sairaalassa työssä olevat - mitä ajattelisitte jos yksi hoitaja ja yksi lääkäri
olisi suhteessa keskenään ja molemmat ovat naisia? vaikuttaisiko se teidän mielipiteeseen heistä? työpanokseen? uskotteko että he saisivat tästä kärsiä?
Kommentit (19)
Entäs kun kaksi naishoitajaa hieroo toisiaan potilaan nähden?
joo ei kannata kertoakaan mutta pelkään että jossain vaiheessa selviää sattumalta. Katseet, halaukset ym...ihmiset eivät ole tyhmiä...mietin eteenpäin että mitä jos ja jos....en ajatellut ikinä joutuvani tähän tilanteeseen....ap (mutta en enää voi perääntyäkään).
Vierailija kirjoitti:
Niillä on lihasjumeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on lihasjumeja?
Pimpsajumit:D Niin taisi ollakin. Tajusin tilanteen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on lihasjumeja?
Pimpsajumi on ihan oikea asia. Ei sille tarvii nauraa.
Mitä sitten ajattelisitte, jos kysymyksessä olisikin kaksi hoitajaa, kolme lääkäriä ja yksi patologi?
Kolme heistä on naisia, kaksi miestä ja yksi on sellainen joka ei halua tulla määritellyksi.
Itse en ajattelisi yhtään mitään, olisin ehkä yllättynyt etten ole huomannut mitään aikaisemmin koska minä aina huomaan kaiken. Ei vaikuttaisi mun mielipiteeseen heistä koska en välitä ihmisten seksuaalisuudesta, kaveripiirissäkin on homo ja lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ajattelisitte, jos kysymyksessä olisikin kaksi hoitajaa, kolme lääkäriä ja yksi patologi?
Kolme heistä on naisia, kaksi miestä ja yksi on sellainen joka ei halua tulla määritellyksi.
Voitaisiinko tähän vielä lisätä kana,koira ,kissa ja lammas?
En ajattelisi yhtään mitään. Jos he ovat jonkinlainen lääkäri-hoitaja työpari niin sitten voisin ajatella että vaikuttaakohan suhde keskinäiseen työskentelyyn.
Työkavereiden yksityiselämä ei kiinnosta minua
Mulle olis ihan sama, mutta jos suhdetta kovasti erityisesti salailtaisiin, ihmettelisin. Tiedän 2 tälläistä paria, yhden omalta työpaikalta ja yhden toisesta sairaalasta. Kukaan näistä ei erityisesti tuo seksuaalista suuntautumistaan esille, kuten en minäkään heterouttani.
Kannattaa/kuuluu hakea eri tiimiin tai yksikköön ja hoitaa romanssiasiat kokonaan työpaikan ulkopuolella. Sekä positiiviset että negatiiviset parisuhdeasiat sekoittaa koko työpisteen toimintaa ja etenkin se, jos/kun positiiviset muuttuu negatiivisiksi.
Jos työnsä hoitavat niin ihan sama mitä vapaa-ajallaan tekevät
Vapaa-ajaksi lasken myös kahvi- ja ruokatauot
No kun se ei kuulu toisille, ketkä on suhteessa keskenään. Siellä ollaan töissä. En ajattele yhtään mitään erikoista
Mitään halailuja ja pussailuja ei työpaikalla kuulu harrastaa, keskity työasioihin ja jos pää sekoaa liikaa, vaihda toiseen työpisteedeen, kuten edellä jo neuvottiin. Sun tehtävä on keskittyä työpaikalla potilaisiin, ei omiin himoihin ja haluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on lihasjumeja?
Pimpsajumi on ihan oikea asia. Ei sille tarvii nauraa.
Joo ei naurattanut, mietin vaan että tuollekin on se aika ja paikka olemassa eikä se ole osastolla. Tuli sellainen myötähäpeä olo, en nyt tiedä miksi kun täällä niin moni pitää tuollaista ihan normaalina. (Joo ja minullakin on lesbotuttuja, ja yksi ihan suvussa:D)
Niin pitkään kun hoitohenkiläkunta muhinoi keskenään eikä potilaiden kanssa niin kaikki ok
Ei kannattaisi ehkä kertoa asiasta.