Karisma vetää puoleensa. Ulkonäkö tai status on sitten plussaa. Karismaa ei saa rahallakaan, sitä joko on tai sitten ei.
Kommentit (13)
Karismaa nimenomaan saa rahalla. Raha luo karismaa sellaisellekn, jolla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat jännämiestä.
Eipä tuo niin jännältä vaikuttanut kahvikuppeineen :) Kiltin näköinen, vähän huono ryhtikin mutta sellainen tietty pilke silmäkulmassa, olemus.. Ei kiitos jännämiehiä mulle :) ap
Vierailija kirjoitti:
Karismaa nimenomaan saa rahalla. Raha luo karismaa sellaisellekn, jolla ei sitä ole.
Perustele? Ymmärrätköhän karisman samalla tavall kuin mä. ap
Vierailija kirjoitti:
Oi, ei todellakaan luo. Raha voi olla perittyä tai voitettua tai muulla tavalla saatua. Tai se voi olla itse tienattua, tällöin usein on kyseessä karismaattinen ihminen, koska hänelle eteneminen ja/tai asiakkaiden saaminen on helppoa, koska häntä arvostetaan ja hänen seurastaan pidetään.
Olen itse antanut pakit tosi rikkaalle perijälle, jolla ei ainakaan silloin nuorena vielä ollut muodostunut mitään karismaa tai charmia. Ja häntä huoletti jo siinä vaiheesa, että hänen statustaan pyritään hyväksikäyttämään.
Ap, minä ymmärrän sinua. Tosin en nähnyt tuota ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, ei todellakaan luo. Raha voi olla perittyä tai voitettua tai muulla tavalla saatua. Tai se voi olla itse tienattua, tällöin usein on kyseessä karismaattinen ihminen, koska hänelle eteneminen ja/tai asiakkaiden saaminen on helppoa, koska häntä arvostetaan ja hänen seurastaan pidetään.
Olen itse antanut pakit tosi rikkaalle perijälle, jolla ei ainakaan silloin nuorena vielä ollut muodostunut mitään karismaa tai charmia. Ja häntä huoletti jo siinä vaiheesa, että hänen statustaan pyritään hyväksikäyttämään.
Näinpä :) ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä ymmärrän sinua. Tosin en nähnyt tuota ohjelmaa.
Kiva :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma on vain sana, jolla ihmisessä tarkoitetaan kiinnostavuutta ja vetovoimaa. Raha tuo omistajalleen kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä annoit rikkaalle pakit, ei tarkoita etteikö seuraava vastaantulija olisi pitänyt häntä karismaattisena juuri rahojensa takia.
Kyllä se paksu lompakko äkkiä karismaksi ja statukseksi muuttuu palstamammojen silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma on vain sana, jolla ihmisessä tarkoitetaan kiinnostavuutta ja vetovoimaa. Raha tuo omistajalleen kumpaakin.
Ei tuo. Mieti vaikka Vesa Keskistä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo. Mieti vaikka Vesa Keskistä :DDD
Sano MUIKKU kun näät Keskisen Vesan. Plääh just niin maalainen kun olla ja voi. Ei mitenkään geneettisesti kiihottava.
Kaipaat jännämiestä.