Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia Hummer-auto herättää?

Vierailija
23.04.2016 |

Näin eilen sellaisen länsiväylällä ja hämmästyin kun luulin ettei niitä enää kellään ole. En kerro mitä mieltä niistä itse olen koska se ei kiinnosta varmaankaan ketään. Mutta mitä mieltä muut on: onko se tosi hieno, järjettömän urpo vai jotain siltä väliltä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat messevät sisätilat joten mukavuutta löytyy, mut toisaalta aika ajattelemattoman ja/tai itsekeskeisen ihmisen auto. Ajattelisin et hipit kyykkyyn-tyyppisen rahamiehen auto.

Vierailija
2/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieno auto. H2 varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno muotoilu, jykevän näköinen, upea maali, sisältä varmasti täyttä luxusta, tehojakin riittänee kyseisessä maasturissa, ÖKY. Kadehdittu, siksi haukutaan.

Itsellä on vanha ooppelin rähjä.

Vierailija
4/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaisen, nyt ajelen X-kolmosella...

Vierailija
5/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh hieno se on. Eikä voi olla aivan pennitön, jotta voi sellaisella suomessa ajella.

Vierailija
6/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo, todella nolo. Myötähäpeä iskee jo sellaista katsellessa ja omistajalle en voisi muuta kuin nauraa.

Vierailija
7/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno muotoilu, jykevän näköinen, upea maali, sisältä varmasti täyttä luxusta, tehojakin riittänee kyseisessä maasturissa, ÖKY. Kadehdittu, siksi haukutaan.

Itsellä on vanha ooppelin rähjä.

Mulle riittää kyllä autokin, ei ole tarpeen kadehtia traktoreita

Vierailija
8/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on todella nolo. En kehtaisi ajaa sillä ikinä! Enkä antaisi miehen ostaa sellaista.

Myötähäpeää aiheuttaa, kun näen sellaisen liikenteessä.

Eikä kateudesta ole kyse. Hyvin voisin ajella jollain munan(pillun)jatkebemarilla.

Vierailija
9/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tuntea joku sellaisen omistaja, niin voisin pyytää noutamaan isompia tavaroita aina välillä. Tosin yhtä lailla (tai usein paremminkin) sopisi joku, jolla on ihan tavisauto ja siinä vetokoukku ja peräkärry. Eli aika käytännölliseltä kannalta suhtaudun ja hyötynäkökulmasta katselen.

Vierailija
10/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi täällä nissun micralla ajelevat on niin kateellisia kun joillain on varaa isompaan autoon. Uli uli uli ja nyyyyyyyyh, laitetaan vielä vaikka perus kestämätöntä kehitystä kehiin. Joko helpotti?

Vierailija
11/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi täällä nissun micralla ajelevat on niin kateellisia kun joillain on varaa isompaan autoon. Uli uli uli ja nyyyyyyyyh, laitetaan vielä vaikka perus kestämätöntä kehitystä kehiin. Joko helpotti?

Helpottiko sinulla? XD Hummeri on lähempänä traktoria kuin autoa, mutta hummerilla ei tehdä peltotöitä tai kaiveta ojaa, joten se on aika lailla hyödytön vekotin. Syö polttoainettakin ihan järjettömästi.

Vierailija
12/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa isompaan autoon?!? Pakko olo googlata, kun olen ollut siinä luulossa ettei Hummeri paljon maksa. Alle 20 000 eurolla oli monta kyseistä autoa myynnissä. Että se siitä kateudesta.

Vierailija
13/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää sitä hintaa, ilmaa siinäkin ihan tajuttomasti, mitkä lie on todelliset rakennuskustannukset. En vaan ymmärrä autojen ihannointia, ja jotkut ei ymmärrä sitä, ettei kaikkien mielestä joku määrätty auto ole unelmien täyttymys, sen sanoo nuo "kateellisten ulina"-kommentit.

Vierailija
14/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ostaa vaikka olisi rahaa. Hummer on epävarman ihmisen valinta.

Vierailija
15/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottiko sinulla? XD Hummeri on lähempänä traktoria kuin autoa, mutta hummerilla ei tehdä peltotöitä tai kaiveta ojaa, joten se on aika lailla hyödytön vekotin. Syö polttoainettakin ihan järjettömästi.

Noh kun kysymys onkin siitä, että joillain on varaa ajaa sellaisella. Se vie ihan vitusti polttoainetta, täytyy olla törkeen iso autotalli, päästöverot on päätä huimaavat. Kaikki tietää edellä mainitut asiat liittyen kyseiseen autoon. Tästä sit kaikki tekee johtopäätöksen että voi paska toi Humnerilla ajava on rikkaampi kun mä, ja se tietenkin vituttaa. Se auto vaan kertoo heti siitä taloudellisesta erosta.

Vierailija
16/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa! Hummeri kertoo taloudellisesta erosta! Salli mun nauraa.

Mä ymmärtäisin, jos sä hehkuttaisit edes tätä: http://m.nettiauto.com/cadillac/escalade/7803917?vifAdCount=11&vifNav=Y…

Vähän samanlainen kalskahdus kuin Hummerissa, mutta ovat silti ihan eri tasoa. Noita voi joku kadehtiakin, kun taas Hummereita kahdehtii korkeintaan teini-ikään jumittanut wt.

Vierailija
17/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiautoilija tulee mieleen. Sehän vaatii kuorma-autokortin.

Vierailija
18/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen sellaisen länsiväylällä ja hämmästyin kun luulin ettei niitä enää kellään ole. En kerro mitä mieltä niistä itse olen koska se ei kiinnosta varmaankaan ketään. Mutta mitä mieltä muut on: onko se tosi hieno, järjettömän urpo vai jotain siltä väliltä?

Autolla pröystäily on ylipäänsä aina säälittävää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ei voi omistaa kallista autoa pröystäilemättä. Hummeria ei oikein voi omistaa pröystäilemättä.

Vierailija
19/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Hummerista. Iso janoinen bensakone voisi mennä jos suorituskykyä olisi mutta Hummer ei kiihdy mihinkään. Iso auto ulkoa mutta sisältä ei niin tilava olekaan.

Auton laatu ei ole kummoinen ja netistä löytyy kolarikuvia joissa yllättävän pieneen autoon tai eläimeen törmännyt H2 on mennyt ihan kasaan -ei se ole edes turvallinen.

Auton ulkonäöstä ja asenteesta pidän kyllä mutta siihen se jääkin.

Vierailija
20/50 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä Espoossa sellainen on usein parkissa yhden talon edessä puoliksi jalkakäytävällä, ei ilmeisesti mahdu parkkiruutuun. Ajattelen aina ohi mennessäni et tossa asuu varmaan jotain rikollisia, onneksi ei ostettu asuntoa noilta kulmilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä