiä, siksi naisille kerääntyy läskiä tisuleihin helpommin kuin miehille.
Ihan yhtä helposti sitä kerääntyy miehillekin.
Monenlaiset tissit ovat hyviä - myös pienemmät. Vaihtelu olisi parasta :-)
Minäkin tykkään pienistä rinnoista, nukun vatsallani, se on tärkein syy mulle :D
Vierailija kirjoitti:
Pienen tissit saa myös helposti näyttämään suuremmalta liiveillä jos joskus halusa. Mut kannattaa valkata mies joka tykkää niistä oikeasti, luulen et monen ongelmat johtuu itse asiassa hiljaisesta arvostelusta jonka luulevat olevan väistämätöntä, vaikka kaikille miehille pienet ei todellakaan ole turn off. Joillekin on ja se on match made in hell jos niin huonosti käy!
"Match made in hell"!?!? Siis jos miehelle on ulkonäköseikat ovat tuollaisella prioriteetilla, niin eikö se luoti ole ihan parempi väistää?
-M49
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pienistä rinnoista kärsisi, tubulaarisista rinnoista kyllä. Jos vaan olisi normaalimalliset tissit, niin ehkä tästä elämästäkin ois voinut tulla jotakin.
Vaikka en tunnekaan sinua, voin sanoa 100%:n varmuudella, ettei elämänpolkusi ole ollut rinnoista kiinni. Jos oikeasti tuntuu siltä, niin käypä puhumassa lääkärissä, jos löytyisi apua pääkoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään pienistä rinnoista, nukun vatsallani, se on tärkein syy mulle :D
Miksi muka isommilla rinnoilla ei voisi nukkua vvatsallaan? Omani eivät ole pienet ja pystyn siihen ihan hyvin.
Samaa mieltä, vaikka olen itse suuririntainen. En ole mitään vaivaa niistä ikinä saanut enkä hyötyäkään varmaan. Joskus on nuorempana luultu silikoneiksi, koska olin silloin hoikka ja sporttinen. Nyk. normaalipainoinen.
Mulla on pienet rinnat, eikä vartaloni ole mitenkään poikamainen. On vyötäröä ja on siroutta. Samoin on monen muka kammoama kova tahto, enkä koskaan ole tuntenut itseäni mitenkään maskuliiniseksi. On myös romanttisuutta ja on hellyyttä. Ja kumma juttu, ei miehetkään ole miehiseksi millään lailla moittinut, aina ollut vaivoiksikin tarjolla.
Veikkaan, että se "poikamainen" olo on itseasiassa vaan yleisepävarma olo. Mutta ei kenestäkään kaikki tykkää. Osalle miehistä isot ryntäät on varmasti se juttu, mutta silloin voi molemmat ohittaa toisensa ja valitsee sellaisen, joka tykkää nöpömmästä.