Mitä ajatuksia Hummer-auto herättää?
Näin eilen sellaisen länsiväylällä ja hämmästyin kun luulin ettei niitä enää kellään ole. En kerro mitä mieltä niistä itse olen koska se ei kiinnosta varmaankaan ketään. Mutta mitä mieltä muut on: onko se tosi hieno, järjettömän urpo vai jotain siltä väliltä?
Kommentit (50)
Järkyttävästi syö löpöä. Siksi niitä ei kellään köyhällä normi ihmisellä ole.
Ihan helvetin ruma ja kolho. Sillä rahalla saisi hienonkin auton, joten miksi ostaa tuommoinen nolo traktori.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin keskustelun on näköjään iskenyt moderaattori
Todellakin. En saanut läpi kommenttia tuon parkkeeraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi täällä nissun micralla ajelevat on niin kateellisia kun joillain on varaa isompaan autoon. Uli uli uli ja nyyyyyyyyh, laitetaan vielä vaikka perus kestämätöntä kehitystä kehiin. Joko helpotti?
Varaa isompaan autoon?!? Pakko olo googlata, kun olen ollut siinä luulossa ettei Hummeri paljon maksa. Alle 20 000 eurolla oli monta kyseistä autoa myynnissä. Että se siitä kateudesta.
Niitä saa kyllä halvallakin, mutta massia tarvitaan siihen järjettämään kulutukseen, voi hyvin viedä 20-25 l. / 100km
Lousku tekniikka, ikkunoista ei näe mitään, bensaa menee kuin vettä.
Hummeri on isompi kuin katkarapu. Heheh.
Huonojen vitsien kuningatar
...tun idiootti urpo. Varmasti hauis suurempi kuin aivot ja "leimoja" käsivarret täynnä.
yööök.
Lähinnä herättää ihmetystä. Ajattelisin varmaan, että omistaja intohimoinen karavaanari, jolla ei ole varaa
kahteen autoon ja siksi ajelee aina Hummerilla. Eli koittaisin pähkäillä jotain loogista syytä k.o. valinnalle.
Ruma, kuluttaa järjettömästi, yleensä kuormuri, eli nopeusrajoitukset, olevinaan maasturi tms, joka näyttää traktorilta, maastossa ei kuitenkaan parhaimmasta päästä, jne..
Ehkä voisi olla karavaanarille sopiva vetoauto painon ja koon perusteella, vaunun kanssa joka tapauksessa köröteltävä?
Tähänkin keskustelun on näköjään iskenyt moderaattori